Η Κιμ Καρντάσιαν καινοτομεί συνεχώς όσον αφορά το brand SKIMS, αφού πρόσφατα πρόσθεσ στη συλλογή swimmwear και γάντια παραλίας.
Η νέα κολεξιόν, σε αντίθεση με τις προηγούμενες της SKIMS, περιλαμβάνει ένα καινούργιο -και αναπάντεχο- προϊόν: γάντια κολύμβησης μέχρι τον αγκώνα.
Τα γάντια κοστίζουν 48 δολάρια και διατίθενται σε επτά χρώματα και μια σειρά μεγεθών από XXS έως 4XL.
Αν και το συγκεκριμένο αξεσουάρ κολύμβησης μπορεί να μην είναι απαραίτητο την επόμενη φορά που θα βρεθείτε σε θάλασσα ή πισίνα, ωστόσο οπωσδήποτε ολοκληρώνει την εμφάνιση για μια «τέλεια» φωτογραφία Instagram αλά Κιμ Καρντάσιαν.
Και τα γάντια έχουν ήδη σχεδόν εξαντληθεί παρά το γεγονός ότι μόλις κυκλοφόρησαν.
Η δημοφιλής TikToker Bella Poarch πόζαρε με τα γάντια σε ροζ χρώμα για τη νέα καμπάνια, δηλώνοντας «κατενθουσιασμένη» που συνεργάζεται με τη SKIMS και πρόσθεσε ότι έχει εμμονή με τα πάντα - συμπεριλαμβανομένων των γαντιών.
Η Κιμ Καρντάσιαν είχε δώσει επίσης μια γεύση του νέου αξεσουάρ όταν φωτογραφήθηκε για το εξώφυλλο του Sports Illustrated Swimsuit.
Η Bella Poarch δεν είναι η μοναδική διασήμη στη νέα καμπάνια της SKIMS, όπου πρωταγωνιστούν επίσης η Μάντισον Μπέιλι αλλά και η Πάρις Τζάκσον.
Αν και η Κιμ Καρντάσιαν ποζάρει, επιδεικνύει και διαφημίζει συχνά μόνη της τα προϊόντα της εταιρείας της, πολλές φορές προσλαμβάνει διάφορες διάσημες και influencers για να βοηθήσουν στην προώθηση των κολεξιόν της.
«Κάθε γυναίκα είναι είδωλο. Βλέπω είδωλα να αντικατοπτρίζονται στις γυναίκες γύρω μου: τις κόρες μου, τη μαμά και τις αδελφές μου», δήλωσε στο περιοδικό People.
Πολύ συχνά στρέφεται επίσης στη δική της οικογένεια για να διαφημίσει την SKIMS ή ακόμη και να αντλήσει έμπνευση.
Τον Ιούνιο αποκάλυψε ότι είχε βελτιώσει τα κορμάκια με φαρδύτερο καβάλο, μόνο για την αδελφή της Κλόε Καρντάσιαν, που είχε πει στην Κιμ ότι πίστευε πως η περιοχή του καβάλου χρειαζόταν «λίγο περισσότερο ύφασμα».