«Περισσότερες γυναικείες τουαλέτες, κύριοι του Old Vic!»: Το σημαντικότερο θέατρο του κόσμου στην πιο έξυπνη καμπάνια που έγινε ποτέ

«Περισσότερες γυναικείες τουαλέτες, κύριοι του Old Vic!»: Το σημαντικότερο θέατρο του κόσμου στην πιο έξυπνη καμπάνια που έγινε ποτέ Facebook Twitter
0

Τι θα μπορούσαν να ζητούν οι θεατές του Old Vic πέρα από ποιοτικές παραστάσεις και κορυφαίους ηθοποιούς; Μα, περισσότερες γυναικείες τουαλέτες, φυσικά. Και το αίτημα τους έγινε δεκτό και επικοινωνήθηκε με την πιο αστεία και έξυπνη καμπάνια που έγινε ποτέ - για θέατρο τέτοιων αξιώσεων. 

Ποιο ήταν το ζητούμενο; Ότι το ιστορικό θέατρο της νότιας όχθης του Τάμεση, κοντά στον σταθμό Waterloo με έτος ίδρυσης το μακρινό 1818 (και γνωστό για τις σαιξπηρικές ερμηνείες που έχουν ξεδιπλωθεί στο σανίδι του) δεν είχε αρκετές... γυναικείες τουαλέτες. Το παλιό κτήριο των 1000 θέσεων ήταν μια απόλαυση για τους θεατές, ένας μικρός εφιάλτης, ωστόσο, για τον γυναικείο πληθυσμό. Γιατί; Διότι, όπως σημειώνεται χιουμοριστικά και στην καμπάνια, 10 γυναικείες τουαλέτες σήμαινε πάντα ουρές, καθυστέρηση για να ικανοποιηθεί μία βασική ανθρώπινη ανάγκη και τελικά... αναξιοπρέπεια.  

«Περισσότερες γυναικείες τουαλέτες, κύριοι του Old Vic!»: Το σημαντικότερο θέατρο του κόσμου στην πιο έξυπνη καμπάνια που έγινε ποτέ Facebook Twitter
Η Γκλέντα Τζάκσον φωνάζει μαζί με τους υπόλοιπους θεατές, για περισσότερες γυναικείες τουαλέτες, φυσικά

Για τον λόγο αυτό, οι καλλιτεχνικοί υπεύθυνοι του θεάτρου ζητούν δωρεές για την επέκταση αυτού του τμήματος του θεάτρου, τονίζοντας ότι κάθε πένα δίνεται για τον εκσυγχρονισμό του ιστορικού κτηρίου, που δεν νοείται να μην προσφέρει τα βασικά στα εκατομμύρια θεατές του. 

Στο χιουμοριστικό βίντεο της καμπάνιας, όπου ακούγονται θεατές, αλλά και ηθοποιοί, μεταξύ των οποίων και η φημισμένοι για τις σαιξπηρικές ερμηνείες της, Γκλέντα Τζάκσον, ακούγονται τα παράπονα του κόσμου, ακριβώς έτσι όπως διατυπώνονται και στα διαλείμματα κάθε μεγάλης παράστασης, (αλλά και στο Twitter), όπου ο κόσμος μπορεί να τρέξει και στα W.C.

«Περισσότερες γυναικείες τουαλέτες, κύριοι του Old Vic!»: Το σημαντικότερο θέατρο του κόσμου στην πιο έξυπνη καμπάνια που έγινε ποτέ Facebook Twitter
«Φίλοι του Old Vic τι έγινε; Ζείτε ακόμη στο σκοτάδι του Μεσαίωνα; Οι τουαλέτες σας είναι ανέκδοτο, να ξέρετε!»

«Τουαλέτες, τουαλέτες, τουαλέτες!», «Τι είναι αυτό το πράμα με την ουρά στις γυναικείες τουαλέτες; Γιατί πρέπει να περιμένω τόσο, ενώ οι άντρες απλώς μπαίνουν, βγαίνουν και γεια σας!», «Φίλοι του Old Vic τι έγινε; Ζείτε ακόμη στο σκοτάδι του Μεσαίωνα; Οι τουαλέτες σας είναι ανέκδοτο, να ξέρετε!»: αυτά είναι μερικά από τα tweets που "ερμηνεύονται" από ηθοποιούς στην καμπάνια και ισορροπούν μεταξύ αστείου και απολύτως σοβαρού για την κατάσταση που επικρατεί στα γυναικεία W.C.

 

Στο βίντεο της καμπάνιας δε, η καθ' όλα σοβαρή Γκλέντα Τζάκσον ακούγεται να λέει, με χιούμορ, «Τι είναι αυτή η γυναικεία καταστασούλα με τις τουαλέτες; Τι; Πιστεύετε ότι οι γυναίκες δεν πηγαίνουν στο θέατρο και γι' αυτό δεν έχετε τουαλέτες;».

Ας σημειωθεί ότι τα τελευταία χρόνια το ιστορικό θέατρο -και ειδικά επί καλλιτεχνικής διεύθυνσης Κέβιν Σπέισι, προ των σεξουαλικών σκανδάλων- ακολουθεί μια πιο εξωστρεφή πολιτική σε ό,τι αφορά την επικοινωνία των αναγκών του, με πρωτοβουλίες, έξυπνες καμπάνιες και events που ευαισθητοποιούν για δωρεές και υποστήριξη για τη διατήρηση του Old Vic.  

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Υποβαθμίζει τη συντριβή του Embraer η Ρωσία: «Λάθος να γίνονται εικασίες για το δυστύχημα»

Διεθνή / Υποβαθμίζει τη συντριβή του Embraer στο Καζακστάν η Μόσχα: «Λάθος οι εικασίες για το δυστύχημα»

Αξιωματούχος εθνικής ασφάλειας της Ουκρανίας ισχυρίστηκε ότι η συντριβή στο Καζακστάν, στην οποία σκοτώθηκαν 38 άνθρωποι την ημέρα των Χριστουγέννων, προκλήθηκε από πυρά ρωσικής αεράμυνας
LIFO NEWSROOM
Απατεώνες στην Κίνα εμπνέονται από το Squid Game για να εκμεταλλευτούν υπερχρεωμένα άτομα - Τι κερδίζουν

Διεθνή / Απατεώνες στην Κίνα εμπνέονται από το Squid Game για να εκμεταλλευτούν υπερχρεωμένα άτομα - Τι κερδίζουν

Οι λεγόμενες «προκλήσεις απομόνωσης» έχουν γίνει δημοφιλείς στην πλατφόρμα Douyin (η κινεζική έκδοση του TikTok), ιδιαίτερα φέτος, καθώς η κινεζική οικονομία σημειώνει αδύναμη ανάπτυξη
LIFO NEWSROOM