«Πάγωσε» για δύο μήνες η έκδοση νέων διπλωμάτων οδήγησης

«Πάγωσε» για δύο μήνες η έκδοση νέων διπλωμάτων οδήγησης Facebook Twitter
SOOC / Angeliki Panagiotou
6

Σύμφωνα με την εφημερίδα «Τα Νέα» που επικαλείται το υπουργείο Μεταφορών, η εμπλοκή που έχει παρουσιαστεί για περισσότερο από δύο μήνες στην διαδικασία έκδοσης νέων διπλωμάτων οδήγησης οφείλεται στους Θεσμούς.

Πιο συγκεκριμένα, οι εξεταστές που συμμετέχουν στις εξετάσεις για τη χορήγηση των αδειών οδήγησης, όπως και οι υπάλληλοι των διευθύνσεων Μεταφορών, που μαζί με την Τροχαία συγκροτούν τα Μεικτά Κλιμάκια Ελέγχου, απέχουν από την εργασία τους, λόγω της κατάργησης με νόμο (για το ενιαίο μισθολόγιο), των σχετικών επιδομάτων που ελάμβαναν.

Η υφυπουργός Μεταφορών Μαρίνα Χρυσοβελώνη τονίζει στην εφημερίδα ότι ήδη έχουν ετοιμαστεί «δυο κοστολογημένες τροπολογίες, οι οποίες προβλέπουν την επαναφορά των σχετικών επιδομάτων». Ωστόσο, οι τροπολογίες αυτές, όπως τονίζει η κ. Χρυσοβελώνη, παρότι έχουν εγκριθεί από τον αναπληρωτή υπουργό Οικονομικών Γιώργο Χουλιαράκη, θα πρέπει να λάβουν το «πράσινο φως» και από τα τεχνικά κλιμάκια των δανειστών, ώστε να κατατεθούν στη Βουλή και να λυθεί το πρόβλημα.

Σημειώνεται, ότι για διάστημα μεγαλύτερο των δύο μηνών έχουν σταματήσει όλες οι εξετάσεις των υποψήφιων οδηγών και δεν εκδίδονται από τις περιφερειακές υπηρεσίες του υπουργείου Μεταφορών διπλώματα οδήγησης.

Την ίδια στιγμή, το κράτος χάνει έσοδα (π.χ. για κάθε δίπλωμα αυτοκινήτου στα κρατικά ταμεία καταλήγουν 70 ευρώ), ενώ τεράστιο πρόβλημα αντιμετωπίζουν και οι ιδιοκτήτες των σχολών εκπαίδευσης, λόγω έλλειψης «μαθητών».

Οι εκπρόσωποι του Πανελληνίου Συλλόγου Εκπαιδευτών Οδήγησης και Κυκλοφοριακής Αγωγής εξηγούν ότι ο λόγος που δεν γίνονται εξετάσεις για απόκτηση διπλώματος οδήγησης τον τελευταίο καιρό, είναι διότι οι εξεταστές, οι οποίοι το πρωί εργάζονται στο υπουργείο συγκοινωνιών και το απόγευμα, μετά το τέλος της εργασίας τους, κάνουν υπερωρίες για τη διεξαγωγή των εξετάσεων οδήγησης, χωρίς να πληρώνονται πλέον γι αυτήν την επιπλέον εργασία τους.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν οι εκπαιδευτές οδηγών, «οι εξεταστές δεν απεργούν, απλά απέχουν από την έξτρα εργασία τους, ζητώντας την καταβολή των δεδουλευμένων τους». Οι ίδιοι τονίζουν, ότι «συνολικά το θέμα της χορήγησης των διπλωμάτων οδήγησης έχει κι άλλες σοβαρές παραμέτρους που πρέπει να αντιμετωπιστούν».

