Spring Break: Η ιστορία, τότε και τώρα

Spring Break: Η ιστορία, τότε και τώρα Facebook Twitter
0

Το 1958 ο συγγραφέας Glendon Swarthout ήταν καθηγητής στο Πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν και άκουγε τους φοιτητές της τάξης του να συζητάνε διαρκώς για τις πασχαλινές διακοπές τους στο Fort Lauderdale της Φλόριντα.

Εντυπωσιάστηκε από το πάθος των νέων και τις πιπεράτες περιγραφές, μιας και εκείνη την εποχή διακοπές σήμαινε οικογενειακές συγκεντρώσεις και ατελείωτες ώρες στην εκκλησία ώστε αποφάσισε να επισκεφτεί το μέρος όπου οι μαθητές του με τόση λαχτάρα περιέγραφαν και να γίνει μάρτυρας της φρενήρους (για την εποχή) διασκέδασης.

Όταν λίγες μέρες μετά επέστρεψε, αποφάσισε να καταγράψει τα όσα έζησε με ένα μυθιστόρημα το οποίο είχε ταυτίσει με τις διακοπές του Πάσχα και ονόμασε "Ανίερη Άνοιξη" (Unholy Spring). Το Χόλιγουντ τον έπεισε να αλλάξει τον τίτλο και να το ονομάσει "Where The Boys Are". Το βιβλίο έγινε μπεστ σέλερ και ακολούθησε η ταινία - θρύλος με την Κόνι Φράνσις να τραγουδά για το soundtrack.

Η ταινία κυκλοφόρησε Χειμώνα έχοντας συμπληρώσει στον τίτλο τη φράση '...spring vacation' και είχε όλα εκείνα τα συστατικά για να κάνει τους νέους να ξετρελαθούν: Ρομάντζο, ήλιο, διασκέδαση και έρωτες δίπλα στη θάλασσα. Όλοι τότε ήθελαν με τον ερχομό της Άνοιξης να επισκεφτούν το Fort Lauderdale πιστεύοντας πως θα ζούσαν τις περιπέτειες των πρωταγωνιστών του φιλμ.

"Ήταν μια χαρακτηριστική περίπτωση όπου η ζωή μιμήθηκε την Τέχνη" είπε αρκετά χρόνια αργότερα ο σύμβουλος επιχειρήσεων John Laurie. Ο Laurie έχει γράψει και μια λεπτομερή διατριβή για την ιστορία, την εξέλιξη και την οικονομική δύναμη του Spring Break στην Αμερική και το πώς έγινε η εξάπλωσή του σε δεκάδες χώρες του κόσμου. Tη χρονιά που κυκλοφόρησε η ταινία, στην παραλία της Φλόριντα κατέφθασαν 50.000 φοιτητές. Την επόμενη χρονιά η φήμη του Spring Break είχε ενισχυθεί και το νούμερο μεγάλωσε ακόμη περισσότερο. Περίπου στις αρχές των 80's ήταν πια εκατοντάδες χιλιάδες όσοι την Άνοιξη διοργάνωναν εκδρομή στο Fort Lauderdale. To 1986 τη σκυτάλη παρέλαβε το MTV και οι μεγάλοι χορηγοί. Το Spring Break μετατράπηκε σε φεστιβάλ στην Daytona Beach και από την επόμενη χρονιά το μόνο που χρειαζόταν για το Spring Break ήταν ένα ζεστό παραθαλάσσιο μέρος για να φιλοξενήσει τις ορδές των φοιτητών που διψούσαν για αλκοόλ, ηλιοθεραπεία, χορό και σεξ.

SPRING BREAK ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ...

Spring Break: Η ιστορία, τότε και τώρα Facebook Twitter
Spring Break: Η ιστορία, τότε και τώρα Facebook Twitter
Spring Break: Η ιστορία, τότε και τώρα Facebook Twitter
Spring Break: Η ιστορία, τότε και τώρα Facebook Twitter
Spring Break: Η ιστορία, τότε και τώρα Facebook Twitter
Spring Break: Η ιστορία, τότε και τώρα Facebook Twitter
Spring Break: Η ιστορία, τότε και τώρα Facebook Twitter
Spring Break: Η ιστορία, τότε και τώρα Facebook Twitter
Spring Break: Η ιστορία, τότε και τώρα Facebook Twitter
Spring Break: Η ιστορία, τότε και τώρα Facebook Twitter
Spring Break: Η ιστορία, τότε και τώρα Facebook Twitter
Spring Break: Η ιστορία, τότε και τώρα Facebook Twitter
Spring Break: Η ιστορία, τότε και τώρα Facebook Twitter
Spring Break: Η ιστορία, τότε και τώρα Facebook Twitter
Spring Break: Η ιστορία, τότε και τώρα Facebook Twitter
Spring Break: Η ιστορία, τότε και τώρα Facebook Twitter
Spring Break: Η ιστορία, τότε και τώρα Facebook Twitter
Spring Break: Η ιστορία, τότε και τώρα Facebook Twitter
Spring Break: Η ιστορία, τότε και τώρα Facebook Twitter
Spring Break: Η ιστορία, τότε και τώρα Facebook Twitter
Spring Break: Η ιστορία, τότε και τώρα Facebook Twitter
Urban Culture
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Έτσι βγαίνουμε τώρα

