Η Unilever αφαιρεί τη λέξη «κανονικό» από τα προϊόντα ομορφιάς

Η Unilever βγάζει τη λέξη «κανονικό» από τα προϊόντα ομορφιάς Facebook Twitter
Getty Images
0

Η Unilever αποσύρει τη λέξη «κανονικό» από τα προϊόντα ομορφιάς της και θα απαγορεύσει την υπερβολική επεξεργασία των φωτογραφιών των μοντέλων της σε μια προσπάθεια για ισότητα την ομορφιά.

Η μητρική εταιρεία της Dove είπε ότι η απαγόρευση της επεξεργασίας θα ισχύει για την περιγραφή στο «το σχήμα του σώματος, το μέγεθος, την αναλογία και το χρώμα του δέρματος» και το «κανονικό» θα αφαιρεθεί από 200 προϊόντα.

Πρόσθεσε ότι θέλει να δημιουργήσει έναν «πιο περιεκτικό ορισμό της ομορφιάς».

Η εταιρεία αντιμετώπισε στο παρελθόν κατηγορίες ότι προωθούσε στερεότυπα σε ό,τι αφορά στους σκούρους τόνους δέρματος και τώρα είναι έτοιμη να πραγματοποιήσει τις αλλαγές αυτές μέσα στον επόμενο χρόνο.

Σχετικά με την αλλαγή στη στρατηγική μάρκετινγκ, η πρόεδρος των προϊόντων ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας της εταιρείας, Sunny Jain, δήλωσε πως «Γνωρίζουμε ότι η αφαίρεση της λέξης «κανονικό» από τα προϊόντα και τις συσκευασίες μας δεν θα επιλύσει το πρόβλημα από μόνη της, αλλά είναι ένα σημαντικό βήμα προς τα μπροστά».

Η λέξη «κανονικό» χρησιμοποιείται συνήθως σε σαμπουάν, μαλακτικά και προϊόντα προσώπου, όπως για «κανονικό ή λιπαρό δέρμα».

Ωστόσο, η Roshida Khanom της εταιρείας έρευνας αγοράς Mintel είπε πως «Το «κανονικό» είναι ένας τόσο βαρύς όρος, επειδή δείχνει ότι υπάρχει κάτι «μη κανονικό» και δεν περιγράφει τίποτα, οπότε είναι καιρός να φύγει».

«Ειδικά οι νέοι αλλάζουν τη θεματική. Οι  παραδοσιακές έννοιες της ομορφιάς δεν ισχύουν πλέον για τη Generation Z, που βλέπει την ομορφιά ως αποδεκτή με τις ατέλειές της» πρόσθεσε,

Αντί για τη λέξη «κανονικό», η Unilever θα χρησιμοποιεί διαφορετικές περιγραφές για πελάτες που αναζητούν συγκεκριμένες ιδιότητες στα προϊόντα ομορφιάς τους.

Για παράδειγμα, το σαμπουάν για «κανονικά ή ξηρά» μαλλιά θα έχει την επισήμανση για «ξηρά και κατεστραμμένα» μαλλιά.

Η Unilever δήλωσε την Τρίτη ότι θα προχωρήσει επίσης μια σειρά από άλλα βήματα, στην προσπάθειά της να προωθήσει μια «νέα εποχή ομορφιάς χωρίς αποκλεισμούς, δίκαιη και βιώσιμη».

Δεσμεύτηκε να αυξήσει τον αριθμό των διαφημίσεων, που απεικονίζουν άτομα από υποεκπροσωπούμενες ομάδες και να χρησιμοποιεί πιο φυσικά συστατικά σε όλη τη γκάμα των προϊόντων της.

Η Jain πρόσθεσε, μεταξύ άλλων, ότι οι καταναλωτές «ανταμείβουν» όλο και περισσότερο τις εταιρείες που αναλαμβάνουν δράση σε περιβαλλοντικά και κοινωνικά θέματα.

Είπε ότι η προσωπική εκστρατεία ομορφιάς θα κάνει τη Unilever μια «πιο επιτυχημένη επιχείρηση».

Με πληροφορείς του BBC

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η αξία της Hermès ξεπέρασε αυτή της LVMH που είχε προσπαθήσει να την αγοράσει πριν από 15 χρόνια

Διεθνή / Η χρηματιστηριακή αξία της Hermès ξεπέρασε αυτή της LVMH, η οποία είχε προσπαθήσει να την αγοράσει πριν από 15 χρόνια

Η Hermès ξεπέρασε την LVMH σε κεφαλαιοποίηση, ενισχυμένη από την ανθεκτικότητα του μοντέλου της πολυτέλειας, ενώ η LVMH πλήττεται από χαμηλότερα κέρδη λόγω της ποικιλίας εμπορικών σημάτων
LIFO NEWSROOM
Η CIA αποκαλύπτει αρχείο της KGB: Εξωγήινοι μετέτρεψαν σε πέτρα σοβιετικούς στρατιώτες

Διεθνή / Όταν οι εξωγήινοι μετέτρεψαν σε πέτρα σοβιετικούς στρατιώτες - Το αποχαρακτηρισμένο αρχείο της CIA που έγινε viral

Μια έκθεση της CIA αποκαλύπτει την ιστορία σοβιετικών στρατιωτών που φέρεται να μετατράπηκαν σε πέτρα μετά από συνάντηση με εξωγήινο αντικείμενο, προκαλώντας έντονες αντιπαραθέσεις και σκεπτικισμό
LIFO NEWSROOM
«Ο Έντι Ράμα λέει ψέματα στην Ελλάδα»

LiFO politics / «Ο Έντι Ράμα λέει ψέματα στην Ελλάδα»

Ο διπλωμάτης Αλέξανδρος Μαλλιάς, πρώην πρέσβης της Ελλάδας στην Ουάσιγκτον, τα Τίρανα και τα Σκόπια, μιλάει για τις αλλαγές που φέρνει η πολιτική του Ντόναλντ Τραμπ στις ΗΠΑ, καθώς και για τις δύσκολες σχέσεις της Ελλάδας με την Αλβανία, ειδικά κατά τη διάρκεια της πρωθυπουργίας του Έντι Ράμα.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