ΗΠΑ: «Όχι» του Ανώτατου Δικαστηρίου στον υποχρεωτικό εμβολιασμού εργαζομένων σε μεγάλες επιχειρήσεις

Εμβόλιο στα χέρια Facebook Twitter
Eurokinissi
0

Την απόφασή του Τζο Μπάιντεν να επιβάλει τον υποχρεωτικό εμβολιασμό των εργαζομένων σε επιχειρήσεις που απασχολούν περισσότερα από 100 άτομα, ακύρωσε το Ανώτατο Δικαστήριο, καταφέρνοντας πλήγμα στον Αμερικανό πρόεδρο.

Το Ανώτατο Δικαστήριο έκρινε ωστόσο έγκυρο τον υποχρεωτικό εμβολιασμό για την Covid-19 όσων εργάζονται σε δομές υγείας που χρηματοδοτούνται από ομοσπονδιακά κεφάλαια.

Η ομοσπονδιακή Υπηρεσία Ασφάλειας και Υγείας στην Εργασία (OSHA) είχε εκδώσει μια απόφαση που αφορούσε τις επιχειρήσεις οι οποίες απασχολούν τουλάχιστον 100 εργαζομένους, απαιτώντας είτε να εμβολιαστούν είτε να υποβάλλονται σε εβδομαδιαία βάση σε τεστ για την Covid-19. Η πολιτική αυτή αφορούσε περισσότερους από 80 εκατομμύρια υπαλλήλους και θα έπρεπε να αρχίσει να εφαρμόζεται από την Δευτέρα. Όμως η Πολιτεία του Οχάιο και μια ένωση επιχειρηματιών προσέφυγαν στο Ανώτατο Δικαστήριο ζητώντας την ακύρωσή της και δικαιώθηκαν. Με ψήφους 6 (όλοι οι συντηρητικοί δικαστές) έναντι 3 (οι φιλελεύθεροι) το Ανώτατο Δικαστήριο μπλόκαρε την εφαρμογή μιας απόφασης Εφετείου του Σινσινάτι που είχε δώσει το πράσινο φως από τις 17 Δεκεμβρίου ώστε να προχωρήσουν οι εμβολιασμοί.

Η άλλη εντολή, την οποία έκρινε έγκυρη το Ανώτατο Δικαστήριο με ψήφους 5 (τρεις φιλελεύθεροι και δύο συντηρητικοί δικαστές) έναντι 4 (οι υπόλοιποι συντηρητικοί δικαστές), αφορούσε τον εμβολιασμό περίπου 10,3 εκατομμυρίων εργαζομένων σε 76.000 δομές υγείας, όπως νοσοκομεία και γηροκομεία, που λαμβάνουν χρήματα από τα ασφαλιστικά προγράμματα Medicare και Medicaid για τους ηλικιωμένους, τους αναπήρους και τους Αμερικανούς με χαμηλά εισοδήματα. Οι εργαζόμενοι σε αυτές τις δομές θα πρέπει να εμβολιαστούν μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου.

Με πληροφορίες ΑΠΕ-ΜΠΕ

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Άγγελοι με κομμένα φτερά: Μπορεί η μάρκα εσωρούχων Victoria's Secret να κερδίσει τη Gen Z;

Διεθνή / Άγγελοι με κομμένα φτερά: Μπορεί η μάρκα εσωρούχων Victoria's Secret να κερδίσει τη Gen Z;

Η αμερικανική μάρκα που έχτισε μια αυτοκρατορία πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων με εξωφρενικές επιδείξεις και μια προκλητική εικόνα πρέπει τώρα να κερδίσει μια νεότερη γενιά αγοραστών που ενδιαφέρεται περισσότερο για την συμπερίληψη, την άνεση και τη βιωσιμότητα
LIFO NEWSROOM