Ο Robert Reiss, ιδρυτής του CEO Forum Group και παρουσιαστής του CEO Show, έχει συνομιλήσει με τουλάχιστον 1.000 διευθύνοντες συμβούλους από τις κορυφαίες εταιρείες του κόσμου.
Μέσα από τις συζητήσεις του κατανόησε ότι οι CEOs αναζητούν τέσσερα στοιχεία τα οποία συνθέτουν τον ιδανικό υπάλληλο.
Αναλαμβάνει εργασίες που κανείς άλλος δεν θέλει
Ο Ρόμπερτ Σάντσεζ έγινε CEO της Ryder System, εταιρείας μεταφορών και λύσεων εφοδιαστικής αλυσίδας πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων, το 2013.
Ο Σάντσεζ, ο οποίος εργάζεται στην εταιρεία για σχεδόν 30 χρόνια, αποδίδει την επιτυχία του στον ενθουσιασμό του να αναλαμβάνει διάφορα πρότζεκτ, ακόμη και αν αυτά ήταν εκτός των δεξιοτήτων του. Αυτό τον έκανε να ξεχωρίζει από τους υπόλοιπους συναδέλφους του.
«Έγινα γνωστός ως ο άνθρωπος που λύνει τα προβλήματα και μου δίνονταν όλο και περισσότερες ευκαιρίες ανέλιξης», δήλωσε.
Μαθαίνει και εφαρμόζει γνώσεις από άλλους κλάδους
Ο διευθύνων σύμβουλος της Whole Foods, Τζον Μακέι, συμφωνεί ότι η περιέργεια είναι ένα πολύτιμο χαρακτηριστικό. Ακόμη και αν δεν αφορά άμεσα τον δικό του κλάδο.
Ο Μπιλ Ρόεντι έχτισε από το μηδέν την MTV International κατά τη διάρκεια της θητείας του ως διευθύνων σύμβουλος.
Όπως είπε ότι η εκπαίδευσή του από το West Point και η θητεία του ως αξιωματικός του πυροβολικού αεράμυνας τον βοήθησαν να καταλάβει πώς να συγκροτήσει μικρές, αφοσιωμένες ομάδες που θα μπορούν να βρεθούν σε χώρες και να αναπτύξουν το MTV.
Ακούει
Σχεδόν όλοι οι CEO έκαναν λόγο για τις δεξιότητες συνεργασίας ως ένα από τα πιο επιθυμητά χαρακτηριστικά ενός εργαζομένου. Αλλά η επιτυχής συνεργασία είναι αδύνατη αν όλοι οι εμπλεκόμενοι δεν ξέρουν πώς να ακούνε.
Αντί να παρουσιάζει απλώς ένα πρόβλημα, βρίσκει λύσεις
Κάθε CEO έχει βρεθεί αντιμέτωπος με μία κατάσταση, όπου κάποιος εργαζόμενος παρουσιάζει ένα πρόβλημα και ζητά λύση.
Μην είσαι αυτό το άτομο.
Ο Ρέις λέει «μην γίνεις ένας από αυτούς. Οι υπεύθυνοι εκτιμούν τις λύσεις. Αντί να παρουσιάζεις απλώς ένα πρόβλημα, πες: έχουμε αυτό το θέμα, αλλά το σκεφτόμουν και ορίστε τί μπορούμε να κάνουμε».