Η κόρη της Μπρουκ Σιλντς φόρεσε στην αποφοίτηση το φόρεμα της μαμάς της από τις Χρυσές Σφαίρες του 1998 [ΕΙΚΟΝΕΣ]

Η κόρη της Μπρουκ Σιλντς αποφοίτησε και φόρεσε το φόρεμα της μαμάς της από τις Χρυσές Σφαίρες του 1998 Facebook Twitter
Instagram
0

Η ηθοποιός της Γαλάζιας Λίμνης, η 56χρονη σήμερα Μπρουκ Σιλντς, δηλώνει υπερήφανη μαμά στην αποφοίτηση της 18χρονης κόρης της, Ρόουαν Φράνσις.

Η 18χρονη δε, επέλεξε να τιμήσει τη μαμά της φορώντας το φόρεμα που φορούσε εκείνη το 1998, στην τελετή απονομής των Χρυσών Σφαιρών. Ήταν η χρονιά που η Σιλντς κέρδισε τη δεύτερη υποψηφιότητά της για την κωμική σειρά του, NBC Suddenly Susan.

«Νόμιζα ότι ήταν μια ξεχωριστή βραδιά όταν είχα βρεθεί υποψήφια για Χρυσή Σφαίρα και φορούσα αυτό το φόρεμα το 1998, αλλά τίποτα δεν θα μπορούσε να με προετοιμάσει (για αυτή τη στιγμή), να δω την κόρη μου να το φοράει στο χορό της αποφοίτησής της», έγραψε η Σιλντς στο Instagram καταλήγοντας στη φράση «Υπερήφανη μαμά!».

Η Σιλντς έχει άλλη μία κόρη, την 15χρονη Γκράιερ Χάμοντ μαζί με τον τον σύζυγό της, τον 57χρονο σεναριογράφο Κρις Χέντσι, με τον οποίο παντρεύτηκε το 2001. Η οικογένεια ζει μαζί στη Νέα Υόρκη.

Η ηθοποιός αποκάλυψε μόλις πρόσφατα στο PEOPLE πώς οι κόρες της, ήταν εκείνες που τη βοήθησαν να νιώσει άνετα στο σώμα της. «Δεν ήμουν ποτέ κοκαλιάρα. Ήμουν πάντα αθλητική, πράγμα που σημαίνει ότι δεν ταιριάζει το σώμα μου στα μεγέθη από τα δείγματα (για τα μοντέλα)», είπε τον Οκτώβριο, μετά την υπογραφή του συμβολαίου της με την εταιρεία IMG.

Η κόρη της Μπρουκ Σιλντς φόρεσε στην αποφοίτηση το φόρεμα της μαμάς της από τις Χρυσές Σφαίρες του 1998 [ΕΙΚΟΝΕΣ] Facebook Twitter
Η κόρη της Μπρουκ Σιλντς φόρεσε στην αποφοίτηση το φόρεμα της μαμάς της από τις Χρυσές Σφαίρες του 1998 [ΕΙΚΟΝΕΣ] Facebook Twitter

Με πληροφορίες του People

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Άγγελοι με κομμένα φτερά: Μπορεί η μάρκα εσωρούχων Victoria's Secret να κερδίσει τη Gen Z;

Διεθνή / Άγγελοι με κομμένα φτερά: Μπορεί η μάρκα εσωρούχων Victoria's Secret να κερδίσει τη Gen Z;

Η αμερικανική μάρκα που έχτισε μια αυτοκρατορία πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων με εξωφρενικές επιδείξεις και μια προκλητική εικόνα πρέπει τώρα να κερδίσει μια νεότερη γενιά αγοραστών που ενδιαφέρεται περισσότερο για την συμπερίληψη, την άνεση και τη βιωσιμότητα
LIFO NEWSROOM