Η Sugahspank αφηγείται τη ζωή της στη LIFO Facebook Twitter
Μου αρέσει η ευγένεια του Πειραιά, η θάλασσα, δεν μπορώ το αχανές γκρίζο. Παρ' όλα αυτά, είμαι κάθε μέρα στην Αθήνα, έχουμε αυτή την παθιασμένη σχέση αγάπης-μίσους! Φωτο: LIFO/Freddie F.

Η Sugahspank αφηγείται τη ζωή της στη LIFO

0

Από τότε που γεννήθηκα μένω στον Πειραιά. Πάνω από τα βραχάκια, στον Φοίνικα. Τώρα μένω σε ένα διαμέρισμα δίπλα στο πατρικό μου, με την ίδια τρομερή θέα. Δεν ξέρω αν θα μπορέσω ποτέ να μείνω κάπου που να μην έχει θάλασσα. Μικρή ήθελα να γίνω σχεδιάστρια μόδας, μου άρεσε πάρα πολύ να ζωγραφίζω. Το μικρόβιο της μουσικής μού μπήκε κοντά στα δεκατρία, οι γονείς μου το έμαθαν πολύ αργότερα.

• Η μητέρα μου τραγουδάει πολύ ωραία, στην ηλικία μου ήθελε να γίνει τραγουδίστρια ή γιατρός - οι γονείς της δεν την άφησαν να κάνει τίποτε από τα δύο λόγω της κλειστής κοινωνίας των Οινουσσών. Αργότερα και εκείνη μου έλεγε τα ίδια, τι θα πει ο κόσμος. Άντε να της εξηγήσω ότι δεν θέλω να γίνω η Δέσποινα Βανδή, δεν θέλω να γίνω τίποτα από αυτά που έχεις δει στην τηλεόραση. Οι γονείς μου ήρθαν πρώτη φορά να με δουν στο Παλλάς φέτος, και τους άρεσε πολύ. Δεν με έχουν κάνει ποτέ πιο χαρούμενη, γιατί ήταν η πρώτη φορά που ένιωσα ότι τους κάνω περήφανους με κάτι που ήθελα να κάνω και εγώ.

Ο έρωτας είναι μάλλον ο τομέας στον οποίο τα πηγαίνω λιγότερο καλά. Έχω τόσα απωθημένα και ανασφάλειες, που ακόμα και όταν είμαι σε μία «ιδανική» κατάσταση, ψάχνω μόνη μου να βρω ψεγάδια. Μάλλον έχει να κάνει με μία γενικότερη απληστία που έχω απέναντι στη ζωή, θέλω να τα κάνω όλα, τώρα.

• Άρχισα να ακούω hip hop και metal στο γυμνάσιο. Γνώρισα στον δρόμο ένα παιδί που με ρώτησε αν γουστάρω να μπω σε hip hop συγκρότημα -έψαχναν γυναικεία φωνητικά- κι εγώ φορούσα buggy pants και ήμουν κοπέλα, οπότε την πήρα τη δουλειά! Από εκεί και πέρα έχω αλλάξει καμιά δεκαριά μπάντες, έχω πάει να μπλεχτώ με πολυεθνικές που παράτησα κακήν κακώς, ό,τι να 'ναι! Με σοβάρεψαν μουσικά οι Sugah Galore, η Νατάσσα, η καθηγήτρια φωνητικής μου, και ο Blend. Χωρίς αυτούς τώρα θα ήμουν ακόμα στον καθρέφτη του μπάνιου μου να τραγουδάω με τη βούρτσα.

