Σύμφωνα με δημοσίευμα του Privco, η γρήγορη μετάβαση στα smartphones, φαίνεται πως θα κοστίσει ακριβά στο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο, καθώς η μικρή οθόνη των κινητών, δεν αφήνει πολλά περιθώρια στις εταιρείες να προβληθούν μέσω των διαφημίσεων.
Οι εκτιμήσεις των υπευθύνων για τα αναμενόμενα έσοδα, φαίνεται, πως ήταν ανακριβείς καθώς η εταιρεία χάνει έσοδα, με ταχύτερους ρυθμούς απ' ότι υπολογιζόταν. Το γεγονός αυτό οφείλεται, εν μέρει, στη δυσανάλογη αύξηση των "mobile" χρηστών σε σχέση με τις διαφημίσεις.
Οι άνθρωποι του Facebook ψάχνουν, τώρα τρόπους, να μειώσουν τη διαρροή εσόδων, ώστε να να προσελκύσουν περισσότερους επενδυτές και αγοραστές μετοχών.
σχόλια