Σε μια σοβαρή καταγγελία μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Facebook προχώρησε ο Άγγελος Παπαδημητρίου, σχετικά με ένα ζήτημα που αντιμετωπίζουν όλο και συχνότερα οι συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας.
Συγκεκριμένα, ο γνωστός ηθοποιός και εικαστικός αναφέρθηκε στις φουσκωμένες χρεώσεις που λαμβάνουν πολλοί συνδρομητές εξαιτίας της γνωστής πλέον απάτης με τα πενταψήφια νούμερα.
Στο θέμα είχαμε αναφερθεί και παλιότερα σε σχετική ανάρτηση στο LIFO.gr και μέσω της επισήμανσης του Άγγελου Παπαδημητρίου, που έπεσε και ο ίδιος θύμα της καλοστημένης απάτης, επανέρχεται στο προσκήνιο η ανάγκη για την επικαιροποίηση του θεσμικού πλαισίου για τις υπηρεσίες πολυμεσικής πληροφόρησης, ώστε να προστατευθεί ο καταναλωτής από τους επιτήδειους.
Προσπάθησα να εξηγήσω κάτι σε μια κυριούλα και με κοίταγε με τα έκπληκτα ματάκια της σαν να φώναζε βοήθεια...
Ακολουθεί ολόκληρη η ανάρτηση του ηθοποιού:
«Φίλοι, προσοχή-προσοχή! Απατεώνες έχουν μπει στην κινητή τηλεφωνία και απροκάλυπτα μας κλέβουν, με την μάσκα πενταψήφιων τηλεφώνων.
Χωρίς την άδειά μας, χωρίς να κρατάνε καν τα προσχήματα, τους είναι αρκετό να σηκώσουμε απλά ένα τηλέφωνο (και να τους το κλείσουμε στα μούτρα) για να μπουν αυθαίρετα στο πορτοφόλι μας και ν αρχίσουν το πλιάτσικο...
Η μόνη σωτηρία μας (αφού όπως μου είπαν οι υπεύθυνοι «τους το επιτρέπει το κράτος, τι να κάνουμε») είναι να μπλοκάρουμε τα
πενταψήφια νούμερα...
Υπάρχει ειδική υπηρεσία γι' αυτό σε κάθε τηλεφωνική εταιρεία... Ζητήστε να σας το κάνουν οι υπάλληλοι αν δεν τα καταφέρνετε μόνοι σας.
Στη διαμαρτυρία μου στη WIND (όπου είμαι συνδρομητής), όταν πήρα τους φουσκωμένους λογαριασμούς, η απάντησή τους ήταν ότι ξεπέρασα το πάγιο...
Ξέροντας με σιγουριά ότι αυτό δεν συμβαίνει ζήτησα αναλυτικό λογαριασμό (έχετε δικαίωμα να το κάνετε) και είδα με έκπληξη ότι έχω κάνει πάρα πολλά τηλέφωνα στον πενταψήφιο αριθμό 54444 με το όνομα DIMOCO κι άλλα τόσα σ' έναν άλλο πενταψήφιο 54644 με το όνομα Boungiorno!
Αυτοί είχαν διπλασιάσει τον λογαριασμό μου. Πέσαν όμως στην περίπτωση!
Ποτέ δεν μοιράστηκα το τηλέφωνό μου, ποτέ δεν έπαιξα τυχερά παιχνίδια, ποτέ δεν έκανα αγορές ή φιλανθρωπίες ή συμμετοχές
σε οποιασδήποτε μορφής διαγωνισμούς μέσω τηλεφώνου...
Έκανα λοιπόν αμέσως φραγή στα πενταψήφια και ο επόμενος λογαριασμός ήρθε στα κανονικά του, δηλαδή όσο είχα συμφωνήσει αρχικά με τη WIND.
Την τελευταία φορά που πήγα να πληρώσω το κανονικό πλέον ποσό, είδα στο γκισέ ηλικιωμένους άσχετους ανθρώπους (όπως άλλωστε και εγώ πριν λίγο καιρό) να διαμαρτύρονται μάταια για τους φουσκωμένους λογαριασμούς τους...
Προσπάθησα να εξηγήσω κάτι σε μια κυριούλα και με κοίταγε με τα έκπληκτα ματάκια της σαν να φώναζε βοήθεια, και για το χατήρι της «κατάντησα» ακτιβιστής.
Ετοιμάζομαι τώρα με συμβουλές ειδικών να προσφύγω σε δύο ελεγκτικές κρατικές υπηρεσίες (σε καμία των περιπτώσεων δεν θέλω να πιστέψω ότι οι τηλεφωνικές εταιρείες συμμετέχουν σ' αυτό το φαγοπότι).
Σας παρακαλώ διαδώστε το...»
σχόλια