Single and looking

Single and looking Facebook Twitter
0

Η Σάννυ Χατζηαργύρη είναι αυτό που οι Αμερικάνοι αποκαλούν «no-bullshit». Είναι ευθύς τύπος - απαντάει στις ερωτήσεις σύντομα, συγκεντρωμένα, δεν ξεφεύγει εύκολα ούτε κάνει τις φανφαρόνικες χειρονομίες των περισσότερων ηθοποιών :«Δεν ντρέπομαι ποτέ γι' αυτά που θέλω. Πες ότι δεν σ' αρέσει κάτι στη δουλειά, σκέφτεσαι "τώρα πώς θα το πω; Θα 'χω πρόβλημα με τη δουλειά μου;". Όχι, πρέπει να το πεις. Κι όσο πιο γρήγορα το καταλάβεις αυτό τόσο πιο γρήγορα γίνεσαι ο εαυτός σου, δεν χάνεις χρόνο» λέει. Η Σάννυ, εγγονή της Ελένης Χατζηαργύρη, έγινε γνωστή πρώτα απ' τοΝα με προσέχεις του Χριστόφορου Παπακαλιάτη και τώρα απ' τη Λίλα, την πολύχρωμη πρωταγωνίστρια των Singlesστο Μega.

Έχεις κουραστεί να σε ρωτάνε στις συνεντεύξεις για τη γιαγιά σου;
Καθόλου.

Να σε ρωτάνε αν είσαι γνωστή χάρη στη γιαγιά σου και το επώνυμό σου;
Το θεωρώ φυσιολογικό. Τι; Να μη μιλήσουμε για τον ελέφαντα που περνάει μέσα από το δωμάτιο; Φυσικό είναι - έχω γιαγιά μου την Ελένη Χατζηαργύρη. Με ρωτάνε κι εγώ τους λέω πως «μπορεί ένα τέτοιο όνομα να ανοίγει πόρτες, αλλά αν εσύ ο ίδιος δεν ξέρεις να τις αξιοποιήσεις και δεν είσαι καλός σε αυτό που κάνεις, σου κλείνουνε κατάμουτρα». Όταν πήγα να δώσω εξετάσεις στο Εθνικό και περίμενα στην ουρά σκεφτόμουν «Παναγία μου». Ήξερα ότι όλοι θα σταματήσουν να κάνουν το οτιδήποτε και θα πέφτανε όλα πάνω μου. Βέβαια, αν αυτό βγαίνει από μέσα σου δεν έχει σημασία. Με το που βγήκα στη σκηνή τα ξέχασα όλα αυτά. Έχει όση σημασία του δίνεις.

Παρά την επιτυχία του Να με προσέχεις, έφυγες και πήγες κάποια χρόνια στο Λος Άντζελες.
Ναι, πήρα μια υποτροφία του Ιδρύματος Ωνάση και έκανα μεταπτυχιακό στην υποκριτική για δυο χρόνια. «Πού πας;» μου είπαν όλοι, «τώρα που έγινες γνωστή», αλλά ένιωθα πως πρέπει να δω καινούργια πράγματα και ευτυχώς που το ‘κανα γιατί μου βγήκε σε πολύ καλό. Το Λος Άντζελες είναι μια πόλη άκρως επαγγελματική. Αν πας σε ένα μπαρ δεν θα σου μιλήσει κανείς αν δεν είσαι ο ατζέντης του, αν δεν είσαι κάποιος ηθοποιός, αν δεν κερδίζεις πάνω από τόσα εκατομμύρια δολάρια. Είναι όλα business, κι όταν βγαίνεις το βράδυ ακόμα. Πριν πάω στο Λος Άντζελες δεν καταλάβαινα τι σημαίνει μοναξιά. Το δύσκολο είναι πως αν πας από μια άλλη χώρα, για να δουλέψεις πρέπει να ‘χεις ατζέντη και για να ‘χεις ατζέντη πρέπει να ‘χεις δουλέψει. Χα!

Και γιατί γύρισες;
Μου προσφέρανε το ρόλο στους Singles. Ήμουν τυχερή γιατί ο ρόλος της Λίλας ήταν τελείως κόντρα σ' αυτά που είχα παίξει στο παρελθόν. Συνήθως έπαιζα ρόλους κλειστής και απόμακρης.

ΟιSingles είναι από τις λίγες σειρές που σταμάτησαν και ξανάρχισαν ένα χρόνο μετά.
Ναι, αυτό είναι από τα πράγματα που δεν έχουν ξαναγίνει και το θεωρώ μεγάλη επιτυχία της σειράς. Είναι η πρώτη που σταμάτησε και το κοινό ανάγκασε το κανάλι να την ξαναφέρει.

