Λεκτικοί διαξιφισμοί ανάμεσα στον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σπίρτζη, και τους κοινοβουλευτικούς εκπροσώπους της ΝΔ και της Δημοκρατικής Συμπαράταξης, Χρήστο Σταϊκούρα και Ανδρέα Λοβέρδο, σημειώθηκαν κατά τα συζήτηση του κρατικού Προϋπολογισμού για το 2018.
Άμεση ήταν η αντίδραση του κ. Σπίρτζη, στην επίθεση που δέχτηκε από τους δύο κοινοβουλευτικούς εκπροσώπους μόλις ολοκλήρωσε την ομιλία του, αντιστρέφοντας τις κατηγορίες που είχαν εξαπολύσει εναντίον της κυβέρνησης.
«Η ομιλία σας, εκτός από προκλητική είναι και εκτός πραγματικότητας και με άστοχους προσωπικούς χαρακτηρισμούς», σχολίασε ο κ. Σταϊκούρας ενώ τον κατηγόρησε ότι προσπαθεί να οικειοποιηθεί τα έργα των προηγούμενων κυβερνήσεων. «Μιλήσατε για επιστροφή στην κανονικότητα. Επιστροφή στη κανονικότητα κ. υπουργέ, είναι οι κεφαλαιακοί περιορισμοί; Η ανταγωνιστικότητα της οικονομίας που πέφτει; Επιστροφή στην κανονικότητα είναι να διογκώνονται τα χρέη στα ασφαλιστικά ταμεία; Η ελαστική εργασία σε επίπεδα ρεκόρ; η φυγή των επιστημόνων της χώρας;» είχε αναφέρει ο κ. Σταϊκούρας, κάνοντας ταυτόχρονο λόγο για νέα κυβερνητική αυταπάτη και κατηγορώντας τα στελέχη της κυβέρνησης ότι «ψηφίζουν χωρίς ηθικές αναστολές τα πάντα».
Από την πλευρά του, ο κ. Λοβέρδος σημείωσε ότι, όπως ο κ. Σπίρτζης τον Φεβρουάριο του 2017 είχε παρομοιάσει το κλείσιμο της πρώτης αξιολόγησης με την απελευθέρωση των Ιωαννίνων, έτσι και απόψε ήρθε και έκανε τον γύρο του θριάμβου στη Βουλή. «Σας συνιστώ όμως τον γύρο του θριάμβου να τον κάνετε στη Μάνδρα Αττικής, ή στις ουρές για το ηλεκτρονικό εισιτήριο, ή στα οδικά έργα Πάτρας-Πύργου που δεν έχουν ολοκληρωθεί», ανέφερε ο κ. Λοβέρδος.
«Παραδέχτηκε και ο δικός σας χώρος ότι χάθηκε μέρος της εθνικής κυριαρχίας στο πρώτο, δεύτερο και τρίτο μνημόνιο, δεν γίνεται να μην χαρούμε που τελειώνει αυτό τον Αύγουστο» αντέτεινε στον κ. Λοβέρδο ο κ. Σπίρτζης ενώ απαντώντας στον κ. Σταϊκούρα σημείωσε:
«Κανονικότητα είναι, όταν γίνεται στη Στερεά Ελλάδα έργο οδοποιίας, και σιδηρόδρομος. Κανονικότητα είναι να μην δίνουμε 1,2 δισ. ευρώ αποζημιώσεις στους παραχωρησιούχους ή 1,3 δισ. για τμήμα έργου του Μετρό στη Θεσσαλονίκη. Κανονικότητα είναι να μην πληρώνουμε άγονες γραμμές, να υπάρχουν δάσκαλοι στα σχολεία για τα παιδιά, οδηγοί στα λεωφορεία, γιατροί στα νοσοκομεία που εσείς όμως δεν αφήσατε».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