Οι New York Times αγόρασαν το Wordle, το παιχνίδι που έχει εξελιχθεί σε επιτυχία, κάνοντας μία ακόμη κίνηση ενίσχυσης των προϊόντων τους προκειμένου να πετύχουν τον στόχο για 10 εκατ. ψηφιακούς συνδρομητές έως το 2025.
Ο Τζος Γουόρντλ- που δημιούργησε το Wordle για να παίζει με τη σύντροφό του η οποία λατρεύει τα παιχνίδια με λέξεις- το πούλησε στους Times για «επταψήφιο ποσό».
Πρόκειται για ένα απλό παιχνίδι. Κάθε ημέρα υπάρχουν έξι ευκαιρίες για να μαντέψει κάποιος μια λέξη με πέντε γράμματα. Κάθε πρωί ο γρίφος ανανεώνεται και η ιστοσελίδα παρέχει έναν εύκολο τρόπο να δημοσιεύουν online οι παίκτες τα αποτελέσματα.
Από το λανσάρισμά του, τον Οκτώβριο, η δημοτικότητα του Wordle έχει εκτοξευθεί. Την 1η Νοεμβρίου είχε 90 παίκτες, έφτασε στους 300.000 στα μέσα εκείνου του μήνα και πλέον εκατομμύρια άνθρωποι παίζουν καθημερινά το παιχνίδι, σύμφωνα με τους Times. Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι το παιχνίδι αρχικά θα παραμείνει δωρεάν για νυν και νέους παίκτες.
Τα τελευταία χρόνια οι Times έχουν δημιουργήσει τη μεγαλύτερη online βάση συνδρομητών για ειδήσεις, με τη βοήθεια και των εφαρμογών με συνταγές μαγειρικής και παιχνίδια που έχει. Το Games, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων καθημερινό σταυρόλεξο, έφτασε τους 1 εκατομμύριο συνδρομητές τον Δεκέμβριο.
Είχε προηγηθεί αυτό τον μήνα η αγορά του Athletic έναντι 550 εκατ. δολαρίων, μια αθλητική ιστοσελίδα που έχει 1,2 εκατομμύριο συνδρομητές. Αυτή ήταν η μεγαλύτερη εξαγορά της εφημερίδας εδώ και περίπου τρεις δεκαετίες. Ήταν ένα ακόμη βήμα προς τον στόχο των 10 εκατ. συνδρομητών, ενώ στα τέλη του προηγούμενου τριμήνου η εταιρεία ανακοίνωσε ότι είχε 8,3 εκατομμύρια.
«Οι Times παραμένουν επικεντρωμένοι στο να γίνουν η βασική συνδρομή για κάθε αγγλόφωνο άτομο που επιδιώκει να κατανοήσει και να ασχοληθεί με τον κόσμο. Το New York Times Games είναι βασικό κομμάτι αυτής της στρατηγικής», ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωση.
«Αν είστε σαν κι εμένα, πιθανότατα ξυπνάτε κάθε πρωί με τη σκέψη του Wordle και απολαμβάνοντας αυτές τις πολύτιμες στιγμές ανακάλυψης, έκπληξης και επιτυχίας», δήλωσε ο Τζόναθαν Νάιτ, τεχνικός διευθυντής του τμήματος παιχνιδιών των New York Times.
Με πληροφορίες από FT, NYT