Η Twitter Inc. μόλις ανακοίνωσε το πρώτο κερδοφόρο τρίμηνό της ως δημόσια εταιρεία, μια χαρούμενη είδηση για ένα μέσο που έχει από καιρό επιδιώξει να χτίσει μια βιώσιμη επιχείρηση με τα μάτια στραμμένα στα «κελαηδίσματα» των χρηστών του.
Το κοινωνικό δίκτυο Τwitter, το οποίο ανήκει στην Twitter Inc. παρουσίασε ένα εκπληκτικό κέρδος στα έσοδα του, την πρώτη αύξηση σε τέσσερα τρίμηνα, η οποία οδηγήθηκε από τις βελτιώσεις στην εφαρμογή της και το πρόσθετο περιεχόμενο ζωναντού βίντεο, στοιχεία πείθουν τους διαφημιζόμενους να αυξήσουν τις δαπάνες στο κοινωνικό δίκτυο. Τα ευχάριστα νέα έφεραν όχι μόνο ένα χαμόγελο στον Jack Dorsey, ιδρυτή και CEO του Twitter, αλλά είχαν και ως αποτέλεσμα να εκτιναχθούν οι μετοχές του.
Το κοινωνικό δίκτυο που εδρεύει στο Σαν Φρανσίσκο, το οποίο άνοιξε επιτυχώς την πρώτη δημόσια αρχική προσφορά του στο New York Stock Exchange πριν από πέντε χρόνια, κέρδισε 91 εκατομμύρια δολάρια (65 εκατομμύρια δολάρια) το τέταρτο τρίμηνο του 2017, σε σύγκριση με μια ζημία ύψους 167 εκατομμυρίων δολαρίων το προηγούμενο έτος.
Αυτό δείχνει ότι λίγες περικοπές, λίγο πιο σοβαρή εστίαση στο σχεδιασμό και την λειτουργία, και ίσως λίγο Ντόναλντ Τραμπ μπορούν να κάνουν θαύματα.
Ωστόσο, η μηνιαία ανάπτυξη των χρηστών παρέμεινε αμετάβλητη. Το Twitter ανακοίνωσε 300 εκατομμύρια ενεργά μηνιαίους χρήστες, το ίδιο με το τελευταίο τρίμηνο. Ωστόσο, πέτυχε μια ετήσια αύξηση 12% στους καθημερινούς ενεργούς χρήστες, αν και η εταιρεία δεν ανακοινώνει τον βασικό αριθμό των ανθρώπων.
«Το τέταρτο τρίμηνο ήταν ένα όμορφο τέλος για την χρονιά που πέρασε», δήλωσε ο Jack Dorsey, o CEO της Twitter Inc. σε μια δήλωση. «Επιστρέψαμε στην αύξηση των εσόδων, επιτύχαμε τον στόχο μας για κερδοφορία, αύξησαμε τον ρυθμό πλοήγησης και φτάσαμε σε πέντε διαδοχικά τρίμηνα διψήφιας ανάπτυξης των καθημερινών ενεργών χρηστών. Είμαι περήφανος για τη σταθερή πρόοδο που σημειώσαμε το 2017 και πραγματικά εμπιστεύομαι το δρόμο που ανοίγεται μπροστά μας».
Ο Dorsey θέλει να κάνει τη χρονοροή του Twitter την καλύτερη που υπάρχει βελτιώνοντας τη λειτουργία «Happening Now», ένα ξεχωριστό τμήμα στην κορυφή της ροής που επισημαίνει τις καλύτερες από τις ζωντανές αναμεταδόσεις.
Πέρα από την επίτευξη της κερδοφορίας, οι προτεραιότητες του Twitter για το 2017 επικεντρώθηκαν στην ανάπτυξη του ζωντανού βίντεο και στην καταπολέμηση της ρητορικής του μίσους.
σχόλια