Ο Τομ Χανκς αποκαλύπτει γιατί ο γιος του πήρε το ρόλο στην ταινία «A Man Called Otto»

Ο Τομ Χανκς αποκαλύπτει γιατί ο γιος του πήρε το ρόλο στην ταινία «A Man Called Otto» Facebook Twitter
Φωτ.: EPA
0

Σε μια ειδική παρουσίαση της ταινίας «A Man Called Otto» στη Νέα Υόρκη, ο αγαπημένος πρωταγωνιστής Τομ Χανκς ήταν εκεί μαζί με την σύζυγό του Ρίτα Γουίλσον και τον μικρότερο γιο τους, Τρούμαν.

Ο τελευταίος συμμετέχει στην ταινία υποδυόμενος τον πρωταγωνιστή σε νεότερη ηλικία, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.

«Χωρίς αμφιβολία, είναι ξεχωριστό, ξέρετε, του άλλαζα τις πάνες!», είπε ο Χανκς στο People. «Αλλά το ξεπερνάς αμέσως, γιατί πρέπει να παίξεις, να πετύχεις το στόχο σου». Ενώ παράλληλα εξήγησε ότι «του δόθηκε ο ρόλος για έναν πολύ συγκεκριμένο λόγο. Μοιάζουμε πολύ!».

Για εκείνους που τον κατηγορούν ότι προωθεί την καριέρα των παιδιών του με αφορμή τη συμμετοχή του Τρούμαν στην ταινία ο χολιγουντιανός σταρ απάντησε μέσω του ΕΤ : «Νομίζω ότι τα παιδιά μου είναι σαν τους καλλιτέχνες της Αναγέννησης. [Είναι] καλοί σε ό,τι επιλέγουν να γίνουν. Αλλά το ερώτημα είναι, μπορείς να το κάνεις και να έχει διάρκεια; Πρέπει να έχεις πάθος, πρέπει να έχεις ενέργεια».

Υπενθυμίζεται ότι ο Χανκς έχει τέσσερα παιδιά, τα οποία ασχολούνται με την υποκριτική και τη μουσική.

Η ταινία που βασίζεται στη νουβέλα του Φρέντρικ Μπάκμαν «A Man Called Ove» θα κάνει πρεμιέρα στις 13 Ιανουαρίου. 

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