Πώς η οσμή μπορεί να είναι το επόμενο σπουδαίο πράγμα στη διαφήμιση

Πώς η οσμή μπορεί να είναι το επόμενο σπουδαίο πράγμα στη διαφήμιση Facebook Twitter
4
Πώς η οσμή μπορεί να είναι το επόμενο σπουδαίο πράγμα στη διαφήμιση Facebook Twitter

Μία ομάδα γιαπωνέζων ερευνητών δουλεύει πάνω στην ανάπτυξη μιας αρωματικής οθόνης που θα μπορεί να απελευθερώνει σε συγκεκριμένη κατεύθυνση την κατάλληλη οσμή.

Ο εμπλουτισμός των οπτικοακουστικών μας εμπειριών με την οσμή δεν είναι καινούργια ιδέα, καθώς στο διάστημα 1906 - 1960, είχε χρησιμοποιηθεί στον κινηματογράφο δίχως όμως μεγάλη επιτυχία.

Αργότερα αναπτύχθηκε η τεχνική του ξυσίματος για την απελευθέρωση κάποια οσμής, η οποία χρησιμοποιήθηκε σε μικρό βαθμό από τους διαφημιστές και τις εταιρείες βιντεοπαιχνιδιών. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα των Fifa 2001 και Gran Turismo, μπορούσαν να μυρίζουν το γρασίδι ή το λάστιχο.

Η νέα τεχνική, σύμφωνα με το The Verge, θα είναι καλύτερη από τις προηγούμενες, καθώς θα υπάρχει μία οθόνη με τέσσερις ανεμιστήρες, όπου θα παράγεται κατευθυνόμενος υδρατμός, χάρη σε θερμαινόμενα chips αρώματος. Με αυτόν τον τρόπο ο χρήστης ενός αρωματικού υπολογιστή, θα έχει την ψευδαίσθηση ότι η μυρωδιά προέρχεται από κάποιο συγκεκριμένο μέρος της οθόνης, ενώ θα είναι εφικτό να παράγονται πολλαπλές οσμές.

Πώς η οσμή μπορεί να είναι το επόμενο σπουδαίο πράγμα στη διαφήμιση Facebook Twitter

 
Όπως υποστηρίζει ο Χαρούκα Ματσουκούρα σε έρευνά του, η τεχνολογία αυτή μπορεί να γίνει ένας ισχυρός σύμμαχος, καθώς ήδη μερικοί φούρνοι απελευθερώνουν στον αέρα μυρωδιές για να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες.

Τech & Science
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το μυστήριο για την αιτία του καρκίνου στους νέους οδηγεί στο έντερο - Τι λένε οι επιστήμονες

Τech & Science / Το μυστήριο για τον καρκίνο στους νέους κάτω των 50 οδηγεί στο έντερο

Πώς το Ozempic, από φάρμακο για απώλεια βάρους, θα δοκιμαστεί για την πρόληψη καρκίνου του παχέος εντέρου - Οι παράγοντες κινδύνου - «Κάτι μας διαφεύγει» λένε οι επιστήμονες που ψάχνουν την αιτία εμφάνισης καρκίνου στους νέους
LIFO NEWSROOM
Πρωτότυπο ρομποτικό γάντι υπόσχεται αποκατάσταση λειτουργικότητας χεριού

Τech & Science / Πρωτότυπο ρομποτικό γάντι υπόσχεται αποκατάσταση λειτουργικότητας χεριού

Το πιο εντυπωσιακό χαρακτηριστικό του γαντιού είναι ο αλγόριθμος τεχνητής νοημοσύνης που διαθέτει, ο οποίος ανιχνεύει την πρόθεση του χρήστη για κίνηση και ενεργοποιεί τη λειτουργία του γαντιού
LIFO NEWSROOM
Tesla: Έπεσαν οι ετήσιες πωλήσεις για πρώτη φορά εδώ και εννιά χρόνια - Αύξηση 41% για την Κινεζική BYD

Τech & Science / Tesla: Έπεσαν οι ετήσιες πωλήσεις για πρώτη φορά εδώ και εννιά χρόνια - Αύξηση 41% για την Κινεζική BYD

Το 2022, η Tesla προέβλεψε ότι οι πωλήσεις της θα αυξάνονταν κατά 50% από χρόνο σε χρόνο, αλλά η ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα στις ΗΠΑ δεν έχει παρουσιάσει την αναμενόμενη αύξηση
LIFO NEWSROOM
Έκκληση ΠΟΥ στην Κίνα: «Μοιραστείτε τα δεδομένα για την προέλευση του Covid»

Τech & Science / Έκκληση ΠΟΥ στην Κίνα: «Μοιραστείτε τα δεδομένα για την προέλευση του Covid»

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείες προέτρεψε την Κίνα να μοιραστεί τα δεδομένα που έχει στην κατοχή της για την προέλευση της πανδημίας, με αφορμή τη συμπλήρωση πέντε χρόνων από την εμφάνισή του ιού
LIFO NEWSROOM
parco.gov.gr: Τι είναι και πώς λειτουργεί η νέα εφαρμογή γονικού ελέγχου για τα social media

Ελλάδα / parco.gov.gr: Τι είναι και πώς λειτουργεί η νέα εφαρμογή γονικού ελέγχου για τα social media

Βίντεο με οδηγίες ενεργοποίησης του parco.gov.gr δημοσίευσε το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης - Οκτώ ερωτήσεις και απαντήσεις για την προστασία των παιδιών από τους κινδύνους του Διαδικτύου
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Αν η οσμή ήταν πράγματι σπουδαία, θα την είχαν χρησιμοποιούσει εδώ και καιρό στα σουπερμάρκετ, όπου δεν θα υπήρχε ανάγκη ανάπτυξης ειδικής τεχνολογίας. Συνεπώς και να ήταν πραγματική η είδηση, η εφεύρεση θα ήταν αποτυχία.
Η οσμή είναι πολύ πιο έντονη από το οπτικό ερέθισμα και ενεργοποιεί τη μνήμη και το υποσυνείδητο.Τα πιο πολλά καταστήματα απλά δε νοιάζονται γι' αυτό.Αν τύχει και πας σε κάποιο κατάστημα που ο χώρος του ή τα προϊόντα του να μυρίζουν σωστά, θα το χες καταλάβει και κάθε φορά που θα συναντούσες μια παρόμοια μυρωδιά θα έσκαγε η ανάμνηση αυτή.
Αυτά που γράφετε φαίνονται λογικά. Τότε όμως γιατί δεν κάνουν και τα σουπερμάρκετ το ίδιο, π.χ. εκεί που είναι τα ράφια με τους καφέδες να μυρίζει καφέ; Διαλέγω τα σουπερμάρκετ διότι εκεί τα πάντα είναι μελετημένα: τα είδη πρώτης ανάγκης στο βάθος, ώστε ο πελάτης ν' αναγκαστεί να περάσει μπροστά απ' τα μη αναγκαία είδη, οι σοκολάτες και οι καραμέλες στα χαμηλά ράφια, για να τις φτάνουν τα παιδιά κτλ.