Το φετινό ημερολόγιο της Pirelli σπάει ξανά το κατεστημένο μαζί με δεκάδες διασημότητες

Το φετινό ημερολόγιο της Pirelli σπάει ξανά το κατεστημένο μαζί με δεκάδες διασημότητες Facebook Twitter
0
Το φετινό ημερολόγιο της Pirelli σπάει ξανά το κατεστημένο μαζί με δεκάδες διασημότητες Facebook Twitter
Duckie Thot, Slick Woods και Sasha Lane. (Alessandro Scotti/Pirelli PR handout)

Οι φανς του ημερολογίου Pirelli μόλις πήραν μια πρώτη γεύση από την φετινή έκδοση και είναι ενθουσιασμένοι που η αναμονή τελικά τελειώνει. Μετά την ανακοίνωση που έγινε νωρίτερα φέτος ότι ο Tim Walker θα φωτογραφίσει την έκδοση του 2018, οι πρώτες εικόνες δημοσιεύθηκαν.

Γνωστός για τις αλλόκοσμες εικόνες του και την εκκεντρική του ματιά στην αισθητική, ο φωτογράφος δημιούργησε την δική του ερμηνεία για την «Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων» εμπνευσμένος από τις αυθεντικές εικονογραφήσεις του John Tenniel για το αρχικό βιβλίο του Lewis Carroll.

Το στιλ και το ενδυματολογικό κομμάτι υπογράφει ο νεοαφιχθείς της βρετανικής Vogue, Edward Enninful.

To φετινό ημερολόγιο είναι όμως καινοτόμο για έναν ακόμη λόγο καθώς όλοι οι πρωταγωνιστές είναι μαύροι.

Naomi Campbell, RuPaul, Whoopi Goldberg, Adwoa Aboah, Lupita Nyong'o και Puff Daddy είναι μερικοί από τους διάσημους που θα δούμε στις σελίδες του ημερολογίου. Τα τελευταία χρόνια, το ημερολόγιο έχει αποστασιοποιηθεί από το γυμνό που κυριάρχησε από την πρώτη έκδοσή του το 1964.

Δεν είναι η πρώτη φορά που η Pirelli παρουσίασε ένα ημερολόγιο ωδή στο «Βlack Pride» καθώς το 1987 η Campbell πόζαρε τόπλες για μια έκδοση που περιείχε μόνο μαύρα μοντέλα. Αυτή τη φορά, ωστόσο, ο τόνος είναι αισθητά διαφορετικός δίνοντας την αίσθηση πως έχει σχεδιαστεί με ακρίβεια για να χτυπήσει μια ευαίσθητη χορδή σε μια εποχή κατά την οποία η μόδα επιτέλους φαίνεται να αντιμετωπίζει το πρόβλημα της ποικιλομορφίας της.

Τα πρώτα σχόλια από τον διεθνή Τύπο είναι διθυραμβικά και κάνουν λόγο για ένα ακόμη σημαντικό μήνυμα που στέλνεται με σαφήνεια και αισθητική. Οι φωτογραφίες από το backstage που δόθηκαν στη δημοσιότητα:

