Η Eurovision θα μεταδοθεί φέτος και στις ΗΠΑ

Η Eurovision θα μεταδοθεί φέτος και στις ΗΠΑ Facebook Twitter
0

Και στις Ηνωμένες Πολιτείες επεκτείνεται πλέον η Eurovision, καθώς για πρώτη φορά 50 εκ. τηλεθεατές του καναλιού Logo αναμένεται να παρακολουθήσουν τον τελικό του Σαββάτου.

Όπως αναφέρει ο Guardian, ο θεσμός έχει αρχίσει εδώ και καιρό την εξαγωγή. Έχει πουληθεί στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, ενώ η Κίνα θα στηθεί μπροστά στις οθόνες για τρίτη συνεχή χρονιά και, από φέτος, εκατομμύρια νοικοκυριά στις ΗΠΑ θα είναι σε θέση να παρακολουθήσουν ζωντανά στο κανάλι Logo τον τελικό.

"Έχουμε ήδη εργαστεί για την διαπραγμάτευση για πολλά χρόνια», εξηγεί ο Jon Ola Sand της διοργανώτριας EBU. «Είναι δύσκολο να περάσουν στις ΗΠΑ τέτοια προϊόντα, επειδή η ποικιλία των προγραμμάτων είναι τεράστια και, επίσης, επειδή η Eurovision είναι ένα πολύ τυπικό ευρωπαϊκό φαινόμενο για το οποίο μπορεί να μην έχουν ακούσει τίποτα στις ΗΠΑ ενώ είναι επίσης δύσκολο να εξηγήσεις το τι είναι ο θεσμός», σημειώνει.

Ο αριθμός των οπαδών των ΗΠΑ αυξάνεται συνεχώς. Ο Matt Friedrichs, εκδότης του site ειδήσεων της Eurovision ΟΚΕ United με έδρα τις ΗΠΑ , δηλώνει ενθουσιασμένος.

Ο ίδιος λέει ότι ήταν δύσκολο να πείσει τους Αμερικανούς να παρακολουθήσουν ένα διαγωνισμό που δεν συμμετέχουν , αλλά «το ενδιαφέρον αυξάνεται - ακόμα και ο Πρόεδρος Ομπάμα αναφέρθηκε στη Eurovision σε μια πρόσφατη ομιλία προς το λαό της Ευρώπης στο Ανόβερο της Γερμανίας, κάνοντας την υπόθεση ότι, ακόμα κι αν ψηφίζει για διαφορετικούς τραγουδιστές στην Eurovision, η Ευρώπη πρέπει να παραμείνει ενωμένη».

Το Logo είναι το κανάλι των λεσβιών, γκέι, αμφισεξουαλικών και τρανσέξουαλ και όπως λέει ο Friedrichs : «Γνωρίζουμε ότι έχουμε πολλούς θαυμαστές στην εν λόγω κοινότητα, αλλά αυτό δεν ήταν ένας παράγοντας στη συμφωνία. Πάντως, ταιριάζει πολύ καλά σε αυτό το κανάλι καθώς πρόκειται για ένα κοινό που θα μπορούσε να εκτιμήσει τη Eurovision. "

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για τη 3η σεζόν

TV & Media / Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για την 3η σεζόν

Η νέα σεζόν διαδραματίζεται τρία χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης, παρουσιάζοντας το πώς η κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα επηρεάζει τους νέους πρωταγωνιστές
LIFO NEWSROOM
Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM
Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

TV & Media / Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

Οι καλεσμένοι,  Γιάννης Μπέζος, Μελέτης Ηλίας, Δημήτρης Γκοτσόπουλος, μιλούν στην κάμερα της εκπομπής για τις εμπειρίες τους από τα χρόνια που υπηρέτησαν τη θητεία τους
LIFO NEWSROOM
Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

TV & Media / Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

«Ήταν πολύ μικρός το βράδυ που σκοτώθηκε ο φίλος του, Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος» - Aιχμές για το επιλεκτικό δημόσιο βήμα που συνοδεύεται από δημοσιογραφική επιείκεια σε άλλα πρόσωπα
LIFO NEWSROOM
«Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Media / «Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Στην τελευταία του στήλη για την εφημερίδα ο επιφανής αρθρογράφος και κάτοχος του Νόμπελ Οικονομίας αναζητά την ελπίδα σε μια εποχή βαθιάς πικρίας και δυσαρέσκειας.
THE LIFO TEAM