Προειδοποιητικές ετικέτες τύπου τσιγάρων πρέπει να μπουν και σε ορισμένα τρόφιμα, λένε οργανώσεις

Προειδοποιητικές ετικέτες τύπου τσιγάρων πρέπει να μπουν και σε ορισμένα τρόφιμα, λένε οργανώσεις Facebook Twitter
Φωτ. Αρχείου: Unsplash
0

Οι οργανώσεις υγείας ζητούν αυστηρότερα μέτρα για τη μείωση των θανάτων από καρδιοπάθειες, όπως προειδοποιητικές ετικέτες τύπου τσιγάρων σε τρόφιμα, νέους φόρους σε προϊόντα με υψηλή περιεκτικότητα σε αλάτι και την απαγόρευση χορηγιών αθλητικών εκδηλώσεων από εταιρείες ανθυγιεινών τροφίμων.

Η Βρετανική Καρδιολογική Εταιρεία (BHF) προτείνει την επιβολή αυτών των μέτρων για τη μείωση των πρόωρων θανάτων από καρδιακές παθήσεις. Επίσης, ζητά απαγόρευση διαφημίσεων ανθυγιεινών τροφίμων σε πινακίδες και ραδιόφωνο και υποχρέωση των εταιρειών να βελτιώσουν τη διατροφική αξία των προϊόντων τους, αφαιρώντας κρυφές ποσότητες αλατιού και ζάχαρης.

Η BHF εκτιμά ότι τα μέτρα αυτά θα μπορούσαν να μειώσουν τους θανάτους από καρδιοπάθειες στην Αγγλία κατά 11.000 ετησίως έως το 2035. Το 2022, 39.000 άνθρωποι στην Αγγλία πέθαναν πριν από τα 75 τους, το υψηλότερο ποσοστό από το 2008.

Η BHF προτείνει επίσης την απαγόρευση χορηγιών αθλητικών εκδηλώσεων από εταιρείες με ανθυγιεινά προϊόντα, όπως ενεργειακά ποτά και fast food, και την επιβολή νέου φόρου σε προϊόντα με αλάτι και ζάχαρη, που θα μπορούσε να αποτρέψει έως και 2 εκατομμύρια περιπτώσεις χρόνιων ασθενειών και να αποφέρει έως και 3 δισεκατομμύρια λίρες ετησίως.

Η οργάνωση Bite Back, του σεφ Jamie Oliver, υποστηρίζει τα αιτήματα της BHF για αυστηρότερες ρυθμίσεις στη διαφήμιση ανθυγιεινών τροφίμων, ενώ η Ομοσπονδία Τροφίμων και Ποτών τονίζει ότι χρειάζεται ευρύτερη συνεργασία για την αντιμετώπιση των προβλημάτων υγείας που προκαλούν τα κακής ποιότητας διατροφικά πρότυπα.

Με πληροφορίες από Guardian

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κρίση ψυχικής υγείας: Τα νιάτα δεν είναι πλέον από τις πιο ευτυχισμένες περιόδους της ζωής

Τech & Science / Κρίση ψυχικής υγείας: Τα νιάτα δεν είναι πλέον από τις πιο ευτυχισμένες περιόδους της ζωής

Μελέτη που εκπονήθηκε από τον ΟΗΕ στο Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ, την Ιρλανδία, την Αυστραλία, τον Καναδά και τη Νέα Ζηλανδία διαπιστώνει ότι η ικανοποίηση αυξάνεται με την ηλικία
LIFO NEWSROOM