Ενώ αποσύρεται το «Όσα παίρνει ο άνεμος», σαρώνει στον πλανήτη ένα ανεκδιήγητο σοφτ πορνό του Netflix

Ενώ αποσύρεται το «Όσα παίρνει ο άνεμος», σαρώνει στον πλανήτη ένα ανεκδιήγητο σοφτ πορνό του Netflix Facebook Twitter
Από τις πρώτες σκηνές ακόμα τίθεται ο τόνος του έργου, όταν ο Μάσιμο τη βλέπει για πρώτη φορά από μακριά με τα κιάλια.
0



ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΩΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ μέγα ζήτημα παγκοσμίως η απόφαση της πλατφόρμας HBO Max να αποσύρει το «Όσα παίρνει ο άνεμος», για να το επαναφέρει με ειδική προειδοποίηση όπου θα εξηγεί στο ανήλικο (κάθε ηλικίας) κοινό το «ρατσιστικό» ιστορικό πλαίσιο της κλασικής ταινίας, σαρώνει ανά τον πλανήτη ένα κάκιστο σοφτ πορνό που εκτός του ότι κάνει τις «50 αποχρώσεις του γκρι» να μοιάζουν με Ταρκόφσκι, εμφανίζεται να καθαγιάζει ερωτικώς τον βιασμό, την απαγωγή, την (κωμικοτραγική) ματσίλα και το σύνδρομο της Στοκχόλμης, μαζί με διάφορα BDSM βίτσια.

Πρόκειται για την πολωνική (με αισθητική χλιδάτης τουρκικής σαπουνόπερας) ταινία «365 μέρες» ("365 Dni"), η οποία αυτήν τη στιγμή είναι #1 σε όλα τα Netflix του πλανήτη (και στην Ελλάδα και στις ΗΠΑ και παντού) και πάει να σπάσει κάθε ρεκόρ τηλεθέασης στην πλατφόρμα, παρότι έχει συμπληρώσει μόλις τρεις μέρες προβολής.

Συγχρόνως, εξαιτίας των τολμηρών σεξουαλικών σκηνών και ειδικά μίας συγκεκριμένης που αγγίζει το hardcore και έχει κάνει πολλούς θεατές να πιστέψουν ότι συνέβη πραγματικά, η ταινία έχει προκαλέσει χαμό στα social media, ενώ στο εφηβικό / νεανικό TikTok το hashtag #365Days (και το σχετικό video) έχει ήδη φτάσει τα 150 εκατομμύρια views.

Ενώ αποσύρεται το «Όσα παίρνει ο άνεμος», σαρώνει στον πλανήτη ένα ανεκδιήγητο σοφτ πορνό του Netflix Facebook Twitter
Οι πρωταγωνιστές της ταινίας, Άννα Μαρία Σιέκλουκα (Λάουρα) και Μικέλε Μορόνε (Μάσιμο).

Είναι προφανές ότι η καραντίνα και το lockdown έχουν αφήσει πολλά κουσούρια στον κόσμο και σίγουρα κάποιες διαταραχές στη λίμπιντο. Δεν βλάπτει επίσης την απίστευτη επιτυχία της ταινίας το ότι διαδραματίζεται σε κοσμοπολίτικα σκηνικά διακοπών, σαν αυτά που ονειρεύεται ο μέσος άνθρωπος, αλλά φέτος ειδικά είναι εξαιρετικά αμφίβολο αν θα του κάτσουν.

Η κεντρική πλοκή του πολύκροτου ήδη ερωτικού αυτού «δράματος» έχει ως εξής:

Η Λάουρα είναι στέλεχος σε ένα πολυτελές ξενοδοχείο της Βαρσοβίας. Η καριέρα της είναι επιτυχημένη, λείπει όμως το ρημάδι το πάθος από την προσωπική της ζωή και κυρίως από τη σχέση της με τον ξενέρωτο σύντροφό της. Ένα ταξίδι στη Σικελία μοιάζει ιδανικό καύσιμο για να αναθερμάνουν τον δεσμό τους. Έλα που όμως εκεί θα βρεθεί μπροστά της ο Μάσιμο, ο νεαρός γόνος ενός αρχιμαφιόζου που δολοφονήθηκε πρόσφατα.