Αυτό που μου έκανε εντύπωση στη Λίλα είναι πως ενώ κοιμάται δεξιά κι αριστερά δεν ανήκει στο στερεότυπο που βλέπουμε συχνά στην ελληνική τηλεόραση: η μοιραία γυναίκα που είναι και ελαφρώς νυμφομανής.
Ναι, γιατί η Λίλα έχει επιλέξει να το κάνει αυτό επειδή της αρέσει. Αλλά δεν είναι τσούλα στο μυαλό. Είναι καλό παιδί.

Στο δρόμο αισθάνονται οικεία μαζί σου;
Εντελώς. Μου φωνάζουν:«Λίλα, τι έγινε, ρε συ; Καλά;». Με μπερδεύουνε με το ρόλο, μου λένε τα δικά τους. Είναι φυσική συνέπεια. Δεν με νοιάζει.

Το πιο τρελό που έχεις κάνει σε γύρισμα ποιο είναι;
Κάνω συνέχεια τρελά πράγματα ως Λίλα. Το πιο τρελό ίσως να ήταν κάποια γυρίσματα που κάναμε πρόσφατα στο τρένο. Ο σκηνοθέτης είχε μεγάλο άγχος γιατί είναι πολύ ψηλά. Εγώ είχα ανέβει μόνη μου, έκανα τρέλες και τον παρακαλούσα να με βάλει να κρέμομαι.

Ασχολείσαι και με τη μουσική, έτσι; Ετοιμάζεις τον πρώτο σου δίσκο, μάλιστα.
Ναι, είναι η μεγάλη μου αγάπη η μουσική από μικρή και ήρθε και η ώρα να το βγάλω προς τα έξω. Μου πήρε γύρω στα 5 χρόνια να φτιάξω μια μπάντα - είναι δύσκολο να βρεις μουσικούς οι οποίοι να έχουν την ίδια χημεία με σένα. Δουλεύω το δίσκο ένα χρόνο - έχω τρελαθεί, με τον ηχολήπτη του στούντιο είμαστε σαν παντρεμένοι, βριζόμαστε και τέτοια. Ναι, με βοήθησε το ότι έχω γίνει πιο γνωστή, είναι πιο εύκολο να επιβάλλεις τον ξένο στίχο και να ‘χεις τα τραγούδια σου όπως τα θέλεις, όχι πιο εμπορικά. Αλλιώς δίνεις μάχη με τις εταιρείες για το τι θεωρούν οι ίδιες εμπορικό.

Δεν θα είναι δύσκολο από δω και μπρος να ξανακάνεις δραματικό έργο στο θέατρο τώρα που σε έχουν ταυτίσει τηλεοπτικά με τη Λίλα;
Για όσους ανθρώπους ξέρουν τι έχω κάνει στο θέατρο δεν θα 'ναι δύσκολο, αλλά επειδή πολλοί δεν ξέρουν, θα περιμένω μέχρι να βρεθεί κάτι καλό. Δεν είμαι καθόλου παθητική. Αν δεν μου κάτσει, θα το κυνηγήσω εγώ. Εξάλλου ο λόγος που δεν έκανα θέατρο φέτος ήταν πως δεν μπορούσα με τα γυρίσματα και το δίσκο να παίξω όπως θα ήθελα. Το χειρότερο για μένα είναι να μη γίνεται τίποτα πάνω στη σκηνή. Το θέατρο δεν είναι πάμε, βλέπουμε κάτι, φεύγουμε. Το θέατρο είναι κάτι το οποίο πρέπει να γίνει και μέσα σου και να φύγεις με μια σκέψη. Όταν έπαιζε η γιαγιά μου πήγαινες στο θέατρο και δεν μπορούσες να κοιμηθείς για μια βδομάδα. Μου 'χει λείψει φριχτά το θέατρο. Είναι απίστευτη αγάπη για μένα, μεγάλος έρωτας... Δεν θα μπορούσα να κάνω συμβιβασμούς σε κάτι που αγαπάω τόσο πολύ.