• Είμαι περήφανη που παράτησα την πρωινή μου δουλειά για τη μουσική. Γουστάρω που κάνω αυτό που μου αρέσει, μέχρι τώρα δεν έχω κάνει κανέναν μουσικό συμβιβασμό και ελπίζω να μην κάνω ποτέ. Είμαι περήφανη για την Cast-a-Blast, γι' αυτό που καταφέραμε να κάνουμε χωρίς να έχουμε ιδέα από εταιρείες, λογιστές και εφορίες. Τώρα έχει αναλάβει τα ηνία ο Βlend, και λογικό, εκείνος έχει κάνει την πιο πολλή δουλειά. Θα είμαι πολύ περήφανη για εκείνους ακόμη και αν εγώ απέχω από τη φάση. Τσεκάρετε τον καινούργιο Larry Gus, by the way...

• Ζω από τη μουσική μόλις δύο χρόνια και δεν ξέρω τι θα μου ξημερώσει. Δεν έχω μάνατζερ από επιλογή, το CD το κυκλοφορήσαμε μόνοι μας, οπότε ο μόνος άνθρωπος που τρέχει για μένα είμαι εγώ η ίδια. Τα promo μου τα μοιράζω χέρι-χέρι, τα live τα κλείνω μόνη μου, τα κομμάτια τα γράφω μόνη μου. Το καλό είναι ότι με εμπιστεύομαι. Το κακό είναι ότι καμιά φορά τα φτύνω τελείως, είμαι μονίμως σε ένα αμάξι ή σε ένα στούντιο. Δεν παραπονιέμαι, ελπίζω απλά στην πορεία να γίνουν τα πράγματα πιο εύκολα. Ή πιο καλοπληρωμένα! 

• H εμφάνισή μου με απασχολεί όλο και λιγότερο. Εννοώ, ok, δεν θα βγω σαν τη «ρόμπα» στη σκηνή, αλλά, κατά τα άλλα, μια χαρά τα πάω και έτσι όπως είμαι, «μεσογειακή», με ράστα και χύμα ντύσιμο. Τώρα, να μου πεις, θα ήμουν σε όλα τα περιοδικά αν ήμουν μπάζο ή, χειρότερα, άντρας; Εννοείται πως όχι. Πιστεύω πολύ στη δουλειά μου, αλλά δεν έχω αυταπάτες - άλλωστε άλλο μουσική και άλλο marketing και MME. Από την άλλη, δεν θα φορέσω και μπούρκα για να το παίξω ποιοτική, αυτή είμαι και αυτό κάνω.

• Το «the incredible/the invisible» πήρε πολύ καλύτερες κριτικές από ό,τι περίμενα. Όλοι έλεγαν τόσο καλά λόγια που δεν πίστευα ότι μιλούσαν για μένα! Νόμιζα ότι επειδή τα πράγματα είναι πιο indie/rock θα πέρναγα απαρατήρητη. Τα μόνα που με ξενερώνουν είναι τα «θα θέλαμε να δούμε τη Γεωργία πιο... σε ρεπερτόριο πιο... να φοράει πιο... να πίνει... να χαιρετάει πιο...». Κι εγώ θα ήθελα τον Πάπα να βγει στην Ομόνοια ντυμένος καμαριέρα με ένα κουνουπίδι στο χέρι, αλλά τι σημασία έχει; Δεν σκοπεύω να ικανοποιήσω την cheasy diva φαντασίωση κανενός, μουσικός είμαι όχι η Ραφαέλα Καρά! 

• Η πιο καλή φίλη που είχα ποτέ είναι η Πέρη, ο πιο ειλικρινής άνθρωπος που ξέρω. Αυτή η γκόμενα μού έχει βγάλει την Παναγία. Εδώ και κάτι μήνες δεν μιλάμε, αλλά δεν ανησυχώ πολύ, γιατί την έχουμε ξαναπεράσει αυτήν τη φάση. Από τη μία δεν θέλω να την πάρω τηλέφωνο, από την άλλη θέλω να της στείλω ερωτικά γράμματα και να της δώσω ραντεβού κάτω από την Ακρόπολη! Δεν μπορείτε να βάλετε λεζάντα: «ΠΕΡΗ, ΜΩΡΗ ΚΛΩΣΣΑ, ΓΥΡΝΑ ΠΙΣΩ!»; Ή σκέφτομαι να κάνω bombing στην εθνική, τύπου «Άδα, σ' αγαπώ».

