H Louis Vuitton ετοιμάζει ένα σάιτ αγορών που «θα φέρει επανάσταση»

H Louis Vuitton ετοιμάζει ένα σάιτ αγορών που «θα φέρει επανάσταση» Facebook Twitter
0
H Louis Vuitton ετοιμάζει ένα σάιτ αγορών που «θα φέρει επανάσταση» Facebook Twitter
O Ίαν Ρότζερς, επικεφαλής της ψηφιακής ανάπτυξης του ομίλου LVMH, είναι ο εγκέφαλος πίσω από το σχεδιασμό του 24 Sèvres, ενός shopping website και mobile app που απειλεί ευθέως μεγαθήρια όπως το Net-a-Porter, το Style.com και την Amazon.com

Τον Μάιο, ο Όμιλος LVMH είχε ανακοινώσει ότι θα προχωρούσε στην υλοποίηση μίας πολυτελούς ιστοσελίδας, στην οποία θα προωθούσε την ηλεκτρονική εμπορική εκμετάλλευση πολλών επίσης γνωστών brands και μόλις χθες έδωσε στη δημοσιότητα κάποιες από τις λεπτομέρειες γι' αυτό το πολυαναμενόμενο site. 

Και να κάποια απ' όσα έγιναν γνωστά: το νέο site που ετοιμάζεται για τη Le Bon Marché -το πολυτελές εμπορικό κατάστημα του Γαλλικού ομίλου- θα έχει το όνομα 24Sevres.com, ακριβώς, όπως η διεύθυνση που βρίσκεται στο Παρίσι και θα είναι διαθέσιμο στο κοινό τη δεύτερη εβδομάδα του Ιουνίου. Θα εστιάζει κυρίως στη γυναικεία ένδυση και θα μπορεί να εξυπηρετήσει 75 χώρες. Επίσης, θα διαθέτει αποκλειστικές προσφορές από 68 φίρμες και θα διαθέτει προς πώληση τα προϊόντα περισσότερων 150, οι 30 εκ των οποίων ανήκουν στον Όμιλο Louis Vuitton, μεταξύ των οποίων και η Dior, σηματοδοτώντας ταυτόχρονα και μία περίοδο κατά την οποία οι δύο φίρμες θα λανσάρονται για πρώτη φορά μαζί από ένα διαδικτυακό κατάστημα. 

"Οι πελάτες μας είναι εξαιρετικά εκλεπτυσμένοι και πάντοτε αναζητούν τη δημιουργικότητα και την καινοτομία", σχολίασε ο Bernard Arnault, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της LVMH. "Με την παρουσίαση του "24 Sèvres", τους προσφέρουμε μία αληθινά διαφοροποιημένη διαδικτυακή εμπειρία, στηριγμένη αποκλειστικά στην εξειδικευμένη εμπειρία του Le Bon Marché στο Παρίσι. Το να ψωνίζει κανείς στο συγκεκριμένο εμπορικό είναι μία καταναλωτική εμπειρία ξεχωριστή και απόλυτη, τόσο για το γαλλικό κοινό, όσο και για τους πελάτες του εξωτερικού. Μέσα από το "24 Sèvres", οι πελάτες μας πλέον θα μπορούν να απολαμβάνουν αυτό το μοναδικό αίσθημα αγορών νύχτα και μέρα, απ' οπουδήποτε βρίσκονται, παντού στον κόσμο", συμπληρώνει. 

H Louis Vuitton ετοιμάζει ένα σάιτ αγορών που «θα φέρει επανάσταση» Facebook Twitter
H αρχική σελίδα του 24 Sèvres, όπως είναι σήμερα
H Louis Vuitton ετοιμάζει ένα σάιτ αγορών που «θα φέρει επανάσταση» Facebook Twitter
Το κουτιά αποστολών της 24 Sèvres

Η άλλη καινοτομία που κρύβει το site βρίσκεται στο ότι θα παίζει πολύ με την εικόνα -πέρα από τις υψηλής ανάλυσης φωτογραφίες θα διαθέτει βίντεο με στιλιστικές συμβουλές και προτάσεις για αγορές-, αποφεύγοντας να εστιάσει στο συντακτικό κομμάτι, στο οποίο στηρίζονται -και κάποτε χωλαίνουν- sites αντίστοιχου περιεχομένου, όπως το Net-a-Porter, Style.com, Matchesfashion.com, Farfetch.com. Γι' αυτή τη διαφοροποίηση έχει φροντίσει και ο ψηφιακός υπεύθυνος της νέας σελίδας της Louis Vuitton, Ian Rogers (για τον οποίο αυτό είναι το πρώτο του μεγάλο project για τον Όμιλο και ενώ τον κυνηγούσαν για αντίστοιχη θέση -και πριν από 18 μήνες- από την Apple.

