Στην Γκαλερί Chanel

Στην Γκαλερί Chanel Facebook Twitter
3

Από το Γιώργο Γέρου

 

Ο Karl Lagerfeld γράφει ένα νέο μανιφέστο:

«Πρέπει να υπάρχει μια σχέση μεταξύ μόδας και τέχνης... η τέχνη δεν θα πρέπει να λαμβάνει τον εαυτό της πολύ στα σοβαρά, το ίδιο και η μόδα».

Στην Γκαλερί Chanel Facebook Twitter


Ο Κarl δεν είναι πλέον -μόνο- ο ευφυής σχεδιαστής του Οίκου Chanel, αλλά και ένας εργατικός καλλιτέχνης, ένας ευαίσθητος ζωγράφος, ένας curator. Χτες στο Παρίσι άνοιξε τις πόρτες της η ψεύτικη γκαλερί του στο Palais Royale, με 75 έργα τέχνης κατασκευασμένα για την περίσταση. Πολύχρωμες ελαιογραφίες εμπνευσμένες από τον Pollock και τον Kandinsky κρέμονταν στους τοίχους. Ένα γιγάντιο Chanel Νο. 5 και μια τεράστια γλάστρα που θυμίζουν έργα του Oldenburg, βρίσκονταν διάσπαρτα μαζί με άλλα περίεργα έργα τέχνης στον διάδρομο.

 

«Είναι σαν την εποχή του Andy Warhol»,  δήλωσε ο Lagerfeld στα παρασκήνια, τροφοδοτώντας το πανάρχαιο φιλοσοφικό ερώτημα: Είναι τελικά η μόδα τέχνη;

Στην Γκαλερί Chanel Facebook Twitter


Ο Lagerfeld απάντησε το ερώτημα μέσα από μια ζωγραφική παλέτα που περιλαμβάνει περίπου 150 διαφορετικά χρώματα, μια σειρά ισχυρών πινελιών και ελαστικών μοτίβων και πειραγμένο tweed σε σκοτεινές και φωτεινές αποχρώσεις. Oι μαθήτριες (και μαθητές) της Σχολής Καλών Τεχνών του Karl κράτησαν μεγάλους φάκελους πορτφόλιο και τσάντες με ζωγραφισμένα σαν γκράφιτι λογότυπα Chanel και σακίδια με μεγάλες ξύλινες βούρτσες.

Απάντησε όμως και μέσα από το ιδιοφυώς ειρωνικό στήσιμο της επίδειξης, που πέρα από τις έντονες αναφορές στην τέχνη -που είναι υπερβολικά στη μόδα τον τελευταίο καιρό- είχε υπόκρουση το Picasso Baby του Jay Z, του εκατομμυριούχου ράπερ που βρήκε την ευκαιρία με το τραγούδι αυτό να στήσει μια περφόρμανς με τη συμμετοχή όχι μόνο της Μarina Abramovic αλλά και της εγγονής του Picasso.

Ακούστε το κατά την περιήγηση στην Γκαλερί Chanel...

 

« ...Μου αρέσει αυτός ο τρόπος ζωής: Να βρίσκομαι συνεχώς σε εξέλιξη και να έχω εφευρετικό πνεύμα όλη την ώρα», εξήγησε ο σχεδιαστής. «Για μένα, αυτό είναι σαν την αναπνοή.»

