Το Netflix είναι σίγουρα μία από τις πλατφόρμες που δεν επηρεάστηκαν καθόλου από την κρίση των τελευταίων δέκα ετών. Κι αυτό αποδεικνύεται μέσα από μια πρόσφατη έρευνα που δημοσίευσε η εταιρεία αναλύσεων App Annie, σύμφωνα με την οποία το Netflix ήταν εκείνη η πλατφόρμα στην οποία οι χρήστες ξόδεψαν τα περισσότερα χρήματα.
Στη δεύτερη θέση της παραπάνω λίστας βρίσκεται το γνωστό dating app, Tinder, με έβδομο το Spotify, όγδοο το YouTube και ένατο το HBO NOW. Πέρα, όμως, από τις εφαρμογές στις οποίες επενδύουν περισσότερο τα χρήματά τους οι χρήστες, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν και αυτές με τα περισσότερα downloads.
Στη συγκεκριμένη λίστα, την πρώτη θέση έλαβε το Facebook, το οποίο επί της ουσίας καταλαμβάνει και τις τρεις ακόλουθες θέσεις, δεδομένου ότι δεύτερο βρίσκεται το Messenger, τρίτο το WhatsApp και τέταρτο το Instagram.
Στη συγκεκριμένη λίστα, την πρώτη θέση έλαβε το Facebook, το οποίο επί της ουσίας καταλαμβάνει και τις τρεις ακόλουθες θέσεις, δεδομένου ότι δεύτερο βρίσκεται το Messenger, τρίτο το WhatsApp και τέταρτο το Instagram.
Κάτω όμως από τις εφαρμογές του Facebook βρίσκεται το Snapchat, με έκτο το Skype και έβδομο το Tik Tok της Κινεζικής εταιρείας ByteDance, που φέτος συζητήθηκε ίσως περισσότερο από κάθε άλλο μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
Τέλος, η App Annie προχώρησε και στην κατάρτιση μιας λίστας με τα games που είχαν τα περισσότερα downloads στην οποία κυριάρχησε το Subway Surfers, κυρίως λόγω της απήχησης που είχε στην Ινδία, με δεύτερο το Candy Crush Sanga και τρίτο το Temple Run 2.
Με πληροφορίες από 20Minutes
σχόλια