Μέσα στο 2019 η Apple κατάφερε να ξεπεράσει σε πωλήσεις ρολογιών όλους του Ελβετούς ωρολογοποιούς μαζί.
Σύμφωνα με τους αναλυτές της Strategy Analytics, ο αμερικανικός κολοσσός με έδρα το Κουπερτίνο, πούλησε περίπου 31 εκατομμύρια «έξυπνα» ρολόγια των διαφόρων μοντέλων του "Apple Watch", ενώ όλες οι ελβετικές εταιρείες συμβατικών ρολογιών, πούλησαν, αθροιστικά, 21 εκατομμύρια τεμάχια μέσα στο προηγούμενο έτος.
Όπως καταδεικνύει η έρευνα του τμήματος Οικοσυστημάτων Φορητών Συσκευών, οι Ελβετοί χάνουν στον «πόλεμο» των ρολογιών, καθώς τα ηλεκτρονικά ρολόγια που συνδέονται με τα smartphones κερδίζουν διαρκώς έδαφος. Μέσα σε ένα μόλις χρόνο οι πωλήσεις της Apple εκτοξεύτηκαν από τα 22,5 εκατομμύρια το 2018 στα 30,7 εκατομμύρια το 2019, σημειώνοντας αύξηση 36%. Την ίδια περίοδο, η ελβετική αγορά ρολογιών κατέγραψε μείωση 13%, πέφτοντας από τα 24,2 εκατομμύρια (2018) στα 21,1.
Ο κυριότερος λόγος για την αλλαγή του τοπίου είναι πως, αν και τα αναλογικά ρολόγια παραμένουν δημοφιλή μεταξύ των μεγαλύτερων ηλικιών, οι νεότεροι καταναλωτές στρέφονται στα έξυπνα ρολόγια με ηλεκτρονικό εξοπλισμό. Σύμφωνα με τους αναλυτές, ο συνδυασμός της φιλικής τεχνολογίας με την πληθώρα εφαρμογών, κάνει τα Apple Watch ιδιαίτερα δημοφιλή σε βόρεια Αμερική, δυτική Ευρώπη και Ασία.
Οι παραδοσιακές και πανίσχυρες ελβετικές ωρολογοποιίες φαίνεται πως χάνουν έδαφος απέναντι στο «ψηφιακό αντίπαλο δέος» και, όπως σχολιάζει η Strategy Analytics, το παράθυρο για να μπουν στην αγορά των έξυπνων ρολογιών κλείνει με ταχύ ρυθμό. «Ο χρόνος ίσως να τελειώνει για την Swatch, την Tissot, την TAG Heuer και άλλους».
Με πληροφορίες από Strategy Analytics
σχόλια