Αν δεν ήσουν ηθοποιός θα έσκαγες, ε;
Εντελώς. Στο Δαφνί θα ήμουνα.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μόνη πλέον λύση η δημιουργία ενός διεθνικού ομοσπονδιακού κράτους Ισραηλινών και Παλαιστινίων»

Διεθνή / «Μόνη πλέον λύση η δημιουργία ενός διεθνικού ομοσπονδιακού κράτους Ισραηλινών και Παλαιστινίων»

Από τις πιο έγκυρες πηγές αναφορικά με τα τεκταινόμενα στη Μέση Ανατολή, ο δημοσιογράφος και συγγραφέας Πέτρος Παπακωνσταντίνου σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στην ισραηλινοπαλαιστινιακή σύγκρουση.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Δεν χρειάζεται να έχει ένας αστυνομικός προοδευτικές ιδέες, προέχει να είναι επαγγελματίας»

Οπτική Γωνία / «Δεν χρειάζεται να έχει ένας αστυνομικός προοδευτικές ιδέες, προέχει να είναι επαγγελματίας»

Ο πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, Ανδρέας Τάκης, μιλά για την αστυνομική βία και αυθαιρεσία με αφορμή την έκδοση της έρευνας που συνέπεσε με τη δημοσιοποίηση της υπόθεσης του Μοχάμεντ Καμράν Ασίκ, ο οποίος βρέθηκε νεκρός στο τμήμα του Αγίου Παντελεήμονα.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Νάνσυ Παπαθανασίου: Μια πρωτοπόρος της ψυχικής υγείας των ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμων στην Ελλάδα

Lgbtqi+ / Νάνσυ Παπαθανασίου: Μια πρωτοπόρος της ψυχικής υγείας των ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμων στην Ελλάδα

Η κλινική ψυχολόγος και συνιδρύτρια του Orlando LGBT+ σε μια συγκινητική, διαφωτιστική και ενδυναμωτική συζήτηση για την πορεία που έχει διανύσει η εγχώρια ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα, αλλά και η ίδια, προς την ορατότητα και για όσα ακόμα πρέπει να γίνουν για την ισότητα και την αποδοχή άμεσα, εδώ και τώρα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Φρέντης Μπελέρης: «Έχω έναν λόγο παραπάνω να σέβομαι τις ελευθερίες κάθε πολίτη»

Συνέντευξη / Φρέντης Μπελέρης: «Έχω έναν λόγο παραπάνω να σέβομαι τις ελευθερίες κάθε πολίτη»

Ο υποψήφιος ευρωβουλευτής της Νέας Δημοκρατίας εξηγεί πώς πήρε το όνομά του, ποιο είναι το πρόβλημα με τις περιουσίες των Χειμαρριωτών, τι θα κάνει αν πάει στην Ευρωβουλή και δηλώνει πως θα υπερασπιζόταν με χαρά τα δικαιώματα oποιασδήποτε άλλης μειονότητας.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Κύρα Κάπη: «O Κυριάκος Μητσοτάκης δεν έχει προσποιηθεί ποτέ κάτι που δεν είναι»

Συνέντευξη / Κύρα Κάπη: H γυναίκα πίσω από το TikTok του πρωθυπουργού

Με αφορμή τη βράβευση της στα «Ermis Awards», η διευθύντρια Επικοινωνίας του πρωθυπουργού μιλά δημόσια για πρώτη φορά και περιγράφει το πώς διαμορφώνει τη δημόσια εικόνα του Κυριάκου Μητσοτάκη ενώ απαντά για τα λάθη, την κριτική και τις δύσκολες στιγμές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Δημήτρης Παπαϊωάννου

Συνέντευξη / Δημήτρης Παπαϊωάννου: «Αυτή θα είναι η τελευταία μου φορά στη σκηνή»

Λίγο πριν εμφανιστεί ξανά στη σκηνή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών με το ΙΝΚ, ο Δημήτρης Παπαϊωάννου κάνει μια αναδρομή σε ολόκληρη την καριέρα του σε μια κουβέντα έξω απ’ τα δόντια με τον Δημήτρη Παπανικολάου, καθηγητή Νεοελληνικών και Πολιτισμικών Σπουδών στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, για το περιοδικό «Dust», την οποία αναδημοσιεύει σε αποκλειστικότητα η LiFO.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
Χρήστος Μαρκογιαννάκης: «Στη Γαλλία είμαι δημιουργικά ελεύθερος, στην Ελλάδα όχι»

Βιβλίο / Χρήστος Μαρκογιαννάκης: «Στη Γαλλία είμαι δημιουργικά ελεύθερος, στην Ελλάδα όχι»

Τα νουάρ μυθιστορήματά του είναι από τα πιο αγαπημένα του γαλλικού αναγνωστικού κοινού: Ο βραβευμένος συγγραφέας και σύγχρονος μετρ του είδους σε μια συζήτηση για το «τέλειο έγκλημα» στη ζωή και στη λογοτεχνία.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Πέτρος Αϊβάζης: «Χρειάζεται αλληλεγγύη ανάμεσα στου ΛΟΑΤΚΙ+ που γερνούν, δεν βγαίνει αλλιώς»

