Tα οδικά μέσα μεταφοράς υπεύθυνα για το 25% των εκπομπών CO2 σε όλη την ΕΕ

Tα οδικά μέσα μεταφοράς υπεύθυνα για το 25% των εκπομπών CO2 σε όλη την ΕΕ Facebook Twitter
0

Όλα τα οδικά μέσα μεταφοράς ευθύνονται για το 25% των εκπομπών CO2 σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Ωστόσο, τα βαριά οχήματα, αν και αντιπροσωπεύουν το ένα πέμπτο των οχημάτων που κυκλοφορούν, είναι αυτά που μεταφέρουν το 70% όλων των χερσαίων εμπορευμάτων, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών.

Βασικός στόχος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής είναι η μείωση των εκπομπών CO2 που παράγουν αυτά τα οχήματα. Έτσι έχοντας ως αφετηρία τα τεχνολογικά συστήματα που βελτιώνουν την κατανάλωση καυσίμου, το πλάνο προβλέπει μείωση των εκπομπών μέχρι το 2025 κατά 15% και παρόμοιο ποσοστό μέχρι το 2030.

Τα συγκεκριμένα ποσοστά μπορούν να θεωρηθούν εφικτά από τους κατασκευαστές λόγω των τεχνολογικών συστημάτων που ενσωματώνονται σταδιακά στα βαριά οχήματα τα τελευταία χρόνια.

Ένα επίσης σημαντικό μέρος των αλλαγών που προτείνει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή είναι η ασφάλεια στην οδήγηση την δεκαετία 2020-2030. Σημαντικό ρόλο θα παίξει η αυτόνομη οδήγηση, που είναι ένας τομέας στον οποίο αξίζει ιδιαίτερη προσοχή.

Ήδη η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει θέσει τις μελλοντικές της φιλοδοξίες τόσο για τα ΙΧ, όσο και για τα επαγγελματικά αυτοκίνητα.

Οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες ασχολούνται ενεργά με την ανάπτυξη και την εισαγωγή της συγκεκριμένης τεχνολογίας που από τη μία στόχο έχει τη μείωση των εκπομπών ρύπων και από την άλλη την ελαχιστοποίηση των ατυχημάτων.

Όσον αφορά τις μελλοντικές προοπτικές, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θέλει σταδιακά όλα τα νέα οχήματα να συνδεθούν στο διαδίκτυο έως το έτος 2022. Με εφόδιο την τεχνολογία είναι φυσικό επακόλουθο η αποφυγή ατυχημάτων, καθώς ο οδηγός έχει σημαντική βοήθεια κατά τη διάρκεια της οδήγησης.

Τρίτος βασικός πυλώνας είναι η μείωση κατά το ήμισυ του αριθμού των θανάτων και των σοβαρών τραυματισμών σε τροχαία δυστυχήματα μεταξύ 2020 και 2030.

Αυτό που πρέπει να επιτευχθεί είναι ότι τα ασφαλή οχήματα οδηγούνται από ασφαλείς οδηγούς σε ασφαλείς δρόμους.

Μερικά από τα συστήματα ασφάλειας είναι τα αυτόνομα συστήματα φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης (AEB), τα οποία ενεργοποιούνται αυτόματα σε περίπτωση επικείμενης σύγκρουσης και συστήματα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας (LDW), τα οποία προειδοποιούν τον οδηγό εάν αφήνει την προκαθορισμένη πορεία.

Πηγή: ΑΠΕ- ΜΠΕ

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μέρκελ: Κυκλοφόρησαν τα απομνημονεύματά της - Δεν μετανιώνει για πρόσφυγες, ενέργεια και Ρωσία

Διεθνή / Η προφητεία της Μέρκελ για τον Πούτιν: Είναι πάντα έτοιμος να καταφέρει πλήγματα

Κυκλοφόρησαν τα απομνημονεύματα της πρώην καγκελαρίου της Γερμανίας - Πώς δικαιολογεί την απόφαση για εγκατάλειψη της πυρηνικής ενέργειας - Γιατί λέει ότι η Γερμανία και η Ευρώπη θα είναι πάντα τόποι στους οποίους οι άνθρωποι επιθυμούν να πάνε - Τι λέει για την selfie με τον Σύρο πρόσφυγα
LIFO NEWSROOM
Γιατί κατέρρευσε η Γερμανική κυβέρνηση;

LiFO politics / Γιατί κατέρρευσε η γερμανική κυβέρνηση;

Η Βασιλική Σιούτη συζητά με τον δημοσιογράφο-ανταποκριτή γερμανόφωνων ΜΜΕ, Φέρρυ Μπατζόγλου, για τη γερμανική πολιτική κρίση και το αν αυτή σχετίζεται με την εκλογή Τραμπ στις ΗΠΑ και το Ουκρανικό ζήτημα.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Υπόθεση Πελικό: «Ας αποδοθεί δικαιοσύνη», ήταν τα πρώτα λόγια της Ζιζέλ μετά την αγόρευση της εισαγγελέως

Διεθνή / Υπόθεση Πελικό: «Ας αποδοθεί δικαιοσύνη», ήταν τα πρώτα λόγια της Ζιζέλ μετά την αγόρευση της εισαγγελέως

Η εισαγγελέας ζήτησε την επιβολή της μέγιστης ποινής των 20 ετών κάθειρξης για τον βασικό κατηγορούμενο Ντομινίκ Πελικό - Τι είπε η Ζιζέλ κατά την έξοδό της από το δικαστήριο
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ
Λίβανος: Το Ισραήλ αποφασίζει απόψε για την κατάπαυση του πυρός με την Χεζμπολάχ

Διεθνή / Λίβανος: Το Ισραήλ αποφασίζει απόψε για την κατάπαυση του πυρός με την Χεζμπολάχ

H κυβέρνηση των ΗΠΑ διαβεβαίωσε πως η συμφωνία βρίσκεται «κοντά» - Η γαλλική προεδρία κάλεσε την κυβέρνηση του Ισραήλ και τη Χεζμπολάχ να αδράξουν «το ταχύτερο αυτή την ευκαιρία»
LIFO NEWSROOM