6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

5 σχόλια
ποιός και πως θα καθαρίσει αυτή την κόπρο;σε κάθε κομματάκι του δημιοσίου υπάρχει κάτι ανάλογοόλοι οι ΔΥ πηγαίνουν αλληλέγγυοι να συμπαρασταθούν στους "θιγόμενους" συναδέλφους που κάθε φορά βγαίνουν στην σέντρα ή στην καλύτερη σιωπούν για να μην την πληρώσουν οι ίδιοι με πλειάδα τρόπων...όλη η Ελλάδα αποτελείται από το δημόσιο και από τα υπόλοιπα που η λειτουργία τους περνά μέσα από το δημόσιο...καληνύχτα μας!
Μια φορά που έχουν δίκιο οι θεσμοί: Θυμάμαι όταν πριν 28 χρόνια έδωσα εξετάσεις για δίπλωμα. Ο εξεταστής με όνομα που θυμίζει μεγάλη ευρωπαϊκή χώρα (αν ζει θα είναι σήμερα 75άρης, αν και δεν του αξίζει να ζει καταναλώνοντας τα χρήματα των ελλήνων φορολογουμένων για σύνταξη), θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι πέρασε κάτι απίστευτους υποψήφιους που οδηγούσαν σε στυλ "βγήκε ο χάρος παγανιά" - το έλεγα του εκπαιδευτή, όπως ακολουθούσαμε μέσα στο αυτοκίνητό του, αλλά αυτός ... μούγκα. Ο τύπος σε 5' λεπτά μου ανακοίνωσε ότι με κόβει χωρίς λόγο (δεν έφαγε ξύλο γιατί είχε γύρω του άλλους υποψήφιους). Πέρασα από δευτεροβάθμια επιτροπή, αυτή που αν κοπείς δεν μπορείς να ξαναδώσεις για 6 μήνες. Πήρα το δίπλωμα και απορημένοι με ρώτησαν ποιός με είχε κόψει. Μόλις τους είπα το όνομα, η έκφρασή τους δεν είχε έκπληξη, ήξεραν πολύ καλά ότι δεν έδωσα το αναλογούν μπαξίσι. Το δίπλωμα οδήγησης είναι αναγκαίο, γιατί αν δεν το έχεις και οδηγήσεις δεν σε καλύπτει ασφαλιστική - αν το έχεις όμως δε σημαίνει ότι ξέρεις να οδηγείς με ασφάλεια για σένα και τους άτυχους που θα βρεθούν στο δρόμο σου. Γι'αυτό ο μακαρίτης ο Παντελίδης οδηγούσε με 2,72 γρ. αλκοόλης ανά κυβικό εκατοστό στο αίμα, γι'αυτό ελάχιστοι στη μηχανή φορούν κράνος, γι'αυτό πολλούς η ζώνη στο αυτοκίνητο "τους ενοχλεί", γι'αυτό οι μισοί έχουν χύμα τα παιδιά τους χωρίς να είναι δεμένα στο πίσω κάθισμα. Εξεταστές έπρεπε να είναι σαν τον Τάσο Μαρκουίζο (Ιαβέρη) που το πρώτο που λέει είναι ότι το αυτοκίνητο είναι φονικό εργαλείο. Αυτά τα λίγα.
Ειδικά αυτό με τους γονείς που τα έχουν χύμα τα παιδιά τους, με εξοργίζει. Μέχρι και πάνω στο μηναχάκι χωρίς κράνος τα βλέπεις καθημερινά. Αυτοί οι γονείς δεν θα έπρεπε να συλλαμβάνονται για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο;Το μωρό στην αγκαλιά στο μπροστινό κάθισμα, χωρίς ζώνη τα παιδιά μπρος και πίσω, στην αγκαλιά του ''χαζομπαμπά'' πίσω από το τιμόνι. Σπουδαίοι γονείς, για βραβείο. Αίσχος πια.
Δηλαδή για αυτή την κατηγορία "επίλεκτων" δημοσίων υπαλλήλων δεν θα εφαρμοστεί ο ν. για το ενιαίο μισθολόγιο και με τροπολογίες θα "αποκατασταθεί" η εις βάρος τους "αδικία"; WTF; Το "κοστολογημένες" σημαίνει βέβαια διατηρούμε το δαπανηρό δημόσιο τομέα και βαράμε τον ιδιωτικό με φόρους και έκτακτες εισφορές.
το να πληρωνεις όμως φακελάκι 150€ σε εξεταστή άρα 300€ στους 2 κάθε φορά που δινει καποιος διπλωμα δεν απασχολεί το υπουργείο ?Το γεγονός ότι αν ΔΕΝ 'λαδώσεις' δεν υπάρχει καμία περίπτωση να περάσεις?Αυτά δεν τα ξέρουν ?
...«συνολικά το θέμα της χορήγησης των διπλωμάτων οδήγησης έχει κι άλλες σοβαρές παραμέτρους πρέπει να εξεταστούν" Όπως π.χ. το φακελάκι (από ότι ακούω έχει πάει στα 300 € ανά εξεταζόμενο) για να βγαίνουν σωρηδόν υποψήφιοι δολοφόνοι σε τέσσερις ρόδες. Το ειδικό μισθολόγιο τους μάρανε.