• Η ψυχική ηρεμία είναι το μεγαλύτερό μου όφελος από τη μουσική. Συναναστρέφομαι ανθρώπους που έχουν όρεξη και feel, όχι με αγχωμένους καριερίστες. Ξυπνάω αργά, αλλάζω παραστάσεις, αλλάζω ρόλους, γυρίζω σε διαφορετικούς τόπους, διασκεδάζω και ανταμείβομαι! Το επόμενό μου άλμπουμ το δουλεύω με τον Οxocube. Είναι πολύ διαφορετικό από το πρώτο, πάει προς exotica, voodoo blues, '60s lounge. Είμαι πολύ περήφανη γι' αυτό που φτιάχνουμε, είναι πολύ πιο μουσικό, με πολλά live όργανα και πολλές διαφορετικές επιρροές.

• Δεν τρελαίνομαι για την Αθήνα, λυπάμαι, αλλά δεν είμαι η χαρούμενη Αθηναία. Μάλλον επειδή οδηγώ συνέχεια. Αλλά θα ήθελα πιο πολύ πράσινο, πιο λίγες ταμπέλες. Τον Πειραιά τον προτιμώ. Και τη Θεσσαλονίκη. Απλά, νομίζω ότι η Αθήνα δεν είναι ωραία πόλη! Μου αρέσει η ευγένεια του Πειραιά, η θάλασσα, δεν μπορώ το αχανές γκρίζο. Παρ' όλα αυτά, είμαι κάθε μέρα στην Αθήνα, έχουμε αυτή την παθιασμένη σχέση αγάπης-μίσους!

• Ο έρωτας είναι μάλλον ο τομέας στον οποίο τα πηγαίνω λιγότερο καλά. Έχω τόσα απωθημένα και ανασφάλειες, που ακόμα και όταν είμαι σε μία «ιδανική» κατάσταση, ψάχνω μόνη μου να βρω ψεγάδια. Μάλλον έχει να κάνει με μία γενικότερη απληστία που έχω απέναντι στη ζωή, θέλω να τα κάνω όλα, τώρα. Γι' αυτό αλλάζω συνεργάτες, γι' αυτό όταν είμαι σε ένα μαγαζί δεν μπορώ να κάτσω πάνω από δύο ώρες, γι' αυτό δεν μπορώ να μείνω ένα βράδυ μόνη σπίτι. Σκατά!

• Στον Σταυρό του Νότου θα παίζω παρέα με τους Swing Shoes και τον DJ Oxocube. Θα παίζουμε blues, gospel, soul, swing και παλιομοδίτικο rock 'n' roll στο πρώτο μέρος, hip hop, funk, reggae στο δεύτερο. Σκάμε με σκουπιδοτενεκέ αντί τυμπάνων, με voodoo διάθεση, σκελετούς και τέτοια! Θα παίζουμε κάθε Τρίτη, μέχρι τα Χριστούγεννα! Επίσης, περιμένουμε πώς και πώς τον πληκτρά μας τον Ντίνο για να αρχίσουμε πάλι τα live Sugah Galore!

• Ποτέ δεν έχω σκεφτεί να παρατήσω αυτό που κάνω για κάτι άλλο. Θα ήμουν τρελή. Ποτέ. Τελεία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΥΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΙΣ 22.10.2009

Οι Αθηναίοι
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τζούλια Τσιακίρη

Οι Αθηναίοι / Τζούλια Τσιακίρη: «Οι ταβερνιάρηδες είναι ευεργέτες του γένους»

