To Apple Music, το οποίο αναπτύσσεται ταχύτερα από το Spotify στις ΗΠΑ, πρόκειται να ξεπεράσει την κορυφαία υπηρεσία μουσικής ροής αργότερα μέσα στο χρόνο. Στην Ευρώπη, ωστόσο, τα πράγματα δεν θα είναι τόσο εύκολα.
Βάσει των νέων στατιστικών αποτελεσμάτων που δημοσίευσε η Wall Street Journal, η επί πληρωμή υπηρεσία Apple Music, αναμένεται να ξεπεράσει σε χρήστες το Spotify στις ΗΠΑ, μέχρι το καλοκαίρι. Αναλυτικά, οι αναφορές δείχνουν πως η πλατφόρμα της Apple κερδίζει 5% περισσότερους χρήστες ανά μήνα ενώ το Spotify μόλις 2%.
Η διαφορά αυτή αποδίδεται κυρίως στην κυριαρχία της Apple στην αμερικανική αγορά, της οποίας το 44,8% είναι κάτοχοι ενός iPhone και έτσι οι χρήστες έρχονται σε επαφή με το Apple Music πιο εύκολα από ότι με την ανταγωνιστική πλατφόρμα. Επίσης, η υπηρεσία της Apple δίνει και 3 μήνες δωρεάν δοκιμαστικής λειτουργίας.
Εννοείται ότι οι ΗΠΑ δεν κατέχουν την εικόνα της αντιπροσωπευτικής παγκόσμιας αγοράς, αφού όπως δείχνουν τα παγκόσμια στοιχεία, το Spotify έχει σχεδόν δύο φορές περισσότερους συνδρομητές. Από τον Ιανουάριο, η υπηρεσία που ξεκίνησε από τη Σουηδία είχε 70 εκατομμύρια χρήστες, έναντι των 36 εκατομμύριων συνδρομητών του Apple Music.
Ωστόσο, το ενδιαφέρον των δισκογραφικών στρέφεται πλέον στα στοιχεία που δείχνουν το πόσοι άνθρωποι έχουν εγγραφεί για δωρεάν ή εκπτωτικές δοκιμές, οι οποίες σχεδιάζονται για να οδηγούν σε τελικές συνδρομές επί πληρωμή.
Σε αντίθεση με το Spotify, το Apple Music δεν επιτρέπει την πρόσβαση σε δωρεάν χρήστες αλλά μόνο σε όσους καταβάλουν συνδρομή, αν και διαθέτει μια «ελεύθερη» δοκιμαστική περίοδο τριών μηνών στην αρχή κάθε συνδρομής, η οποία πιθανότατα αυξάνει σημαντικά τον αριθμό των συνδρομητών της.
σχόλια