Το φετινό ημερολόγιο της Pirelli σπάει ξανά το κατεστημένο μαζί με δεκάδες διασημότητες Facebook Twitter
(Alessandro Scotti/Pirelli PR handout)
Το φετινό ημερολόγιο της Pirelli σπάει ξανά το κατεστημένο μαζί με δεκάδες διασημότητες Facebook Twitter
Alpha Dia και King Owusu (Alessandro Scotti/Pirelli PR handout)
Το φετινό ημερολόγιο της Pirelli σπάει ξανά το κατεστημένο μαζί με δεκάδες διασημότητες Facebook Twitter
Adwoa Aboah (Alessandro Scotti/Pirelli PR handout)
Το φετινό ημερολόγιο της Pirelli σπάει ξανά το κατεστημένο μαζί με δεκάδες διασημότητες Facebook Twitter
RuPaul, Duckie Thot και Edward Enninful στο backstage (Alessandro Scotti/Pirelli PR handout)
Το φετινό ημερολόγιο της Pirelli σπάει ξανά το κατεστημένο μαζί με δεκάδες διασημότητες Facebook Twitter
Thando Hopa και Whoopi Goldberg(Alessandro Scotti/Pirelli PR handout)
Το φετινό ημερολόγιο της Pirelli σπάει ξανά το κατεστημένο μαζί με δεκάδες διασημότητες Facebook Twitter
Naomi Campbell και Sean «Diddy» Combs (Alessandro Scotti/Pirelli PR handout)
Το φετινό ημερολόγιο της Pirelli σπάει ξανά το κατεστημένο μαζί με δεκάδες διασημότητες Facebook Twitter
(Alessandro Scotti/Pirelli PR handout)
Το φετινό ημερολόγιο της Pirelli σπάει ξανά το κατεστημένο μαζί με δεκάδες διασημότητες Facebook Twitter
Ru Paul
Το φετινό ημερολόγιο της Pirelli σπάει ξανά το κατεστημένο μαζί με δεκάδες διασημότητες Facebook Twitter
Μόδα & Στυλ
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Matthieu Blazy

Μόδα & Στυλ / Matthieu Blazy: Ποιος είναι ο ιδιοφυής designer που επέλεξε η Chanel να την πάει στο μέλλον;

Ανακοινώθηκε επιτέλους πως ο νεαρός Γαλλοβέλγος σχεδιαστής είναι ο εκλεκτός του οίκου Chanel για την (ακέφαλη επί 6 μήνες) κορυφή της υψηλής μόδας, διαψεύδοντας και τα πιο τολμηρά προγνωστικά.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Miu Miu: Ο εμπορικός θρίαμβος μιας φιλότεχνης κυρίας

Μόδα & Στυλ / Miu Miu: Ο εμπορικός θρίαμβος μιας φιλότεχνης κυρίας

Οι «Ιστορίες και Αφηγήτριες», το καλλιτεχνικό δρώμενο που παρουσίασε τέλη Οκτωβρίου στο Παρίσι η Miu Miu ως official partner της Art Basel Paris, αποτελούν το πιο πρόσφατο δείγμα της επιτυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ του ομίλου Prada στη διεθνή αγορά μόδας, η οποία συνδυάζει παιχνιδιάρικο νεο-φεμινισμό με μπόλικη πολιτιστική ευαισθησία. 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
«Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Μόδα & Στυλ / «Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Η Cora Corré, μοντέλο και ακτιβίστρια, αφοσιωμένη στις αρχές της διάσημης σχεδιάστριας και γιαγιάς της, αποχώρησε από την εταιρεία που φέρει το όνομα εκείνης και καταγγέλλει ενέργειες που προδίδουν την κληρονομιά και τους στόχους της.
THE LIFO TEAM
Νύχια

Μόδα & Στυλ / Τα μακριά νύχια και το slut shaming στην εργασία

Τρεις γυναίκες δημοσιογράφοι συζητούν για τα αρνητικά σχόλια και τις προκαταλήψεις που συνοδεύουν ακόμα τη γυναικεία εμφάνιση και για το γεγονός πως οι περισσότερες στερεοτυπικές απόψεις στον χώρο εργασίας έχουν να κάνουν με το φύλο.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Μόδα & Στυλ / Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Ο Marc Jacobs υπογράφει το τεύχος Δεκεμβρίου της αμερικανικής «Vogue», κατακτώντας άλλη μια πρωτιά στην παθιασμένη καριέρα του, που ταυτίστηκε με επιδείξεις-υπερθεάματα, το grunge των ’90s και το fusion της πολυτελούς μόδας με την τέχνη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ode to socks: Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Radio Lifo / Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Πότε ακριβώς οι κάλτσες, από ασήμαντη λεπτομέρεια, έγιναν οι πρωταγωνίστριες στο ντύσιμο; H Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την Ξένια Βανικιώτη, τη δημιουργό της πιο δημοφιλούς ελληνικής εταιρείας cool καλτσών, της Ode to socks.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