Ο ίδιος, μιλώντας στους New York Times, εξήγησε ότι το στοίχημα δεν ήταν με άλλες σελίδες αντίστοιχου περιεχομένου, αλλά με μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Instagram και το Snapchat, που παίζουν πολύ με την εικόνα και οι επικεφαλής τους έχουν αντιληφθεί την κυριαρχία του κινητού τηλεφώνου στη ζωή των καταναλωτών. Όπως λέει, με μια ματιά σ' αυτό το νέο, φρέσκιας αισθητικής και αντίληψης του διαδικτύου, site μπορεί να καταλάβει κανείς ότι το όλο project πηγαίνει πολύ πιο μακριά από τα κλασικά editorial μόδας που "σερβίρουν" οι άλλες ιστοσελίδες και δίνει νέες δυνατότητες στη χρήση, αλλά και στην επικοινωνία της εικόνας. 

Ας σημειωθεί ότι και η συγκυρία κατά την οποία θα πραγματοποιηθεί αυτό το διαδικτυακό χτύπημα από τον Όμιλο θεωρείται τέλεια, καθώς υλοποιεί και εφαρμόζει στην online πώληση πια την ταυτόχρονη εκμετάλλευση όλων των διαύλων επικοινωνίας που διαθέτει ένας Όμιλος με τους πελάτες του, την ταυτόχρονη αξιοποίηση δηλαδή όλων των δυνατοτήτων που μπορεί να παρέχει το διαδίκτυο, τα social media, το streaming και την εικόνα, κάτι που εδώ και καιρό απασχολούσε και τον εκδοτικό όμιλο Condé Nast και φυσικά δημιουργεί νέα ανάγκη για τους ανταγωνιστές. 

H Louis Vuitton ετοιμάζει ένα σάιτ αγορών που «θα φέρει επανάσταση» Facebook Twitter
Ο Alexandre Arnault, αριστερά με τον πατέρα του, Bernard, γενικού διευθυντή της LVMH.

Άλλωστε, ο Όμιλος LVMH έχει επιχειρήσει κατά το παρελθόν να κάνει κάτι τέτοιο με το ηλεκτρονικό εμπόριο, λανσάροντας το πολυτελές site, eLuxury.com που τελικά απέτυχε παταγωδώς και έκλεισε το 2009. "Σε ό,τι αφορά το διαδίκτυο ειδικά, δεν είναι και σίγουρο ότι να είναι κανείς πρωτοπόρος σε κάτι, θα του βγει απαραίτητα σε καλό. Ωστόσο, για την ώρα υπάρχει μεγάλη προσήλωση σ' αυτού του είδους την πολυεπίπεδη αξιοποίηση των διαύλων επικοινωνίας που μας προσφέρονται και φυσικά πάντα πιστεύουμε ότι αν υπάρχει ποιότητα σ' αυτό που προσφέρουμε, τότε δεν μπορεί να μας απειλήσει κανείς. Αυτή είναι και η φιλοσοφία του Ομίλου LVMH, εκεί θέλουμε να βρισκόμαστε κι αυτό μας έχει διδάξει και ο χρόνος", καταλήγει ο Rogers. 

Αυτός ο τρόπος σκέψης και κυρίως το ότι η γαλλική αισθητική -και δη του εμπορίου- δεν υπήρξε ποτέ τόσο έτοιμη για τον σκληρό κόσμο του διαδικτύου και του ηλεκτρονικού ανταγωνισμού, υποστηρίζεται ολόψυχα και από τον Bernard Arnault. Αυτός ήταν που έδωσε όλον τον χρόνο, τις λεπτομέρειες του "γαλλικού τρόπου ζωής" και του γαλλικού εμπορίου ειδών πολυτελείας, ως γνώση στον Rogers, έναν άνθρωπο που 20 χρόνια έζησε στην Καλιφόρνια και ο εγκλιματισμός του στο Παρίσι ήταν τουλάχιστον περιπετειώδης, για να οργανώσει αυτό που σήμερα στον Όμιλο θεωρούν το πέρασμα του LVMH στη νέα εποχή, έστω και με σημαντική καθυστέρηση. 

