To "Hello" της Adele στη λίστα του YouTube με τα βίντεο των 100 εκατ. views

To "Hello" της Adele στη λίστα του YouTube με τα βίντεο των 100 εκατ. views Facebook Twitter
0

To "Hello" της Adele στη λίστα του YouTube με τα βίντεο των 100 εκατ. views Facebook Twitter

Αποτελεί ένα από τα πολιτισμικά φαινόμενα των ημερών, και φυσικά δεν θα μπορούσε να μείνει απαρατήρητο από το μέσο που το φιλοξενεί.

 

Έτσι, σύμφωνα με ανακοίνωση του YouTube, το νέο single της Adele "Hello" ξεπέρασε τα 100 εκατ. views μέσα σε μόλις πέντε ημέρες, γεγονός που το καθιστά ως "το βίντεο που έφτασε τον συγκεκριμένο στόχο πιο γρήγορα από οποιοδήποτε άλλο μέσα στο 2015" σύμφωνα με το blog post του YouTube.

 

Πρόκειται για ένα ορόσημο, που ακόμα και τα πιο δημοφιλή μουσικά βίντεο χρειάζονται μήνες για να το κατακτήσουν αφού, ενδεικτικά, το Hello, βρίσκεται στην δέυτερη θέση ταχύτερης αναρρίχησης στα 100 εκατομμύρια views, έπειτα από την παγκόσμια επιτυχία-φαινόμενο "Gangnam Style" του νοτιοκορεάτη PSY που χρειάστηκε τέσσερεις μέρες για να φτάσει αυτό το νούμερο και είναι το βίντεο με τα περισσότερα views στην ιστορία του YouTube.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τέσσερα από τα πέντε βίντεο που ξεπέρασαν αυτό το νούμερο προέρχονται από γυναίκες καλλιτέχνες. Η Miley Cyrus με το "Wrecking Ball", το "Can't Remember to Forget You" της Shakira και της Rihanna και το "Anaconda" της Nicki Minaj - όλα είχαν τρομερή απήχηση στο YouTube, σύμφωνα με το post της υπηρεσίας.

 

Τα προηγούμενα singles της Adele χρειάστηκαν περισσότερο καιρό για να φτάσουν τα 100 εκατ., ενώ κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, το "Hello" ήταν το βίντεο με τις περισσότερες προβολές σε 92 διαφορετικές χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα. 

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

TikTok: Οι πλατφόρμες που εξετάζουν οι Αμερικανοί influencers μετά την επικείμενη απαγόρευση του

Τech & Science / TikTok: Οι πλατφόρμες που εξετάζουν οι Αμερικανοί influencers μετά την επικείμενη απαγόρευση του

Σύμφωνα με στοιχεία του TikTok, μικρές επιχειρήσεις και δημιουργοί περιεχομένου στις ΗΠΑ θα χάσουν 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα μέσα στον πρώτο μήνα από την παύση λειτουργίας της πλατφόρμας
LIFO NEWSROOM