Urban Culture / Έτσι βγαίνουμε τώρα

Άφθονη τέχνη για όλους, μεγάλα και niche πάρτι, ελληνικά και technο: Η Αθήνα έχει γίνει μια πόλη που μπορεί να προκαλέσει FOMO ακόμα και σ’ εκείνους που αρνούνται ότι το παθαίνουν.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ, M.HULOT, ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ, ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ, ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
ΨΚΜ: Επαναπροσδιορίζοντας το «ψιλικατζίδικο» στο Μετς

Radio Lifo / ΨΚΜ: Επαναπροσδιορίζοντας το «ψιλικατζίδικο» στο Μετς

Δεν είναι ΚΨΜ. Είναι το ΨΚΜ και είναι ένα μικρό μαγαζάκι στη Μάρκου Μουσούρου, ακριβώς δίπλα από το Odeon. Ένα μέτα-ψιλικατζίδικο που άνοιξαν πριν από τρία περίπου χρόνια με πολλή αγάπη και μεράκι ένα ζευγάρι που μεγάλωσε στο Μετς. Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την Μαρία Πολυξά και τον Δημήτρη Φάντη.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Η Αυστραλή breakdancer απασχολεί ακόμη το διαδίκτυο με το «μηδέν» και τη χορογραφία της

Διεθνή / Η Αυστραλή breakdancer απασχολεί ακόμη το διαδίκτυο με το «μηδέν» και τη χορογραφία της

Κανένας αθλητής που έχει εκπροσωπήσει τη χώρα του στους Ολυμπιακούς Αγώνες δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται με αυτόν τον τρόπο, αναφέρει η Ολυμπιακή Επιτροπή της Αυστραλίας
LIFO NEWSROOM
Η αθέατη πλευρά του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών

Ρεπορτάζ / Η αθέατη πλευρά του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών

Πώς μοιάζει η καθημερινότητα στον πύργο ελέγχου; Τι συμβαίνει όταν υπάρχει ένα σκουπίδι στον διάδρομο; Ποιοι κουβαλάνε στα ταξίδια τους τις περισσότερες και μεγαλύτερες αποσκευές ανά άτομο; H LiFO εξασφάλισε πρόσβαση σε μέρη όπου δεν επιτρέπεται η είσοδος σε επιβάτες και επισκέπτες του αεροδρομίου.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΕΛΑΣΑΚΗΣ
Πέντε youtubers σε ένα σπίτι που δεν κοιμάται ποτέ

Urban Culture / Πέντε youtubers σε ένα σπίτι που δεν κοιμάται ποτέ

Ο Hacky (Φώτης Γιορδαμνής), ο Gianuba (Γιάννης Θεοτοκάς), o GemiFrap (Κωνσταντίνος Γκεμιτζής), o Dorii (Γιάννης Μαγκνταλάσωβ) και ο Gunzar (Κρις Ελέζι) ζουν και δημιουργούν περιεχόμενο σε ένα μεγάλο σπίτι με πισίνα στα νότια.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Οι κάθετοι κήποι της Αθήνας

ADM 2024: The New Vision / Οι εντυπωσιακοί κάθετοι κήποι της Αθήνας

Ο αρχιτέκτονας μηχανικός Άρης Γιαννόπουλος του αρχιτεκτονικού γραφείου WOA εξηγεί γιατί οι πράσινοι κήποι, πέρα από την καλαισθησία που προσφέρουν, είναι σημαντικοί για τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος στην πόλη και τη βελτίωση της ποιότητας του αέρα.
M. HULOT
Πέντε διαφορετικές βόλτες στην Αθήνα

Αθήνα / Πέντε διαφορετικές βόλτες στην Αθήνα

Πέρα από τα πάρκα και τους λόφους της Αθήνας, που όλοι γνωρίζουμε και επισκεπτόμαστε συχνά, υπάρχουν πολλές ακόμα ενδιαφέρουσες εναλλακτικές διαδρομές που αξίζει να εξερευνήσουμε.
ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΙ: Α. ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ, Γ. ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ, Λ. ΛΙΑΚΑΚΟΥ, M. HULOT, Γ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