Ο Μάσιμο αποφασίζει ότι αυτή είναι και καμία άλλη, τη θέλει σαν τρελός, οπότε, όπως είναι φυσικό, την απάγει, την κρατά όμηρο και της δίνει διορία 365 μέρες για να τον ερωτευτεί. Στο μεταξύ μπορούν να κάνουν πολύ σεξ –που, έτσι κι αλλιώς, όπως βλέπουμε και πριν από τη γνωριμία, το γουστάρουν πολύ και οι δύο– και αν μετά το τέλος της προθεσμίας, εκείνη εξακολουθεί να προτιμά την ελευθερία της, τι να κάνουμε, ατυχία, μπορεί να φύγει. Ας πάει πίσω στη μίζερη ζωή της στην Πολωνία, να δούμε τι θα καταλάβει.

Ενώ αποσύρεται το «Όσα παίρνει ο άνεμος», σαρώνει στον πλανήτη ένα ανεκδιήγητο σοφτ πορνό του Netflix Facebook Twitter
Ούτε οι κάποιες ανατροπές στο τελευταίο ημίωρο της ταινίας μπορούν να αλλάξουν την αίσθηση απόλυτης ματαιότητας και χαμένου χρόνου.

Από τις πρώτες σκηνές ακόμα τίθεται ο τόνος του έργου, όταν ο Μάσιμο τη βλέπει για πρώτη φορά από μακριά με τα κιάλια. Ο πατέρας του (ζει ακόμα τότε) τον ρωτά τι κοιτάζει και ζητά τα κιάλια να δει κι αυτός. «Πρόσεχε γιε μου», του λέει κατόπιν στοργικά. «Οι όμορφες γυναίκες είναι παράδεισος για τα μάτια, κόλαση όμως για την ψυχή». «Και καθαρτήριο για το πορτοφόλι», συμπληρώνει με συγκατάβαση ο Μάσιμο. Στα ιταλικά όλα αυτά. Ακολούθως, οι περισσότεροι διάλογοι είναι στα αγγλικά, με προφορές τόσο κωμικές που ακούγεται σαν ντουμπλαρισμένη η ταινία, αλλά δεν είναι.

Όσο για τις περιβόητες σκηνές άγριου σεξ που έχουν προκαλέσει τέτοιο χαμό, τι να πει κανείς... Τόσες πλατφόρμες πορνογραφίας υπάρχουν, είναι ανάγκη να ανεχτεί κάποιος τέτοια πατάτα μόνο για λίγη βιντεοκλιπάτη τσόντα; Υποθέτει κανείς ότι οι πιτσιρικάδες μπαίνουν και ξαναμπαίνουν στο Netflix για να ξαναδούν τις επίμαχες σκηνές και να τις συζητήσουν με την παρέα τους. Οι ενήλικες όμως τι δικαιολογία έχουν;

Ούτε οι κάποιες ανατροπές στο τελευταίο ημίωρο της ταινίας μπορούν να αλλάξουν την αίσθηση απόλυτης ματαιότητας και χαμένου χρόνου.

Εντάξει, υποθέτω ότι πολλοί (ίσως και οι περισσότεροι, ανάμεσά τους κι εγώ, προφανώς) έσπευσαν να το δουν για να διαπιστώσουν προς τι η όλη φασαρία και αν όντως έσκασε τσόντα «πολυτελείας» στο Netflix με «αληθινές πεολειχίες», όπως έντονα διαδίδεται.

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιάννης Μπακογιαννόπουλος

Οι Αθηναίοι / Γιάννης Μπακογιαννόπουλος: «Η δημοσιότητα που έχω είναι μεγαλύτερη από την αξία μου»

Τη δεκαετία του '50 έβγαλε το πιο φτηνό εισιτήριο, βρέθηκε στο Παρίσι και κοιμόταν στο πάτωμα, προκειμένου να γνωρίσει το «μαγικό σύμπαν» του κινηματογράφου. Ο Βούλγαρης τον φωνάζει ακόμα «δάσκαλο», ενώ κάποτε του έλεγαν ότι οι κριτικές του έμοιαζαν να απευθύνονται μόνο στους φίλους του. Όμως εκείνος παρέμεινε πιστός στον δικό του δρόμο. Και είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
10 όχι και τόσο προβλέψιμες ερωτικές ιστορίες για streaming

Οθόνες / 10 όχι και τόσο προβλέψιμες ερωτικές ιστορίες για streaming

Ξεψαχνίσαμε τον κατάλογο που προσφέρουν οι πλατφόρμες streaming και σας παρουσιάζουμε δέκα ταινίες κατάλληλες για την πιο αγαπησιάρικη μέρα του χρόνου, ώστε να μη χρειαστεί να καταφύγετε ξανά στις συνηθισμένες επιλογές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Oscar Stories: Οσκαρικό σκάνδαλο, χωρίς ελαφρυντικά

