Στη Νότια Κορέα ο αντρικός πληθυσμός ξοδεύει για καλλυντικά και προϊόντα περιποίησης περισσότερο απ' οποιοδήποτε άλλο σημείο του κόσμου.
Οι σχετικές εκπομπές περί αντρικής ομορφιάς σε τηλεόραση και YouTube είναι απλώς άπειρες. Στους δρόμους κανείς δεν φαίνεται να παραξενεύεται, όταν βλέπει αψεγάδιαστα αντρικά πρόσωπα ή ένα αγόρι να βάζει lipbalm: εκτός ίσως από τους ανθρώπους μεγαλύτερης ηλικίας.
Εκεί εμφανίζεται και η πρόκληση για τους νεαρούς YouTubers, που όπως εξηγούν, θέλουν να σπάσουν το ταμπού του αντρικού make up και του αυτόματου συνειρμού ότι ο άντρας που το χρησιμοποιεί είναι απαραιτήτως gay.
σχόλια