Στην Γκαλερί Chanel Facebook Twitter


Στην Γκαλερί Chanel Facebook Twitter


Στην Γκαλερί Chanel Facebook Twitter


Στην Γκαλερί Chanel Facebook Twitter


Στην Γκαλερί Chanel Facebook Twitter


Στην Γκαλερί Chanel Facebook Twitter


Στην Γκαλερί Chanel Facebook Twitter


Στην Γκαλερί Chanel Facebook Twitter


Στην Γκαλερί Chanel Facebook Twitter


Στην Γκαλερί Chanel Facebook Twitter


Στην Γκαλερί Chanel Facebook Twitter


Στην Γκαλερί Chanel Facebook Twitter


Στην Γκαλερί Chanel Facebook Twitter


Στην Γκαλερί Chanel Facebook Twitter


Στην Γκαλερί Chanel Facebook Twitter


Στην Γκαλερί Chanel Facebook Twitter


Στην Γκαλερί Chanel Facebook Twitter


Στην Γκαλερί Chanel Facebook Twitter


Στην Γκαλερί Chanel Facebook Twitter


Στην Γκαλερί Chanel Facebook Twitter


Στην Γκαλερί Chanel Facebook Twitter


Στην Γκαλερί Chanel Facebook Twitter


Στην Γκαλερί Chanel Facebook Twitter


Στην Γκαλερί Chanel Facebook Twitter


Στην Γκαλερί Chanel Facebook Twitter


Στην Γκαλερί Chanel Facebook Twitter


Στην Γκαλερί Chanel Facebook Twitter


Στην Γκαλερί Chanel Facebook Twitter


Στην Γκαλερί Chanel Facebook Twitter


Στην Γκαλερί Chanel Facebook Twitter


Στην Γκαλερί Chanel Facebook Twitter


Στην Γκαλερί Chanel Facebook Twitter


Στην Γκαλερί Chanel Facebook Twitter


Στην Γκαλερί Chanel Facebook Twitter


Στην Γκαλερί Chanel Facebook Twitter


Στην Γκαλερί Chanel Facebook Twitter


Στην Γκαλερί Chanel Facebook Twitter


Στην Γκαλερί Chanel Facebook Twitter


Στην Γκαλερί Chanel Facebook Twitter


Στην Γκαλερί Chanel Facebook Twitter


Στην Γκαλερί Chanel Facebook Twitter


Στην Γκαλερί Chanel Facebook Twitter


Στην Γκαλερί Chanel Facebook Twitter


Στην Γκαλερί Chanel Facebook Twitter


Ο Karl δήλωσε επίσης ότι ήθελε να δημιουργήσει μια «αίσθηση ελαφρότητας». Διάφορες γκαλερί έχουν ήδη δείξει ενδιαφέρον για πολλά από τα έργα που αποτελούν το σκηνικό, είπε, προσθέτοντας ωστόσο ότι δεν είναι προς πώληση. Άλλο ένα μάθημα από τον Karl Lagerfeld προς αυτούς που παίρνουν τα πράγματα πολύ στα σοβαρά: Don't.

 

 

Μόδα & Στυλ
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Άνοιξη του 2025

Μόδα & Στυλ / Άνοιξη 2025: Τα ντεφιλέ δεν κράτησαν χαμηλό προφίλ

Στα ατέλειωτα χιλιόμετρα πασαρέλας των περασμένων ημερών, η χειροποίητη δεξιοτεχνία, η πυκνή σημειολογία, οι μεταγραφές και οι επέτειοι προσέφεραν συγκινήσεις σε μια μεταβατική περίοδο για το σύνολο της βιομηχανίας του high fashion.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
We Will Always Have London: Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci πρωταγωνιστεί η Debbie Harry

Μόδα & Στυλ / Η Nan Goldin φωτογραφίζει την Debbie Harry για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci

Η Debbie Harry και η Kelsey Lu, φωτογραφημένες από την οραματίστρια Nan Goldin, είναι οι πρωταγωνίστριες μιας ιστορίας ανθρώπων, τόπων και στιγμών: μια ωδή στη διαχρονική γοητεία του Λονδίνου και τη βαθιά σύνδεση του Οίκου με την πόλη.
THE LIFO TEAM
Το μέλλον της μόδας; Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά

Μόδα & Στυλ / Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά: Το μέλλον της μόδας;

Η Zsofia Kollar, ιδρύτρια της εταιρείας Human Material Loop, εξηγεί στη LiFO πώς φιλοδοξεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο σχετιζόμαστε με τα ρούχα μας, επαναπροσδιορίζοντας αυτό που εννοούμε όταν λέμε «ύφασμα».
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ

σχόλια

2 σχόλια