Το μόνο βέβαιο είναι πως η γενιά των millenials (εξακολουθεί να) κινεί τα νήματα στην παγκόσμια βιομηχανία των apps, με αποτέλεσμα οι τεχνολογικοί κολοσσοί του σήμερα να κάνουν τα πάντα για να προσελκύσουν τον ενδιαφέρον των χρηστών στις αντίστοιχες εφαρμογές τους.
Το Business Insider σε συνεργασία με το ComScore μελέτησαν άτομα ηλικία 18- 34 ετών σχετικά με τις εφαρμογές που χρησιμοποιούν, χωρίς τις οποίες «δεν μπορούν να ζήσουν».
Στη λίστα με τις δέκα πιο δημοφιλείς συγκαταλέγονται μεταξύ άλλων τo Instragram, το YouTube και το Facebook, που ωστόσο δεν είναι στις πρώτες θέσεις προτίμησης, όπως θα περίμενε κανείς. Αντιθέτως, όπως προκύπτει από την έρευνα, παρόλο που το αναμενόμενο θα ήταν το Instagram, το Facebook ή οι εφαρμογές email να βρίσκονται στην πρώτη θέση, κανένα από αυτά τα apps δεν κατάφερε να κατακτήσει την κορυφή. Σύμφωνα με το comScore, η λίστα αντικατοπτρίζει την ανάγκη πλέον της νέας γενιάς για εφαρμογές περισσότερο χρηστικές και λειτουργικές.
Οι συμμετέχοντες κλήθηκα να επιλέξουν τις τρεις «πιο απαραίτητες» εφαρμογές που έχουν στις smart συσκευές τους. Αυτά είναι τα αποτελέσματα:
10. Instagram (11%)
9. WhatsApp (11%)
8. Apple App Store (11%)
7. Google Search (11%)
6. Google Maps (14%)
5. YouTube (16%)
4. Facebook Messenger (18%)
3. Facebook (29%)
2. Gmail (30%)
1. Amazon (35%)