Με διαλείμματα στο Παρίσι και τη Νέα Υόρκη, έχει περάσει όλη της τη ζωή στο κέντρο της Αθήνας - το ξέρει σαν την παλάμη της. Έχει συνομιλήσει και συνεργαστεί με την αθηναϊκη ιντελεγκέντσια, είναι άλλωστε κομμάτι της. Εδώ και 60 χρόνια, με τη χειροποίητη, λεπτολόγα δουλειά της στον χώρο του βιβλίου και με τις εκδόσεις «Το Ροδακιό» ήξερε ότι δεν πάει για τα πολλά. Αλλά δεν μετανιώνει για τίποτα απ’ όσα της επιφύλαξε η μοίρα «εις τον ρουν της τρικυμιώδους ζωής της».
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Κωνσταντίνος Ρήγος

Οι Αθηναίοι / «Έχω αισθανθεί να απειλούμαι τη μέρα, όχι δουλεύοντας τη νύχτα»

Οκτάνα, Επίδαυρος, ΚΘΒΕ, Πέγκυ Ζήνα, Εθνικό, Λυρική, «Brokeback Mountain» και «Ρωμαίος και Ιουλιέτα». Ως χορογράφος και σκηνοθέτης, ο Κωνσταντίνος Ρήγος έχει κάνει τα πάντα. Και παρότι έχει αρκετούς haters, νιώθει ότι αυτοί που τον καταλαβαίνουν είναι πολύ περισσότεροι.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Σμαράγδα Καρύδη: «Ήθελα να είμαι η Βουγιουκλάκη και ο Ρέτσος μαζί»

Οι Αθηναίοι / Σμαράγδα Καρύδη: «Ήθελα να είμαι η Βουγιουκλάκη και ο Ρέτσος μαζί»

Ηθοποιός, σκηνοθέτις, ακατάτακτη και αγαπημένη του κοινού, η Σμαράγδα Καρύδη θυμάται πως ανέκαθεν ήθελε το σύμπαν, χωρίς να περιορίζεται. Στον απολογισμό της μέχρι τώρα πορείας της, ως η Αθηναία της εβδομάδας, καταλήγει πως, ούτως ή άλλως, «στο τέλος ανήκεις εκεί που μπορείς να φτάσεις», ενώ δηλώνει πως πάντα θα επιλέγει συνειδητά να συντάσσεται με τη χαρά.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Αντουανέττα Αγγελίδη: «Κάθε ταινία μου είναι το ευτυχές τέλος μιας περιπέτειας απορρίψεων»

Οι Αθηναίοι / Αντουανέττα Αγγελίδη: «Κάθε ταινία μου είναι το ευτυχές τέλος μιας περιπέτειας απορρίψεων»

Μοναδική περίπτωση για το ελληνικό σινεμά, η ιδιοσυγκρασιακή σκηνοθέτις που τιμάται στο 13ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου της Ταινιοθήκης αφηγείται τη ζωή και την πορεία της στη LiFO.
M. HULOT
«Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Oι Αθηναίοι / «Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Η αρχιτέκτονας και υπεύθυνη των Αρχείων Νεοελληνικής Αρχιτεκτονικής του Μουσείου Μπενάκη, Μάρω Καρδαμίτση-Αδάμη, δεν λησμόνησε ποτέ στην πορεία της πως η μορφή ενός κτιρίου πρέπει να έχει χαρακτήρα, ειλικρίνεια και κλίμακα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Γεννήθηκε Σαν Σήμερα / Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Δημοσιογράφος, στιχουργός. Θα ήταν ευχαριστημένος αν, απ’ όλα τα τραγούδια του, έμενε στην ιστορία το τετράστιχο: «Το απομεσήμερο έμοιαζε να στέκει, σαν αμάξι γέρικο, στην ανηφοριά».
ΣΤΑΥΡΟΣ ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΔΗΣ
Χρυσέλλα Λαγαρία: «Δεν είναι τόσο τρομακτικό το να είσαι τυφλός»

Οι Αθηναίοι / Χρυσέλλα Λαγαρία: «Δεν είναι τόσο τρομακτικό το να είσαι τυφλός»

