Κάθε εξάμηνο οι φοιτητές καλούνται να διαβάσουν τις σημειώσεις σε κάθε μάθημα που παρακολουθούν. Το κάνουν όμως; Ένας καθηγητής στο Τενεσί αποφάσισε να κάνει ένα «πείραμα».
Ο Κένιον Γουίλσον του University of Tennessee αποφάσισε το περασμένο εξάμηνο να «κρύψει» στις σημειώσεις του για το μάθημα της μουσικής μία πληροφορία.
Το στοιχείο ανέφερε «Συνεπώς (για τον πρώτο που θα το διεκδικήσει: ντουλαπάκι 147, συνδυασμός 15-25-35) οι φοιτητές μπορεί να είναι επιλέξιμοι για μαθήματα μακιγιάζ...». Αυτή η πληροφορία θα οδηγούσε τους φοιτητές σε ντουλαπάκι όπου ο καθηγητής είχε βάλει ένα χαρτονόμισμα των 50 δολαρίων, για τον πρώτο φοιτητή που θα έφτανε εκεί.
Μαζί είχε αφήσει και ένα σημείωμα που έγραφε: «Συγχαρητήρια! Παρακαλώ αφήστε το όνομά σας και ημερομηνία για να ξέρω ποιος το βρήκε». Όμως, στο τέλος του εξαμήνου, όταν έλεγξε το ντουλαπάκι, το χαρτονόμισμα ήταν ακόμη εκεί. Κανένας από τους 71 φοιτητές του μαθήματος δεν είχε φτάσει εκεί.
«Κανένας δεν διαβάζει τις σημειώσεις. Είναι κάτι ανάλογο με τους όρους και τις προϋποθέσεις όταν εγκαθιστάς ένα λογισμικό, όλοι κλικάρουν ότι τους έχουν διαβάσει, αλλά κανείς δεν το κάνει ποτέ», δήλωσε στο CNN ο καθηγητής.
Συνήθως, οι σημειώσεις δεν αλλάζουν ιδιαίτερα, αλλά αυτή τη φορά υπήρχαν κάποιες νέες πληροφορίες, λόγω των πρωτοκόλλων του κορωνοϊού. «Υπάρχει ένα στερεότυπο κείμενο που δεν αλλάζει. Το πανεπιστήμιο μας βάζει να συμπεριλαμβάνουμε πολλά νομικά πράγματα προς το τέλος. Όμως, την πρώτη ημέρα των μαθημάτων τους είπα ότι υπήρχαν πράγματα που είχαν αλλάξει και να σιγουρευτούν ότι θα τα διαβάσουν», δήλωσε ο Γουίλσον.
Η Χέιλι Ντέκερ, που αποφοίτησε πρόσφατα από το πανεπιστήμιο, παρακολουθούσε το μάθημα του Γουίλσον τα τελευταία 3,5 χρόνια και ήταν ανάμεσα στους φοιτητές που δεν βρήκαν τα κρυμμένα χρήματα το προηγούμενο εξάμηνο.
«Ειλικρινά σκέφτηκα ότι ήταν ξεκαρδιστικό. Αυτή η τάξη συνήθως έχει την ίδια μορφή κάθε εξάμηνο, οπότε οι φοιτητές ξέρουν τι να περιμένουν και δεν αφιερώνουν χρόνο για να διαβάσουμε τις σημειώσεις όπως θα έπρεπε», δήλωσε στο CNN.
«Ήταν πραγματικά ένα έξυπνο πείραμα από τον δρ. Γουίλσον. Σίγουρα έκανε τους φοιτητές μουσικής να συνειδητοποιήσουμε ότι παρά τις επαναλαμβανόμενες πληροφορίες, πρέπει να διαβάσεις προσεκτικά τις σημειώσεις», συμπλήρωσε.
Ο καθηγητής εξήγησε ότι το έκανε για πλάκα. «Ξέρω ότι οι φοιτητές μου διαβάζουν και δεν περιμένω να μελετήσουν ευλαβικά, λέξη προς λέξη, αλλά αν το έκαναν ήθελα να τους επιβραβεύσω», δήλωσε.