Με στοιχεία από Vogue, New York Times 

Μόδα & Στυλ
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νέες σιλουέτες, ρούχα που φοριούνται και πολύ χρώμα: Τι κρατάμε από το Παρίσι

Μόδα & Στυλ / Νέες σιλουέτες, ρούχα που φοριούνται και πολύ χρώμα: Τι κρατάμε από το Παρίσι

Από τις νέες προσεγγίσεις των οίκων Givenchy και Dries Van Noten, μέχρι τις καλλιτεχνικές παραστάσεις του Comme des Garçons και τη δημιουργική ανατροπή του Duran Lantink, στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού, η βιομηχανία απέδειξε για άλλη μια φορά την ικανότητά της να εξελίσσεται και να εντυπωσιάζει.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ντονατελισμός: Πώς να επιβιώσεις σαν τη Ντονατέλα Βερσάτσε

Μόδα & Στυλ / Ντονατελισμός: Πώς να επιβιώσεις σαν τη Ντονατέλα Βερσάτσε

Mε αφορμή την αποχώρησή της από τη θέση της δημιουργικής διευθύντριας του οίκου Versace, ανατρέχουμε στην πραγματικά αξιοσημείωτη tour de force μιας γυναίκας που κατάφερε να δώσει δεύτερη ζωή σε αυτό που δημιούργησε ο αδερφός της.
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΓΟΥΡΓΟΥΡΙΝΗ
Τί κρατάμε από το Μιλάνο

Μόδα & Στυλ / Κουρελιασμένα ντένιμ, κουλ κορίτσια, νέα κόλπα: Τι κρατάμε από το Μιλάνο

Το Μιλάνο αλλάζει τον τρόπο που βλέπει τη μόδα – τσαλακώνει βεβαιότητες, ανοίγεται στην κουλτούρα του δρόμου και, ενώ τιμά τους θρύλους του, αφήνει χώρο σε νέες εμπειρίες μόδας. Και όλα αυτά χωρίς να απαρνιέται τον μαξιμαλισμό και τους κώδικες της ιταλικής κομψότητας.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μια Κυψελιώτισσα ζωγραφίζει τα πάντα όλα

Lifo Videos / Μια Κυψελιώτισσα ζωγραφίζει τα πάντα όλα

Η Χριστίνα Κουτσολιούτσου, η εικαστικός που αναζητά τα τροπικά στοιχεία στην πόλη και έχει γεμίσει με χρώμα την Κυψέλη, δεν περιορίζει τη δημιουργικότητά της μόνο στους καμβάδες. Η τέχνη της ζωντανεύει σε ρούχα και αξεσουάρ, αλλά και στους τοίχους του σπιτιού της, συνδυάζοντας την καθημερινότητα με την καλλιτεχνική έκφραση.
THE LIFO TEAM
Dilara Findikoglou: H μάγισσα του σκότους

Μόδα & Στυλ / Είναι η Dilara Findikoglou o νέος Alexander McQueen;

Πριν από μία εβδομάδα, πολλοί δεν γνώριζαν την ύπαρξή της, ώσπου η σχεδιάστρια αποκάλυψε τις άσωτες Αφροδίτες της σε μια αποθήκη που στεγάζει το μακροβιότερο goth club του Λονδίνου και – μόνη της, κυριολεκτικά – αποκατέστησε τη φήμη της πόλης ως τόπου που θρέφει τις πιο αλλόκοτες «φωνές» της μόδας.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
ΕΠΕΞ Μια έκθεση με τον θεατρικό και σουρεαλιστικό κόσμο των ρούχων της Ελένης Καββάδα

Εικαστικά / Tα ρούχα που σχεδιάζει η Ελένη Καββάδα είναι σαν έργα τέχνης

Οι δημιουργίες της ελληνίδας σχεδιάστριας παρουσιάζονται ως εκθεσιακά γλυπτά στην Intermission. Ογκώδη, σουρεαλιστικά, ποιητικά, ξεπερνούν τα όρια της μόδας και αγγίζουν την τέχνη. Πρόκειται με διαφορά για ό,τι πιο ενδιαφέρον έχει να παρουσιάσει η Ελλάδα στον χώρο της μόδας και αξίζει μια βόλτα στον Πειραιά για να τα δείτε.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Fashion Alert: Η δημιουργικότητα σε συνεχή αποχαιρετισμό

Μόδα & Στυλ / Μεγάλοι οίκοι, μεγάλες φουρτούνες: Είναι η χειρότερη περίοδος για τους σχεδιαστές;

Ο ένας μετά τον άλλον, οι δημιουργικοί διευθυντές των κορυφαίων οίκων μόδας αλλάζουν καπέλα μέσα στους ίδιους ομίλους, με τα αφεντικά τους να βιάζονται να ξαναβρούν τα χαμένα τους κέρδη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μπέλα Φρόιντ

Μόδα & Στυλ / Fashion Neurosis: Το podcast της Μπέλα Φρόιντ είναι περισσότερο ψυχανάλυση παρά κουβέντες για μόδα

Η επιτυχημένη σχεδιάστρια και δισεγγονή του Σίγκμουντ Φρόιντ στο podcast της παριστάνει την ψυχολόγο, και όλοι μοιράζονται αλήθειες που δυσκολεύονται να παραδεχτούν.
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