Η συνιδρύτρια και διευθύντρια της Black Light και συνδημιουργός της σειράς podcast της LiFO «Ζούμε ρε» δραστηριοποιείται ώστε οι ΑμεΑ να διαθέτουν ίσες ευκαιρίες και απεριόριστη πρόσβαση, δίχως στιγματισμούς και διακρίσεις. Και είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Lorenzo

Οι Αθηναίοι / Lorenzo: «Η techno σκηνή έχει γίνει χρηματιστήριο»

Γνώρισε την techno στη Φρανκφούρτη των αρχών των ‘90s. Ερχόμενος στην Αθήνα, όσο έβλεπε ότι ο κόσμος σοκαριζόταν με τις εμφανίσεις του, τόσο περισσότερο του άρεσε να προκαλεί. Ο θρυλικός χορευτής του Factory και ιδρυτής της ομάδας Blend είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Ελισάβετ Κοτζιά

Οι Αθηναίοι / «Τα πρώτα χρόνια λέγανε ότι τις κριτικές μου τις έγραφε ο πατέρας μου»

Η Αθηναία της εβδομάδας Ελισάβετ Κοτζιά γεννήθηκε μέσα στα βιβλία· κάποια στιγμή, τα έβαλε στην άκρη, για να ξανασυναντήσει τη λογοτεχνία μέσα από μια αναπάντεχη εμπειρία. Άφησε το οικονομικό ρεπορτάζ για την κριτική βιβλίου. Τη ρωτήσαμε γιατί το ελληνικό μυθιστόρημα δεν έχει ιδιαίτερη απήχηση στο εξωτερικό, και δεν πιστεύει πως για το ζήτημα αυτό υπάρχουν απλές απαντήσεις.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Λούλα Αναγνωστάκη: «Όσο και αν τη χτυπάω μέσα από τα έργα μου, είμαι υπέρ της Ελλάδας»

Πέθανε Σαν Σήμερα / Λούλα Αναγνωστάκη: «Όσο και αν τη χτυπάω μέσα από τα έργα μου, είμαι υπέρ της Ελλάδας»

Σε μια από τις ελάχιστες συνεντεύξεις της, η κορυφαία θεατρική συγγραφέας της Ελλάδας, που πέθανε σαν σήμερα, μίλησε με πρωτοφανή ειλικρίνεια και απλότητα.
ΣΤΑΥΡΟΣ ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΔΗΣ
Αρετή Γεωργιλή

Οι Αθηναίοι / «Δεν θα σταματήσω να υπερασπίζομαι το δικαίωμα της γυναίκας να νιώθει ελεύθερη να εκφράζεται»

Η Αρετή Γεωργιλή γεννήθηκε στη Νέα Φιλαδέλφεια και τα δώδεκα τελευταία χρόνια, αφότου άνοιξε το Free Thinking Zone, ζει εκεί και στην Αθήνα. Είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κατιάνα Μπαλανίκα

Οι Αθηναίοι / Κατιάνα Μπαλανίκα: «Μέσα μου είμαι κουτάβι, γι’ αυτό και με πάταγαν όλοι»

Η ηθοποιός που αγαπήθηκε για τους κωμικούς της ρόλους έκανε μόνο δράμα στη σχολή. Θα ήθελε να ξαναπαίξει στην τηλεόραση αλλά βλέπει πως δεν θυμούνται τη γενιά της πια. Είναι ευγνώμων για τη ζωή της και την αφηγείται στη LiFO - γιατί είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μάριο Μπανούσι

Οι Αθηναίοι / Μάριο Μπανούσι: «Αν δεν εκτεθείς στη ζωή, δεν έχει νόημα»

Ο νεαρός σκηνοθέτης, που έχει ήδη μετρήσει διαδοχικά sold out, άρχισε να βλέπει θέατρο όταν μπήκε στη δραματική σχολή. Του αρέσει η ανθρώπινη αμηχανία, η σιωπή και η ησυχία τον γοήτευαν πάντα. Αν και δεν τα πάει καλά με τα λόγια, αφηγείται τη ζωή του στη LiFO.
M. HULOT