Ένα πρόβλημα σε ένα λογισμικό, το οποίο χρησιμοποιείται από πολλές αεροπορικές εταιρίες για τις κρατήσεις και το check-in επιβατών, προκάλεσε χάος και καθυστερήσεις πτήσεων σε πολλά αεροδρόμια ανά τον κόσμο.
Μεταξύ άλλων, επιβάτες έχουν αναφέρει προβλήματα στο αεροδρόμιο Γκάτγουικ του Λονδίνου, στο Σαρλ ντε Γκολ του Παρισιού, καθώς και σε Μελβούρνη, Ουάσινγκτον, Γιοχάνεσμπουργκ, Σιγκαπούρη και Ζυρίχη.
Όπως αναφέρει το BBC, το Γκάτγουικ ανέφερε πως οι καθυστερήσεις οφείλονται σε πρόβλημα που εκδηλώθηκε στο πρόγραμμα διαχείρισης επιβατών Amadeus Altea.
The @Qantas check in system down. Massive queues in Hong Kong. Not sure why they can't get this right pic.twitter.com/lrL5jUzVEN
— Paul Harapin (@paulharapin) September 28, 2017
Η εταιρία Amadeus ανακοίνωσε πως εντόπισε ένα «πρόβλημα δικτύου» αλλά οι υπηρεσίες αποκαθίστανται.
Anyone flying @SouthwestAir from @BWI_Airport this morning, GET HERE EARLY. All kiosks down. pic.twitter.com/4WhfPh7H2s
— AngryBird (@PoorRobin) 28 Σεπτεμβρίου 2017
Πολλές αεροπορικές εταιρίες χρησιμοποιούν το λογισμικό Amadeus. Μεταξύ αυτών είναι οι British Airways, Qantas, Southwest και Lufthansa.
Apparently @qatarairways system is down at @Melair . Hopefully not much delay pic.twitter.com/6apnLWt0Mk
— Osama Nasir (@osamanasir) 28 Σεπτεμβρίου 2017
'uuuge delays at Haneda Airpot for @Qantas. They've communicated and are trying, can't ask for much more. At least there's a sick view! pic.twitter.com/v8EIspuu2r
— Shane Miles (@shane___miles) September 28, 2017
σχόλια