Η Unilever αφαιρεί τη λέξη «κανονικό» από τα προϊόντα ομορφιάς

Η Unilever βγάζει τη λέξη «κανονικό» από τα προϊόντα ομορφιάς Facebook Twitter
Getty Images
0

Η Unilever αποσύρει τη λέξη «κανονικό» από τα προϊόντα ομορφιάς της και θα απαγορεύσει την υπερβολική επεξεργασία των φωτογραφιών των μοντέλων της σε μια προσπάθεια για ισότητα την ομορφιά.

Η μητρική εταιρεία της Dove είπε ότι η απαγόρευση της επεξεργασίας θα ισχύει για την περιγραφή στο «το σχήμα του σώματος, το μέγεθος, την αναλογία και το χρώμα του δέρματος» και το «κανονικό» θα αφαιρεθεί από 200 προϊόντα.

Πρόσθεσε ότι θέλει να δημιουργήσει έναν «πιο περιεκτικό ορισμό της ομορφιάς».

Η εταιρεία αντιμετώπισε στο παρελθόν κατηγορίες ότι προωθούσε στερεότυπα σε ό,τι αφορά στους σκούρους τόνους δέρματος και τώρα είναι έτοιμη να πραγματοποιήσει τις αλλαγές αυτές μέσα στον επόμενο χρόνο.

Σχετικά με την αλλαγή στη στρατηγική μάρκετινγκ, η πρόεδρος των προϊόντων ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας της εταιρείας, Sunny Jain, δήλωσε πως «Γνωρίζουμε ότι η αφαίρεση της λέξης «κανονικό» από τα προϊόντα και τις συσκευασίες μας δεν θα επιλύσει το πρόβλημα από μόνη της, αλλά είναι ένα σημαντικό βήμα προς τα μπροστά».

Η λέξη «κανονικό» χρησιμοποιείται συνήθως σε σαμπουάν, μαλακτικά και προϊόντα προσώπου, όπως για «κανονικό ή λιπαρό δέρμα».

Ωστόσο, η Roshida Khanom της εταιρείας έρευνας αγοράς Mintel είπε πως «Το «κανονικό» είναι ένας τόσο βαρύς όρος, επειδή δείχνει ότι υπάρχει κάτι «μη κανονικό» και δεν περιγράφει τίποτα, οπότε είναι καιρός να φύγει».

«Ειδικά οι νέοι αλλάζουν τη θεματική. Οι  παραδοσιακές έννοιες της ομορφιάς δεν ισχύουν πλέον για τη Generation Z, που βλέπει την ομορφιά ως αποδεκτή με τις ατέλειές της» πρόσθεσε,

Αντί για τη λέξη «κανονικό», η Unilever θα χρησιμοποιεί διαφορετικές περιγραφές για πελάτες που αναζητούν συγκεκριμένες ιδιότητες στα προϊόντα ομορφιάς τους.

Για παράδειγμα, το σαμπουάν για «κανονικά ή ξηρά» μαλλιά θα έχει την επισήμανση για «ξηρά και κατεστραμμένα» μαλλιά.

Η Unilever δήλωσε την Τρίτη ότι θα προχωρήσει επίσης μια σειρά από άλλα βήματα, στην προσπάθειά της να προωθήσει μια «νέα εποχή ομορφιάς χωρίς αποκλεισμούς, δίκαιη και βιώσιμη».

Δεσμεύτηκε να αυξήσει τον αριθμό των διαφημίσεων, που απεικονίζουν άτομα από υποεκπροσωπούμενες ομάδες και να χρησιμοποιεί πιο φυσικά συστατικά σε όλη τη γκάμα των προϊόντων της.

Η Jain πρόσθεσε, μεταξύ άλλων, ότι οι καταναλωτές «ανταμείβουν» όλο και περισσότερο τις εταιρείες που αναλαμβάνουν δράση σε περιβαλλοντικά και κοινωνικά θέματα.

Είπε ότι η προσωπική εκστρατεία ομορφιάς θα κάνει τη Unilever μια «πιο επιτυχημένη επιχείρηση».

Με πληροφορείς του BBC

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο δήμαρχος της Φλόριντα επιδιώκει να εκδιώξει κινηματογράφο λόγω προβολής βραβευμένου με Όσκαρ ντοκιμαντέρ

Διεθνή / Ο δήμαρχος της Φλόριντα επιδιώκει να εκδιώξει κινηματογράφο λόγω προβολής βραβευμένου με Όσκαρ ντοκιμαντέρ

Το ντοκιμαντέρ, το οποίο κέρδισε το Όσκαρ Καλύτερου Ντοκιμαντέρ, καταγράφει την καταστροφή παλαιστινιακών χωριών στη Δυτική Όχθη και την απρόσμενη φιλία μεταξύ του Παλαιστίνιου ακτιβιστή Basel Adra και του Ισραηλινού δημοσιογράφου Yuval Abraham, ο οποίος είναι και συν-σκηνοθέτης της ταινίας
LIFO NEWSROOM
Έφοδοι σε γραφεία της Huawei στις Βρυξέλλες στο πλαίσιο έρευνας διαφθοράς στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο

Διεθνή / Έφοδοι σε γραφεία της Huawei στις Βρυξέλλες στο πλαίσιο έρευνας διαφθοράς στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο

Σύμφωνα με την εισαγγελία του Βελγίου, η έρευνα αφορά ενδεχόμενη ενεργητική διαφθορά, πλαστογραφία εγγράφων και ξέπλυμα χρήματος στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο
LIFO NEWSROOM
Ο πόλεμος του αλκοόλ: O Τραμπ απειλεί την ΕΕ με «χαράτσι» 200% στο κρασί εάν δεν καταργήσει τους δασμούς για το ουίσκι

Διεθνή / Ο πόλεμος του αλκοόλ: O Τραμπ απειλεί την ΕΕ με δασμό 200% στο κρασί ως αντίποινα για το ουίσκι

«Εάν αυτός ο δασμός δεν αφαιρεθεί αμέσως, οι ΗΠΑ θα επιβάλουν σύντομα δασμό 200% σε όλα τα κρασιά, τις σαμπάνιες και τα αλκοολούχα ποτά που προέρχονται από την Γαλλία και άλλες χώρες της Ε.Ε.», είπε ο Τραμπ
LIFO NEWSROOM
Η βιομηχανία της αύξησης ύψους: Χειρουργικές επεμβάσεις 100.000 δολαρίων για λίγους επιπλέον πόντους

Διεθνή / Η βιομηχανία της αύξησης ύψους: Χειρουργικές επεμβάσεις 100.000 δολαρίων για λίγους επιπλέον πόντους

Η χειρουργική αύξηση ύψους υπήρξε για χρόνια διαδικασία αποκατάστασης σε περιπτώσεις ατυχημάτων ή εκ γενετής ανωμαλιών. Σήμερα, εξελίσσεται σε αισθητική παρέμβαση για άνδρες που νιώθουν μειονεκτικά λόγω ύψους
LIFO NEWSROOM