Νέος διαγωνισμός για τα 100 ηλεκτρικά λεωφορεία- Απορρίφθηκε η προσφορά

Υπουργείο Μεταφορών: Απορρίφθηκε η προσφορά για την προμήθεια 100 ηλεκτρικών λεωφορείων Facebook Twitter
Φωτ. αρχείου: EUROKINISSI
0

Σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ενημέρωσε πως απορρίφθηκε η προσφορά του κινεζικού ομίλου BYD για την προμήθεια ηλεκτρικών λεωφορείων.

Υπενθυμίζεται ότι ο διαγωνισμός αφορά την προμήθεια 100 ηλεκτρικών λεωφορείων, μήκους 12 μέτρων και χαμηλότερης αυτονομίας. Στην ανακοίνωσή του το υπουργείο απαριθμεί τους λόγους για τους οποίους απορρίφθηκε η προσφορά του, ενημερώνοντας πως θα διεξαχθεί δεύτερος διαγωνισμός, που αυτή τη φορά θα αφορά 750 οχήματα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας και εκτιμάται ότι θα προκηρυχθεί εντός του πρώτου εξαμήνου του 2024.

«Από τις αρχικά υποβληθείσες προσφορές για την προμήθεια 100 ηλεκτρικών λεωφορείων μήκους 12 μέτρων χαμηλότερης αυτονομίας (Τμήμα 4 Διαγωνισμού) στον Ανοιχτό Ηλεκτρονικό Διαγωνισμό για την ανανέωση του στόλου αστικών λεωφορείων, μόνο μία παρέμεινε σε ισχύ. Η προσφορά αυτή, μετά από εξέταση, τον περασμένο Οκτώβριο και Δεκέμβριο, από την Επιτροπή Αξιολόγησης του Διαγωνισμού σύμφωνα με την προβλεπόμενη διαδικασία, δεν πληροί τους όρους και τις τεχνικές απαιτήσεις της Διακήρυξης και, συνεπώς, απορρίφθηκε - ομόφωνα για αντικειμενικούς λόγους», αναφέρεται αρχικά στην ανακοίνωση του υπουργείου.

Η Επιτροπή Αξιολόγησης σχηματίσθηκε και ασκεί τα καθήκοντά της από το Μάρτιο του 2022 και απαρτίζεται από τον πρόεδρο - καθηγητή της Σχολής Ηλεκτρολόγων Μηχανικών του ΕΜΠ, δύο τακτικά μέλη από τις αρμόδιες Διευθύνσεις του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και δύο τακτικά μέλη από σχετικές Διευθύνσεις της Ο.ΣΥ., του παρόχου αστικών οδικών συγκοινωνιών στην Αθήνα, σύμφωνα επίσης με την ανακοίνωση.

«Ο συγκεκριμένος διαγωνιζόμενος είχε υποβάλλει προσφορά και στο Τμήμα 5 του διαγωνισμού για 250 ηλεκτρικά λεωφορεία και ήταν εξαιρετικά παρόμοια με αυτήν για το Τμήμα 4. Μάλιστα είχε εξίσου απορριφθεί από την Επιτροπή Αξιολόγησης, λόγω μη συμμόρφωσης με τις πρόνοιες του διαγωνισμού. Ήδη τα πρώτα 250 ηλεκτρικά λεωφορεία θα βρίσκονται στους δρόμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης τον Απρίλιο του 2024, ενώ σε κάθε περίπτωση υλοποιείται ο στρατηγικός σχεδιασμός για ανανέωση του στόλου με 1300 νέα οχήματα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, μέχρι το τέλος της τετραετίας», καταλήγει.

Με πληροφορίες του ΑΠΕ - ΜΠΕ

Περιβάλλον
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

COP29 για το κλίμα: Μόνο $250 δισ. από το 1,3 τρισ. που απαιτούνται, συμφώνησαν να δίνουν οι πλούσιες χώρες στις φτωχές

Διεθνή / COP29 για το κλίμα: Μόνο $250 δισ. από το 1,3 τρισ. που απαιτούνται, συμφώνησαν να δίνουν οι πλούσιες χώρες στις φτωχές

Το προσχέδιο της Συμφωνίας ορίζει ως ευρύτερο τον στόχο για άντληση 1,3 τρισ. δολαρίων ετησίως έως το 2035, με αναφορές σε χρηματοδότηση από «δημόσιες και ιδιωτικές πηγές»
LIFO NEWSROOM
«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
Greenpeace: Πώς θα μπορούσαν να αυξηθούν κατά 2.000% τα κονδύλια για τις απώλειες και ζημιές από την κλιματική κρίση

Περιβάλλον / Greenpeace: Πώς θα μπορούσαν να αυξηθούν κατά 2.000% τα κονδύλια για τις απώλειες και ζημιές από την κλιματική κρίση

Νέα ανάλυση δείχνει ότι η φορολόγηση των εταιρειών ορυκτών καυσίμων θα μπορούσε να αυξήσει τα κονδύλια του ταμείου του ΟΗΕ για τις απώλειες και ζημίες της κλιματικής κρίσης κατά 2.000%
LIFO NEWSROOM
Κλιματική κρίση: Ο στόχος του 1,5°C «έχει πεθάνει» - Το 2024 η πρώτη χρονιά πάνω από το όριο, λένε οι επιστήμονες

Περιβάλλον / Κλιματική κρίση: Ο στόχος του 1,5°C «έχει πεθάνει» - Το 2024 η πρώτη χρονιά πάνω από το όριο, λένε οι επιστήμονες

Τρεις από τις πέντε επιστημονικές ομάδες που παρακολουθούν την παγκόσμια θερμοκρασία λένε ότι η αύξηση της θερμοκρασίας στον πλανήτη δεν μπορεί να περιοριστεί στους 1,5°C
LIFO NEWSROOM