Οι πρώτες φωτογραφίες από τον Μισάνθρωπο του Μολιέρου σε σκηνοθεσία Άντζελας Μπρούσκου

Οι πρώτες φωτογραφίες από τον Μισάνθρωπο σε σκηνοθεσία Άντζελας Μπρούσκου Facebook Twitter
Ο Μισάνθρωπος | Σκηνοθεσία Άντζελα Μπρούσκου | Φωτο: Εβίτα Σκουρλέτη
0

Ο Μισάνθρωπος του Μολιέρου παρουσιάζεται στο θέατρο ΣΦΕΝΔΟΝΗ σε σκηνοθεσία της Άντζελας Μπρούσκου, σχεδόν 30 χρόνια μετά από την ιστορική παράσταση του Θεάτρου Δωματίου στην κατάληψη του κτιρίου καλλιτεχνών της 3ης Σεπτεμβρίου.

Η Άντζελα Μπρούσκου επανέρχεται στο έργο του Μολιέρου για να ξανασυναντηθεί  με την αντικοινωνική συμπεριφορά του Μισανθρώπου, την απόφασή του να μην ενταχθεί στη ζωή μιας βασιλικής αυλής όπου κυριαρχεί το ψεύδος, η υποκρισία, οι ίντριγκες και η κολακεία. Η Μολιερική αυλή φαντάζει πιο σύγχρονη από ποτέ: Tα αισθήματα εξαργυρώνονται με οικονομικά οφέλη, η αλήθεια είναι επίπλαστη και η χλιδή μιας πλαστής πραγματικότητας οφείλει να είναι Υπέροχη.

Σήμερα, στην εποχή των social media, οι άνθρωποι δημιουργούν μια ιδεατή δημόσια εικόνα και ο εικονικός κύκλος των διαδικτυακών «φίλων» γίνεται συνώνυμο της επιτυχίας, το συναίσθημα εξαργυρώνεται με likes, στον φαύλο κύκλο κοσμικών συναναστροφών η εικόνα υπερτερεί οποιουδήποτε περιεχομένου.

Η κλειδαρότρυπα ανοίγει και η ανθρώπινη έκθεση δεν έχει τέλος: Live έρωτες, διασκέδαση, ταξίδια, φαγητό, δικαστήρια, ανθρώπινες τραγωδίες.

Οι πρώτες φωτογραφίες από τον Μισάνθρωπο σε σκηνοθεσία Άντζελας Μπρούσκου Facebook Twitter
Ο Μισάνθρωπος | Σκηνοθεσία Άντζελα Μπρούσκου | Φωτο: Εβίτα Σκουρλέτη

Τι ωθεί τον ήρωα του Μολιέρου να γίνει αναχωρητής από μια κοινωνία που την αντιλαμβάνεται ως αγέλη θηρίων;

«Η Λογική μπροστά στον έρωτα είναι τελείως ανίσχυρη» λέει ο ρομαντικός ήρωας του Μολιέρου,καθώς όλοι οι ήρωες του έργου,μαζί με τον απελπισμένο του έρωτα για την Σελιμέν, οδηγούνται στην πτώση από τον νόμο της «βαρύτητας».

Δεν ξέρουμε  αν με αυτή την παράσταση συμβαίνει κάτι τόσο σημαντικό όσο η ανακάλυψη του νόμου της βαρύτητας, που συνέβη την ίδια εποχή που γράφτηκε το έργο.Ίσως όμως η «βαρύτητα» των ηθοποιών που πέφτουν και που κλονίζει την ισορροπία της «Λογικής» τους, να είναι κάτι τόσο σημαντικό όσο ένας φυσικός νόμος.

Οι πρώτες φωτογραφίες από τον Μισάνθρωπο σε σκηνοθεσία Άντζελας Μπρούσκου Facebook Twitter
Ο Μισάνθρωπος | Σκηνοθεσία Άντζελα Μπρούσκου | Φωτο: Εβίτα Σκουρλέτη
Οι πρώτες φωτογραφίες από τον Μισάνθρωπο σε σκηνοθεσία Άντζελας Μπρούσκου Facebook Twitter
Ο Μισάνθρωπος | Σκηνοθεσία Άντζελα Μπρούσκου | Φωτο: Εβίτα Σκουρλέτη
Οι πρώτες φωτογραφίες από τον Μισάνθρωπο σε σκηνοθεσία Άντζελας Μπρούσκου Facebook Twitter
Ο Μισάνθρωπος | Σκηνοθεσία Άντζελα Μπρούσκου | Φωτο: Εβίτα Σκουρλέτη
Οι πρώτες φωτογραφίες από τον Μισάνθρωπο σε σκηνοθεσία Άντζελας Μπρούσκου Facebook Twitter
Ο Μισάνθρωπος | Σκηνοθεσία Άντζελα Μπρούσκου | Φωτο: Εβίτα Σκουρλέτη

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ  ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ:

Μετάφραση: Δημήτρης Δημητριάδης

Σκηνοθεσία - Εικαστική Άποψη: Άντζελα Μπρούσκου

Σχεδιασμός φωτισμών:  Νίκος Βλασσόπουλος

Κατασκευή σκηνικού: Κομνηνός Κουσιέρας

Bοηθός σκηνοθέτη: Θάνος Χατζόπουλος

Live video: Άντζελα Μπρούσκου

Ηθοποιοί: Κωνσταντίνος Γεωργαλής, Μαρία Διακοπαναγιώτου, Παρθενόπη Μπουζούρη,  Μιχάλης Πανάδης,  Θάνος Παπακωνσταντίνου, Πηνελόπη Τσίλικα, Χάρης Χαραλάμπους Καζέπης, Θάνος Χατζόπουλος, Γιλμάζ Χουσμέν.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

ΜΙΣΑΝΘΡΩΠΟΣ του Μολιέρου

Σκηνοθεσία:  Άντζελα Μπρούσκου

Από 26 Μαρτίου 2022 

Ημέρες παραστάσεων:  Πέμπτη - Σάββατο: 21:00

Κυριακή: 19:30

Διάρκεια:  2 ώρες

Χώρος: Θέατρο Σφενδόνη

Διεύθυνση:  Μακρή 4, Αθήνα. Στάση Μετρό: ΑΚΡΟΠΟΛΗ

Τηλέφωνο πληροφοριών: 694 5054160

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM
Κίλιαν Μέρφι

Πολιτισμός / Ο Κίλιαν Μέρφι, ο Νόμος του Μέρφι και η Μαριόν Κοτιγιάρ από αύριο στους κινηματογράφους

Η κινηματογραφική μεταφορά των «Μικρών Πραγμάτων σαν κι Αυτά», ένα εγχώριο εμπορικό στοίχημα από τον σκηνοθέτη της «Ευτυχίας» και τρεις ακόμα επιλογές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Πολιτισμός / Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Ο βιογράφος του Αλέν Ντελόν, δήλωσε πως ο μεγάλος Γάλλος ηθοποιός «από σεξουαλική άποψη είχε εξερευνήσει τα πάντα, με άνδρες, με γυναίκες και κάνοντας τρίο»
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