Pulp Fiction / Κάρλα Σοφία Γκασκόν: Οσκαρικό σκάνδαλο, χωρίς ελαφρυντικά

Οι οσκαρικές φιλοδοξίες του Netflix για το Emilia Pérez έπεσαν στο κενό, καθώς η πρώτη τρανς υποψήφια στην ιστορία του θεσμού κατηγορείται για πολιτική ανορθογραφία και εξοστρακίζεται.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Κάρλα Σοφία Γκασκόν: Πώς μια ιστορική πρωτιά μετατράπηκε σε ιστορικό εφιάλτη

Οθόνες / Κάρλα Σοφία Γκασκόν: Πώς μια ιστορική πρωτιά μετατράπηκε σε ιστορικό εφιάλτη

Το να είσαι τρανς είναι ζήτημα προσωπικής ταυτότητας, όχι πολιτικών πεποιθήσεων. Και το να προϋποθέτουμε ότι τα τρανς άτομα είναι μονολιθικά στις απόψεις τους ή ανίκανα να έχουν συντηρητικές ή αντιδραστικές απόψεις, είναι απλά παράλογο.
THE LIFO TEAM
Μαύροι Πίνακες: Σίριαλ κίλερ κουλτουριάρης, αστυνομικοί ευφυέστατοι

Νέα στήλη/ Κριτική τηλεόρασης / Μαύροι Πίνακες: Σίριαλ κίλερ κουλτουριάρης, αστυνομικοί ευφυέστατοι

Κριτική της Πόπης Διαμαντάκου για το αστυνομικό θρίλερ του Star, για μια ελληνική παραγωγή που προσπαθεί να ανεβάσει τον πήχη και να συγκριθεί με ξένες παρόμοιες.
ΠΟΠΗ ΔΙΑΜΑΝΤΑΚΟΥ
«Θολός βυθός», μια ταινία για τις παιδουπόλεις της Φρειδερίκης

Οθόνες / Οι παιδουπόλεις της Φρειδερίκης γίνονται ταινία

Βασισμένη στο ομώνυμο βιβλίο του Γιάννη Ατζακά, η νέα ταινία της Ελένης Αλεξανδράκη «Θολός Βυθός» είναι μια βουτιά στις ζωές των παιδιών που έγιναν έρμαια της προπαγάνδας και πιόνια σε έναν πόλεμο που δεν καταλάβαιναν.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Στη Νέα Υόρκη με τον Γκόντφρεϊ Ρέτζιο

Εικαστικά / Το θρυλικό «Koyaanisqatsi» αναβιώνει στη Νέα Υόρκη μέσω της τεχνητής νοημοσύνης

Το ψηφιακό έργο του Τζον Φιτζέραλντ «The Vivid Unknown», μια από τις φετινές συμμετοχές του Ιδρύματος Ωνάση στο φεστιβάλ «Under the Radar», συνομιλεί εκ νέου με την εμβληματική ταινία του Γκόντφρεϊ Ρέτζιο.
ΒΑΡΒΑΡΑ ΔΟΥΚΑ
10 εξαιρετικές ταινίες που μπορείτε να δείτε τώρα στο Ertflix

Οθόνες / 10 εξαιρετικές ταινίες που μπορείτε να δείτε τώρα στο Ertflix

Δέκα ξεχωριστές οικιακές προβολές, από το διαχρονικό μυστήριο του «Ονόματος του Ρόδου» ως τον ξεσηκωτικό χορό του «Αnother Round» κι από τις weird κωμικές αναζητήσεις του «Chevalier» ως το τρυφερό ντοκιμαντέρ για τον Γιάννη Σπανό.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
67α Grammy: Βεντέτες, βραβεία που άργησαν και ομιλίες που δεν έκαναν γκελ

Μουσική / 67α Grammy: Βεντέτες, βραβεία που άργησαν και ομιλίες που δεν έκαναν γκελ

Η Beyoncé έδειξε να εκπλήσσεται όταν άκουσε το όνομά της από τα χείλη τής πάλαι ποτέ country artist και νυν βασίλισσας της pop, Τέιλορ Σουίφτ, ενώ όλοι οι υπόλοιποι έμειναν έκπληκτοι από μια γυμνή εμφάνιση.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