Βουλή: Να αποσυρθεί η πρόταση μείωσης προστίμων του ΚΟΚ ζητούν βουλευτές της ΝΔ

Βουλή: Να αποσυρθεί η πρόταση μείωσης προστίμων του ΚΟΚ ζητούν βουλευτές της ΝΔ Facebook Twitter
3

Να αποσυρθεί η πρότασή για μείωση των προστίμων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ), καθώς αυτό -σύμφωνα με αρμόδιους φορείς- θα οδηγήσει στην αύξηση της παραβατικότητας και των θανατηφόρων τροχαίων δυστυχημάτων, ζητούν βουλευτές της ΝΔ, με επικεφαλής τον Μάξιμο Χαρακόπουλο.

Όπως αναφέρουν στην ερώτηση που κατέθεσαν προς τους συναρμόδιους υπουργούς, «δυστυχώς, το έλλειμμα παιδείας και η ανευθυνότητα κυριαρχούν στον τρόπο που οδηγούν πολλοί συμπολίτες μας, με αποτέλεσμα να βάζουν σε κίνδυνο τις ζωές τους αλλά και τις ζωές άλλων. Ενώ, λοιπόν, οι κατεξοχήν αρμόδιοι φορείς και πρόσωπα που ασχολούνται με την οδηγητική παιδεία κρούουν μετ' επιτάσεως τον κώδωνα του κινδύνου, η κυβέρνηση, με λαϊκιστική νοοτροπία και μάλλον ψηφοθηρικούς σκοπούς, έχει εξαγγείλει την μείωση των προστίμων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας με πρόσχημα την οικονομική κρίση».

Επίσης, ο αναπληρωτής τομεάρχης Εσωτερικών της αξιωματικής αντιπολίτευσης, τονίζει ότι «τα πρόσφατα τραγικά δυστυχήματα, και ειδικά το θανατηφόρο στην Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας (26.02.17), που συγκλόνισαν το πανελλήνιο, εγείρουν ευλόγως εκ νέου το ερώτημα για το "τις πταίει" για τον τεράστιο φόρο αίματος που πληρώνει η χώρα από τα αυτοκινητιστικά δυστυχήματα».


Παραθέτει δε στοιχεία σύμφωνα με τα οποία:

  • «Σύμφωνα με την Eurostat, η Ελλάδα βρίσκεται στην πρώτη πεντάδα της ΕΕ στα θανατηφόρα τροχαία, μετά τη Ρουμανία, τη Λιθουανία, την Πολωνία και την Κροατία.
  • Σύμφωνα με τον Ιατρικό Σύλλογο Αθηνών, τα τροχαία συμβάντα αποτελούν την πρώτη αιτία θανάτου για τους νέους από 15 έως 29 ετών, τη δεύτερη αιτία θανάτου για τις ηλικίες 5 έως 14 και την τρίτη για τις ηλικίες 30 έως 44 ετών».

Ακόμη, ο κ. Χαρακόπουλος επισημαίνει ότι «μετά την κατακραυγή που προκλήθηκε από το πρόσφατο τραγικό δυστύχημα, η κυβέρνηση επανήλθε και δια του υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Μαυραγάνη, ανακοινώθηκε η πρόθεση να θεσπιστεί τιμοκατάλογος κλήσεων για τροχαίες παραβάσεις αναλόγως του εισοδήματος. Η λογική που διέπει την απόφαση της κυβέρνησης είναι σε λανθασμένη βάση, καθώς τα πρόστιμα του ΚΟΚ δεν συνιστούν μέσο συλλογής εσόδων αλλά μέσο περιορισμού της παραβατικότητας των οδηγών. Ο σκοπός δεν είναι η τιμωρία αλλά η συνέτιση.


»Σε κάθε περίπτωση, πριν ληφθούν οι όποιες αποφάσεις αξίζει να δει κανείς τα ισχύοντα σε χώρες της Δυτικής Ευρώπης. Σύμφωνα με στοιχεία που είδαν το φως της δημοσιότητας στο δελτίο ειδήσεων της ΕΡΤ (01.03.17), για την παραβίαση των ορίων ταχύτητας, ενώ η ανώτερη χρηματική ποινή στην Ελλάδα είναι 350 ευρώ, στο Βέλγιο τα πρόστιμα φτάνουν στα 4.000 ευρώ, στη Γαλλία τα 3.700 ευρώ, στην Αυστρία τα 2.180 ευρώ, στη Γερμανία τα 600 ευρώ και στην Ιταλία τα 3.120 ευρώ. Στη δε Ελβετία, που ισχύουν τα οικονομικά κριτήρια ξεκινούν από 3.330 και φθάνουν μέχρι και τα 300.000 ευρώ»

Την ερώτηση συνυπογράφουν οι βουλευτές της ΝΔ, Αθ. Καββαδάς, Μ. Κόνσολας, Αν. Κουτσούμπας, και Κ. Τασούλας.

Πολιτική
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Η δικαιοσύνη με τις πράξεις και τις παραλείψεις της έχει κλονίσει την εμπιστοσύνη των πολιτών» 

LiFO politics / «Η δικαιοσύνη με τις πράξεις και τις παραλείψεις της έχει κλονίσει την εμπιστοσύνη των πολιτών» 

«Το πρόβλημα της δικαιοσύνης βρίσκεται στην ανώτατη ηγεσίας της» λέει στη Βασιλική Σιούτη ο πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών, Δημήτρης Βερβεσός. Κατά την άποψή του, η βασική παθογένεια είναι ότι η ανώτατη ηγεσία της διορίζεται από τις εκάστοτε κυβερνήσεις, αφού πρώτα ορισμένοι δικαστές δώσουν τα διαπιστευτήριά τους σε αυτήν.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Υπεγράφη η σύμβαση για την αποκατάσταση διατηρητέου κτηρίου που θα στεγάσει το Ίδρυμα της Βουλής

Πολιτική / Υπεγράφη η σύμβαση για την αποκατάσταση διατηρητέου κτηρίου που θα στεγάσει το Ίδρυμα της Βουλής

Το διώροφο υπερυψωμένο αρχοντικό επί της οδού Φιλελλήνων έχει μακρά ιστορική διαδρομή, αφού κατά το παρελθόν υπήρξε ιδιοκτησία των οικογενειών Κριεζή, Σούτσου, Μαυροκορδάτου και Θεοφίλη
LIFO NEWSROOM