Προκειμένου να ευαισθητοποιήσει τους γονείς να μην ποστάρουν φωτογραφίες των νεογέννητων και των βρεφών τους στα social media, η ολλανδή designer Laura Cοrnet σχεδίασε ένα βρεφικό παιχνίδι που στο άγγιγμα του μωρού, έστελνε αυτόματα 'selfies' στο Facebook και το Twitter των γονιών του, σύμφωνα με δημοσίευμα του CNN.
Φυσικά δεν πρόκειται για ένα κανονικό προϊόν αλλά για την πτυχιακή της εργασία που άντλησε την έμπνευσή του από έρευνες που έδειξαν ότι η πρώτη φουρνιά χρηστών του Facebook που γίνονταν γονείς, ήταν πρόθυμοι να εκθέτουν φωτογραφίες των νεογέννητών τους στα social media και το μοναδικό πρόβλημά τους ήταν ότι αυτό γινόταν εν αγνοία των μωρών.
Το περιστρεφόμενο κρεμαστό μόμπιλ, ονόματι New Born Fame, που δημιούργησε η Ολλανδή σχεδιάστρια και έστελνε selfies που τραβούσαν τα μωρά αγγίζοντας ένα ομοίωμα του λογοτύπου του Facebook ή του Twitter, δημιούργησε έντονες αρνητικές αντιδράσεις. "Είχα αποδείξει τη θεωρία μου και ήμουν χαρούμενη", δήλωσε στο CNN η Cοrnet.
Το περίεργο είναι ότι υπήρξε αρκετά μεγάλος αριθμός ατόμων που ήθελαν στ' αλήθεια να αγοράσουν αυτό το βρεφικό παιχνίδι. "Επρεπε να τους εξηγήσω ότι δεν πρόκειται για πραγματικό προϊόν, αλλά για ένα prototype για την πτυχιακή μου", εξηγεί η Cornet, που πλέον επανασχεδιάζει το New Born Fame ώστε να στέλνει φωτογραφίες και βίντεο στο κινητό των γονιών του μωρού, και να το λανσάρει ως κανονικό προϊόν.
[ΠΗΓΗ]
σχόλια