Duffy κατά Netflix για το «365 ημέρες»: Ωραιοποιεί τον βιασμό

Duffy κατά Netflix για το «365 ημέρες»: Ωραιοποιεί τον βιασμό Facebook Twitter
EPA
0

Η Duffy επέκρινε σφοδρά το Netflix για την προβολή της ταινίας «365 ημέρες», λέγοντας ότι «ωραιοποιεί τη σκληρή πραγματικότητα της διακίνησης ανθρώπων, της απαγωγής και του βιασμού».

Η πολωνική ταινία δεν είναι παραγωγή του Netflix, αλλά άρχισε να προβάλλεται από την πλατφόρμα τον προηγούμενο μήνα, προκαλώντας αντιδράσεις. Η υπόθεση αφορά έναν μαφιόζο, που απαγάγει μια γυναίκα και τη διατάζει να τον ερωτευτεί.

Η Duffy- που πρόσφατα αποκάλυψε ότι έχει πέσει θύμα απαγωγής και βιασμού- έστειλε ανοιχτή επιστολή στον CEO του Netflix, τον Ριντ Χάστινγκς, για το «365 ημέρες». Ο λόγος, όπως αναφέρει είναι η «βίαιη εμπειρία» που βίωσε η ίδια, «του είδους που επιλέξατε να παρουσιάσετε ως ερωτικό περιεχόμενο για ενηλίκους».

«Με λυπεί το γεγονός ότι το Netflix δίνει βήμα σε τέτοιο "κινηματογράφο" που προβάλει ως ερωτικό περιεχόμενο την απαγωγή και διαστρεβλώνει τη σεξουαλική βία και τη διακίνηση ανθρώπων ως "σέξι" ταινία», αναφέρει η Duffy στην επιστολή της.

«Δεν μπορώ να φανταστώ πώς το Netflix μπόρεσε να παραβλέψει πόσο ανεύθυνο, σκληρό και επικίνδυνο είναι αυτό. Στο βαθμό που έχει κάνει κάποιες νεαρές γυναίκες να ζητούν πρόσχαρα από τον Μικέλε Μορόνε, τον πρωταγωνιστή, να τις απαγάγει», σχολιάζει η τραγουδίστρια.

«Όλοι γνωρίζουμε ότι το Netflix δεν θα φιλοξενούσε υλικό που ωραιοποιεί την παιδοφιλία, τον ρατσισμό, την ομοφοβία, τη γενοκτονία ή οποιοδήποτε άλλο έγκλημα κατά της ανθρωπότητας. Ο κόσμος, δικαίως, θα ξεσηκωνόταν και θα ούρλιαζε», επισημαίνει η Duffy. «Δυστυχώς τα θύματα της εμπορίας ανθρώπων και της απαγωγής είναι "αόρατα" κι όμως, στο "365 ημέρες" τα δεινά τους έχουν μετατραπεί σε "ερωτικό δράμα", όπως περιγράφεται από το Netflix», τονίζει ακόμη η τραγουδίστρια.

Πριν από λίγους μήνες, η Duffy αποκάλυψε ότι έχει πέσει θύμα απαγωγής και βιασμού. Στην εξομολόγησή της, η τραγουδίστρια ανέφερε ότι τη νάρκωσαν σε ένα εστιατόριο, τη μετέφεραν σε άλλη χώρα, την κράτησαν αιχμάλωτη για μέρες και τη βίασαν.

«Ήμουν τυχερή που βγήκα ζωντανή, αλλά υπερβολικά πολλοί άλλοι δεν έχουν υπάρξει το ίδιο τυχεροί», τόνισε στην επιστολή της η Duffy, στην οποία απευθύνθηκε και σε όσους έχουν δει την ταινία. «Καλώ τα εκατομμύρια που απόλαυσαν την ταινία να αναλογιστούν την πραγματικότητα της απαγωγής και της εμπορίας ανθρώπων, της βίας και της σεξουαλικής εκμετάλλευσης», έγραψε.

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