Πώς η οσμή μπορεί να είναι το επόμενο σπουδαίο πράγμα στη διαφήμιση

Πώς η οσμή μπορεί να είναι το επόμενο σπουδαίο πράγμα στη διαφήμιση Facebook Twitter
4
Πώς η οσμή μπορεί να είναι το επόμενο σπουδαίο πράγμα στη διαφήμιση Facebook Twitter

Μία ομάδα γιαπωνέζων ερευνητών δουλεύει πάνω στην ανάπτυξη μιας αρωματικής οθόνης που θα μπορεί να απελευθερώνει σε συγκεκριμένη κατεύθυνση την κατάλληλη οσμή.

Ο εμπλουτισμός των οπτικοακουστικών μας εμπειριών με την οσμή δεν είναι καινούργια ιδέα, καθώς στο διάστημα 1906 - 1960, είχε χρησιμοποιηθεί στον κινηματογράφο δίχως όμως μεγάλη επιτυχία.

Αργότερα αναπτύχθηκε η τεχνική του ξυσίματος για την απελευθέρωση κάποια οσμής, η οποία χρησιμοποιήθηκε σε μικρό βαθμό από τους διαφημιστές και τις εταιρείες βιντεοπαιχνιδιών. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα των Fifa 2001 και Gran Turismo, μπορούσαν να μυρίζουν το γρασίδι ή το λάστιχο.

Η νέα τεχνική, σύμφωνα με το The Verge, θα είναι καλύτερη από τις προηγούμενες, καθώς θα υπάρχει μία οθόνη με τέσσερις ανεμιστήρες, όπου θα παράγεται κατευθυνόμενος υδρατμός, χάρη σε θερμαινόμενα chips αρώματος. Με αυτόν τον τρόπο ο χρήστης ενός αρωματικού υπολογιστή, θα έχει την ψευδαίσθηση ότι η μυρωδιά προέρχεται από κάποιο συγκεκριμένο μέρος της οθόνης, ενώ θα είναι εφικτό να παράγονται πολλαπλές οσμές.

Πώς η οσμή μπορεί να είναι το επόμενο σπουδαίο πράγμα στη διαφήμιση Facebook Twitter

 
Όπως υποστηρίζει ο Χαρούκα Ματσουκούρα σε έρευνά του, η τεχνολογία αυτή μπορεί να γίνει ένας ισχυρός σύμμαχος, καθώς ήδη μερικοί φούρνοι απελευθερώνουν στον αέρα μυρωδιές για να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες.

Τech & Science
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αντωνία Τριχοπούλου για τη Μεσογειακή διατροφή στη LiFO: Συνδέεται με την Υγεία, τον Πολιτισμό και την Οικονομία

Τech & Science / Αντωνία Τριχοπούλου για τη Μεσογειακή διατροφή στη LiFO: Συνδέεται με την Υγεία, τον Πολιτισμό και την Οικονομία

Η ακαδημαϊκός και ομότιμη καθηγήτρια Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών διευκρινίζει τι ισχύει με τη Μεσογειακή διατροφή, μετά το ρεπορτάζ του περιοδικού Politico
LIFO NEWSROOM
Επιστήμονες δημιούργησαν το πρώτο έμβρυο καγκουρό μέσω εξωσωματικής γονιμοποίησης

Τech & Science / Επιστήμονες δημιούργησαν το πρώτο έμβρυο καγκουρό μέσω εξωσωματικής γονιμοποίησης

«Ο απώτερος στόχος μας είναι να στηρίξουμε τη διατήρηση απειλούμενων μαρσιποφόρων, όπως τα κοάλα, οι διάβολοι της Τασμανίας, οι βόρειοι γουόμπατ με τριχωτή μύτη και οι πώσουμ Leadbeater», δήλωσε ο επικεφαλής ερευνητής
LIFO NEWSROOM
Μπιλ Γκέιτς: «Αν μεγάλωνα σήμερα, θα είχα διαγνωστεί στο φάσμα του αυτισμού»

Tech & Science / Μπιλ Γκέιτς: «Αν μεγάλωνα σήμερα, θα είχα διαγνωστεί στο φάσμα του αυτισμού»

Ο πρώτος τόμος των απομνημονευμάτων του μεγιστάνα της τεχνολογίας που μόλις κυκλοφόρησε φανερώνει πως γεννήθηκε στο σωστό μέρος, την κατάλληλη στιγμή, και φτάνει μέχρι την ίδρυση της Microsoft το 1975.
THE LIFO TEAM
Οι μπονόμπο μπορούν να επικοινωνούν με ανθρώπους για να αλλάξουν τη συμπεριφορά τους

Τech & Science / Οι μπονόμπο μπορούν να επικοινωνούν με ανθρώπους για να αλλάξουν τη συμπεριφορά τους

Η ανακάλυψη ενισχύει τη θεωρία ότι η "θεωρία του νου", δηλαδή η ικανότητα να αντιλαμβάνεται κάποιος τις γνώσεις και τις προθέσεις άλλων, δεν είναι αποκλειστικά ανθρώπινο χαρακτηριστικό
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Αν η οσμή ήταν πράγματι σπουδαία, θα την είχαν χρησιμοποιούσει εδώ και καιρό στα σουπερμάρκετ, όπου δεν θα υπήρχε ανάγκη ανάπτυξης ειδικής τεχνολογίας. Συνεπώς και να ήταν πραγματική η είδηση, η εφεύρεση θα ήταν αποτυχία.
Η οσμή είναι πολύ πιο έντονη από το οπτικό ερέθισμα και ενεργοποιεί τη μνήμη και το υποσυνείδητο.Τα πιο πολλά καταστήματα απλά δε νοιάζονται γι' αυτό.Αν τύχει και πας σε κάποιο κατάστημα που ο χώρος του ή τα προϊόντα του να μυρίζουν σωστά, θα το χες καταλάβει και κάθε φορά που θα συναντούσες μια παρόμοια μυρωδιά θα έσκαγε η ανάμνηση αυτή.
Αυτά που γράφετε φαίνονται λογικά. Τότε όμως γιατί δεν κάνουν και τα σουπερμάρκετ το ίδιο, π.χ. εκεί που είναι τα ράφια με τους καφέδες να μυρίζει καφέ; Διαλέγω τα σουπερμάρκετ διότι εκεί τα πάντα είναι μελετημένα: τα είδη πρώτης ανάγκης στο βάθος, ώστε ο πελάτης ν' αναγκαστεί να περάσει μπροστά απ' τα μη αναγκαία είδη, οι σοκολάτες και οι καραμέλες στα χαμηλά ράφια, για να τις φτάνουν τα παιδιά κτλ.