Η "ανήθικη και αναρχική" έκθεση 300 πρωτοπόρων Αμερικανών και Ευρωπαίων ζωγράφων με τίτλο Armory Show εγκαινιάζεται σαν σήμερα το 1913

Η "ανήθικη και αναρχική" έκθεση 300 πρωτοπόρων Αμερικανών και Ευρωπαίων ζωγράφων με τίτλο Armory Show εγκαινιάζεται σαν σήμερα το 1913 Facebook Twitter
0

"That's not art!" (Theodore Roosevelt).

Η είσοδος της έκθεσης στη Νέα Υόρκη. Αργότερα, η έκθεση ταξίδεψε σε άλλες δύο αμερικανικές πόλεις, το Σικάγο (Art Institute) και τη Βοστώνη (The Copley Society of Art). Βλ. newcriterion.

 

 

Δύο από τους διοργανωτές της έκθεσης. Αριστ., ο Arthur B. Davies σε μία φωτογραφία του 1908 (Ferargil Galleries records, Archives of American Art, Smithsonian Institution) και δεξ., ο Walter Pach (Walter Pach papers, 1909, Archives of American Art, Smithsonian Institution). Βλ. Wipipedia.

 

Duchamp Brothers. Από αριστ. : ο Marcel Duchamp, ο Jacques Villon (ψευδώνυμο του Gaston Emile Duchamp), ο Raymond Duchamp-Villon, και ο σκύλος Pipe στον κήπο τους στο Puteaux (1913). Walt Kuhn family papers, and Armory Show records, Archives of American Art, Smithsonian Institute. Βλ. Froggwell Cultural Institute.

 

Αριστ.,  "A slight attack of third dimentia [sic] brought on by excessive study of the much-talked of cubist pictures in the International Exhibition at New York" by John French Sloan, April 1913. Βλ. Wikipedia. Δεξ., καρικατούρα του έργου του Marcel Duchamp Γυμνό που κατεβαίνει τη σκάλα. Βλ. mgpandersen.

 

Μερικοί από τους καλλιτέχνες της έκθεσης. Βλ.Froggwell Cultural Institute.

 

Η αίθουσα Matisse (New York Tribune, February 17, 1913). Βλ. Archives of American Art.

 

Henri Matisse, Blue Nude (Souvenir de Biskra). 1907, Baltimore Museum of Art. Βλ. valiteratura.

 

Η αίθουσα των Κυβιστών (New York Tribune, February 17, 1913). Βλ. Archives of American Art.

Family Life, το γλυπτό του Aleksandr Archipenko, και η Κυβιστική Πρόσοψη του Marcel Duchamp. Βλ. Wikipedia και StudyBlue.

 

Marcel Duchamp, Γυμνό που κατεβαίνει τη σκάλα (1912). Philadelphia Museum of Art. Η πέτρα του σκανδάλου της έκθεσης. "'Εκρηξη σε εργοστάσιο ξυλείας",  είχε αποκαλέσει τότε το συγκεκριμένο έργο αμερικανός κριτικός τέχνης. Βλ. An Introduction to American Cultural Expression during the Gilded Age and Progressive Era.

 

Armory Show, Chicago. Βλ. Art Institute Chicago.

 

Henri Matisse, L'Atelier Rouge (1911). The Museum of Modern Art, New York City. Βλ. mgpandersen.

 

Armory Show, Chicago. Βλ. Art Institute Chicago.

 

John Sloan, Sunday, Women Drying Their (1912).  Βλ. Froggwell Cultural Institute.

Armory Show, Chicago. Βλ. Art Institute Chicago.

 

Vincent van Gogh, Colline à Saint Remy (1889). Βλ. willdaniel.

 

Armory Show, Chicago. Βλ. Art Institute Chicago.

 

Pablo Picasso, La Femme au pot de moutarde (1910). Βλ. arteecarte.

 

Armory Show, Chicago. Βλ. Art Institute Chicago.

 

Αριστ., Robert Henri, Figure in Motion (1913), Art Institute of Chicago. Δεξ., Constantin Brancusi, The Kiss (1908). Βλ. usc.edu.

Armory Show, Chicago. Βλ. Art Institute Chicago.

 

Henry Keller, Wisdom and Destiny (1911). Βλ. Froggwell Cultural Institute.

 

Georges Seurat, Les Poseuses (1888), Barnes Foundation, Philadelphia. Βλ. Wikipedia.

 

Armory Show, Chicago. Βλ. Art Institute Chicago.

 

Claude MonetLe Pont Japonais à Giverny (1897–1899).

 

Armory Show, Chicago. Βλ. Art Institute Chicago.

 

Edvard Munch, Mondschein (1896). Βλ. Alte und Moderne Kunst/AltertuemLiches.

 

Wassily Kandinsky, Improvisation No. 27 (1912). Βλ. photo.elsoar.

 

Armory Show, Chicago. Βλ. Art Institute Chicago.

 

Edward Hopper, Sailing (1912). Βλ. larmegliamori.

 

Paul Gauguin, L'Esprit du mal (1892).  Βλ. Froggwell Cultural Institute.

 

Armory Show, Chicago. Βλ. Art Institute Chicago.

 

Joseph Stella Battle of Lights, Coney Island. (1913), Yale Univ.,New Haven. Βλ. Universal Art Images.

 

Armory Show, Chicago. Βλ. Art Institute Chicago.

 

Edvard Munch, Vampire, 1893-94). Nasjonalgalleriet, Oslo. Βλ. Google Art Project.

 

"That's not art!" (Theodore Roosevelt).

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σοπέν

Πέθανε Σαν Σήμερα / «Κύριοι, ιδού μια μεγαλοφυΐα!»: Πώς ο Σοπέν άνοιξε νέα εποχή στη μουσική για πιάνο

Σαν σήμερα, στις 17 Οκτωβρίου 1849, πεθαίνει από φυματίωση στο Παρίσι ο Πολωνός Φρεντερίκ Φρανσουά Σοπέν, ένας από τους σημαντικότερους εκπροσώπους του Ρομαντισμού και κορυφαίος πιανίστας.
ΚΟΡΙΝΑ ΦΑΡΜΑΚΟΡΗ