Με την πανδημία του κορωνοϊού να έχει εξαπλωθεί σε όλο τον πλανήτη, ο κόσμος βασίζεται σχεδόν αποκλειστικά στο Google για να αντλήσει σχετικές πληροφορίες.
Τα Google Trends έδωσαν στη δημοσιότητα στοιχεία για όσα αναζητούν οι χρήστες στην πλατφόρμα τους εν μέσω πανδημίας με Zoom, επιδόματα και Tiger King να συγκαταλέγονται ανάμεσα στα κορυφαία θέματα παγκοσμίως.
Οι αναζητήσεις για το Zoom αυξήθηκαν τους τελευταίες τρεις μήνες, καθώς εργασία, εκπαίδευση και επικοινωνία γίνεται για πολλούς πλέον από το σπίτι με την χρήση λογισμικού για τηλεδιασκέψεις.
Το Tiger King βρέθηκε επίσης στις κορυφαίες αναζητήσεις του Google με εκατομμύρια κόσμου να ιντριγκάρεται από τον Joe Exotic της επιτυχημένης σειράς του Netflix.
Επίσης στο επίκεντρο των αναζητήσεων βρέθηκαν και ερωτήσεις όπως «πώς φτιάχνω μάσκα», «πώς φτιάχνω αντισηπτικό για τα χέρια» και «πώς να κουρευτώ».
Google searches for “how to cut hair” have exploded 😂😂😂 #coronavirus #COVID19 #CoronaLockdown pic.twitter.com/OZ1fIPjdu4
— Larry Kim (@larrykim) May 2, 2020
«Τα trends στις αναζητήσεις αποκαλύπτουν τι πραγματικά ενδιαφέρει τον κόσμο και τι θέλουν να μάθουν», σχολίασε ο Simon Rogers, data editor της Google.
Όπως εξήγησε, οι αναζητήσεις φαίνεται να χωρίζονται σε δυο βασικές κατηγορίες: τις υγειονομικού ενδιαφέροντος σχετικά με την συναισθηματική ή/και φυσική κατάσταση εν μέσω καραντίνας και εκείνες που αφορούν σε καθημερινές δραστηριότητες και εύρεση ενασχόλησης μέσα στο σπίτι.
It's been announced today that a 'new' symptom of Coronavirus has been found: losing your sense of taste/smell.
— dan barker (@danbarker) March 21, 2020
Here's the number of Google searches for 'Lost Smell' over the last 30 days. The rise begins on 14th March, one week ago. pic.twitter.com/MEJoa9Ywjg
Στη διάρκεια του lockdown αυξήθηκαν επίσης οι αναζητήσεις σχετικά με τον χορό, με τους χρήστες να ψάχνουν παράλληλα τρόπους να βελτιώσουν τις μαγειρικές τους ικανότητες.
Τέλος, ερωτήσεις όπως «πότε θα επιστρέψουμε στην κανονικότητα» και «ποιες χώρες έχουν εξομαλύνει την καμπύλη» αποδείχθηκε πως απασχολούν τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο.
Τι ψάχνουν οι Έλληνες
Στην Ελλάδα, ο κορωνοϊός και το 13033 φαίνεται πως μονοπώλησαν τον τελευταίο ενάμιση μήνα το ενδιαφέρον των χρηστών, με την εκπαίδευση να κατέχει επίσης ιδιαίτερα υψηλή θέση στις κορυφαίες αναζητήσεις ενώ πολλοί ήταν και εκείνοι που έψαξαν τρόπους για να φτιάξουν τσουρέκι και κουλουράκια.
Στην κατηγορία Τέχνες & Ψυχαγωγία, το ριάλιτι μαγειρικής Masterchef και η πολυσυζητημένη σειρά «Unorthodox» του Netflix συγκαταλέγονται στις κορυφαίες αναζητήσεις.
Τέλος, σχετικά με τον κορωνοϊό, οι Έλληνες θέλησαν να ενημερωθούν σχετικά με την πορεία της πανδημίας στη γειτονική Ιταλία, τα νέα μέτρα αλλά και τα συμπτώματα της νόσου.