LGBTQI+ / Πέτρος Αϊβάζης: «Χρειάζεται αλληλεγγύη ανάμεσα στους ΛΟΑΤΚΙ+ που γερνούν, δεν βγαίνει αλλιώς»

Από τη σεξεργασία και τα drag shows στην Αμερική ως την τηλεόραση, το σινεμά και τον ΛΟΑΤΚΙ+ εθελοντισμό στην Αθήνα, η «Ελληνίδα Divine» είναι ένας γλυκύτατος άνθρωπος με γεμάτη ζωή και νοιάξιμο για τους άλλους seniors της κοινότητας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Αργύρης Παυλίδης: Η φωνή των παιδικών μας χρόνων

Οθόνες / Αργύρης Παυλίδης: Η φωνή των παιδικών μας χρόνων

Ηθοποιός, σκηνοθέτης, παρουσιαστής παιδικών εκπομπών όπως οι θρυλικοί «Κόκκινοι Γίγαντες, Άσπροι Νάνοι», πρωτοπόρος της μεταγλώττισης και η φωνή αγαπημένων μας ηρώων σε σειρές και ταινίες κινουμένων σχεδίων. O Αργύρης Παυλίδης σε μια εκ βαθέων συνέντευξη στη LiFO.
ΜΑΝΟΣ ΝΟΜΙΚΟΣ
ΕΠΕΞ Η Daglara και το θρίλερ του «έθνους»: τρόμος, έρως και βουκολικό σικ

Συνεντεύξεις / Η Daglara στο Φεστιβάλ Αθηνών: Τρόμος, έρως και βουκολικό σικ

Performer, σχεδιάστρια ρούχων, πωλήτρια, φιλότεχνη, ντίβα, τέρας λαγνείας, η Daglara και η τέχνη της διαχέονται με λίκνισμα και γρύλισμα σε ένα σωρό πίστες της καθημερινότητας και της απόδρασης.
ΑΛΕΞΙΝΟΣ ΠΥΡΑΥΛΟΣ
Ανέκδοτη συνέντευξη της Αρλέτας: «Το μπαρ το ναυάγιο δεν ήταν μπαρ»

Μουσική / Μια ανέκδοτη συνέντευξη της Αρλέτας: «Το μπαρ το ναυάγιο δεν ήταν μπαρ»

Μια ανέκδοτη συνέντευξη της Αρλέτας στον δημοσιογράφο και ραδιοφωνικό παραγωγό Μιχάλη Γελασάκη το 2009, όπου μιλάει για τον τελευταίο της δίσκο, τα «αδικημένα» τραγούδια της, τους νέους, τους φραγκοφονιάδες της γενιάς της και αφηγείται την ιστορία του τραγουδιού το «Μπαρ το ναυάγιο», που δεν ήταν μπαρ! Δημοσιεύεται στo Lifo.gr για πρώτη φορά, έξι χρόνια μετά τον θάνατό της.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΕΛΑΣΑΚΗΣ
Γιώργος Καστανάς: «Ε, ναι! Είμαι Έλληνας κι ας με πίκρανε ο νόμος»

Συνέντευξη / Γιώργος Καστανάς: «Ε, ναι! Είμαι Έλληνας κι ας με πίκρανε ο νόμος»

Ο νεαρός που έγινε viral στο TikTok όταν πήρε στα χέρια του την ελληνική ταυτότητα μετά από 5 χρόνια αναμονής, μιλά αποκλειστικά στη LIFO για όλη του τη ζωή στην Ελλάδα του ρατσισμού, αλλά και της άφατης καλοσύνης.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Διονύσης Τεμπονέρας: «Να μην δούμε ξανά το χάρτη όλο μπλε»

Βασιλική Σιούτη / Το πολιτικό άστρο του Διονύση Τεμπονέρα μόλις αναδύθηκε ― Μια συζήτηση

Ο Διονύσης Τεμπονέρας παρέμενε σχεδόν άγνωστος την εποχή της εξουσίας του ΣΥΡΙΖΑ και αναδείχθηκε μόλις πρόσφατα, στην πτώση, όταν κλήθηκε να βοηθήσει με κεντρικό ρόλο την τελευταία στιγμή. Κατά κοινή ομολογία τα πήγε καλά, αλλά το αποτέλεσμα είχε κριθεί προ πολλού. Δεν είναι ο αγαπημένος της ελίτ ούτε των κομματικών μηχανισμών, όμως πολλοί πιστεύουν ότι το πολιτικό του άστρο μόλις αναδύθηκε, κι ας αρνήθηκε να είναι υποψήφιος για την ηγεσία του κόμματος.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