Η Samsung λέει «όχι» στο πλαστικό - Το καταργεί από τις συσκευασίες της

Η Samsung λέει «όχι» στο πλαστικό - Το καταργεί από τις συσκευασίες της Facebook Twitter
0

Η Samsung ακολουθεί το δρόμο διεθνών εταιρειών που δεσμεύονται να μειώσουν την ποσότητα πλαστικών αποβλήτων από τις επιχειρήσεις τους.

Ο μεγαλύτερος κατασκευαστής smartphone στον κόσμο, θα αρχίσει άμεσα να καταργεί την πλαστική συσκευασία που συνήθως χρησιμοποιείται για την περιτύλιξη και προστασία ηλεκτρονικών συσκευών και αξεσουάρ της.


Από το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, τα τηλέφωνα, τα τάμπλετ και οι φορητές συσκευές της Samsung θα συσκευάζονται σε χαρτί, προϊόντα πολτού ή ανακυκλωμένο πλαστικό, ανακοίνωσε η εταιρεία.

Θα αλλάξει επίσης το σχεδιασμό του φορτιστή τηλεφώνων, αντικαθιστώντας με άλλο υλικό το πλαστικό.


Μια εκπρόσωπος της εταιρείας είπε ότι η μείωση των πλαστικών μιας χρήσεως στη συσκευασία της Samsung θα προχωρήσει σταδιακά, προσθέτοντας ότι δεν υπάρχει χρονοδιάγραμμα για το πότε θα καταργηθούν πλήρως.


Καθώς ο κόσμος αγωνίζεται να αντιμετωπίσει τεράστιες ποσότητες πλαστικών απορριμμάτων, όλο και περισσότερες εταιρείες προσπαθούν να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα.


Η Samsung πώλησε πέρυσι περίπου 291 εκατομμύρια smartphones, σύμφωνα με τα στοιχεία της IDC της εταιρείας έρευνας αγοράς ενώ ετησίως πουλά εκατομμύρια ακόμη καταναλωτικά προϊόντα.

Η Samsung εξακολουθεί να χρησιμοποιεί πολλά πλαστικά υλικά για να κατασκευάσει τις ηλεκτρονικές συσκευές και συσκευές που πωλεί.


Η εταιρεία κατανάλωσε περίπου 590.000 τόνους πλαστικού το 2017, σύμφωνα με την τελευταία έκθεσή της για την αειφορία.

Τα ανακυκλωμένα πλαστικά αντιπροσωπεύουν λίγο περισσότερο από το 6% της συνολικής κατανάλωσης πλαστικής ύλης της Samsung.

Περιβάλλον
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

COP29 για το κλίμα: Μόνο $250 δισ. από το 1,3 τρισ. που απαιτούνται, συμφώνησαν να δίνουν οι πλούσιες χώρες στις φτωχές

Διεθνή / COP29 για το κλίμα: Μόνο $250 δισ. από το 1,3 τρισ. που απαιτούνται, συμφώνησαν να δίνουν οι πλούσιες χώρες στις φτωχές

Το προσχέδιο της Συμφωνίας ορίζει ως ευρύτερο τον στόχο για άντληση 1,3 τρισ. δολαρίων ετησίως έως το 2035, με αναφορές σε χρηματοδότηση από «δημόσιες και ιδιωτικές πηγές»
LIFO NEWSROOM
«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
Greenpeace: Πώς θα μπορούσαν να αυξηθούν κατά 2.000% τα κονδύλια για τις απώλειες και ζημιές από την κλιματική κρίση

Περιβάλλον / Greenpeace: Πώς θα μπορούσαν να αυξηθούν κατά 2.000% τα κονδύλια για τις απώλειες και ζημιές από την κλιματική κρίση

Νέα ανάλυση δείχνει ότι η φορολόγηση των εταιρειών ορυκτών καυσίμων θα μπορούσε να αυξήσει τα κονδύλια του ταμείου του ΟΗΕ για τις απώλειες και ζημίες της κλιματικής κρίσης κατά 2.000%
LIFO NEWSROOM