Στην Κίνα η βιομηχανία πλαστικών επεμβάσεων ανθεί υπό τις απαιτήσεις ενός συγκεκριμένου κοινωνικού γκρουπ: πρόκειται για όλους εκείνους τους νεαρούς και τις νεαρές που κάνουν εκπομπές στο Διαδίκτυο και δραστηριοποιούνται ως influencers στα social media. Αγόρια, αλλά κυρίως κορίτσια είναι αποφασισμένα να αλλάξουν τα πάντα στο πρόσωπό τους για να δείχνουν καλύτερα στον -όποιο- φακό. Όπως λένε, η εξωτερική εμφάνιση όχι απλώς μετράει, αλλά είναι εκείνη που θα κάνει τη διαφορά σε ένα κοινό 344 εκ. που παρακολουθεί φανατικά εκπομπές online και ακολουθεί τα πρότυπα του στα social media. O λόγος γίνεται, δηλαδή, για το 47,1% των χρηστών internet στη χώρα. Τα κόστη υπέρογκα, αλλά όπως λέει η Jing Qi, αστέρι του ίντερνετ, που μόλις προχώρησε σε πλαστική στη μύτη της, πρακτικά πρόκειται για 72 ώρες πόνου, που θα ξεπληρωθούν με δόσεις και 5 χρόνια ατσαλάκωτης ομορφιάς. Οπότε, "αξίζει τον κόπο", λέει. Ας σημειωθεί ότι μόνο μέσα στο 2014, στην Κίνα έγιναν περισσότερες από 7.000.000 αισθητικές επεμβάσεις