Τον περασμένο Οκτώβριο είχε γίνει γνωστό πως η Πάμελα Αντερσον και η θρυλική σχεδιάστρια μόδας Βίβιαν Γουέστγουντ ήταν στην Ύδρα προκειμένου να φωτογραφηθούν από τον διάσημο Γερμανό φωτογράφο Γιούργκεν Τέλερ για τη νέα κολεξιόν «Andreas Kronthaler for Vivienne Westwood's SS17».
Σήμερα δόθηκαν στη δημοσιότητα οι πρώτες εικόνες από τη φωτογράφιση η οποία είναι εμπνευσμένη από τη Μεσόγειο και φιλοξενήθηκε στο ελληνικό νησί.
Το φολκλορ σκηνικό περιλαμβάνει πολλά μοντέλα, αφαιρετικές εικόνες της ελληνικής φύσης, ένα γαϊδουράκι στο λιμάνι της Ύδρας αλλά και τις διάσημες ελληνικές παραλίες. Η Πάμελα πρωταγωνιστεί φορώντας τα ρούχα του βρετανικού οίκου ενώ σε αρκετές φωτογραφίες δίπλα της είναι και η ίδια η Βίβιαν Γουέστγουντ.
«Το νησί είναι η Ύδρα, όπου έχω σπίτι. Φάνηκε τέλειο για όλο αυτό. Μας άρεσε η περιπέτεια που κρύβει... Η Βίβιαν, η Πάμελα και Ο Αντρέας είναι υπέροχοι συνεργάτες. Και οι τρεις τους βοήθησαν τόσο πολύ στη φωτογράφηση. Λατρεύω να δουλεύω μαζί τους. Υπάρχει εμπιστοσύνη μεταξύ μας και εξερευνούμε κι εργαζόμαστε αρκετά ελεύθερα» λέει ο Τέλερ.
Στις φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν, η Πάμελα και διάφορα μοντέλα σε σκηνικά που παραπέμπουν στο ρουστίκ στιλ της συλλογής ρούχων.
«Λατρεύω τον αυθορμητισμό. Ήμουν στο Λονδίνο. Ο Αντρεάς μου ζήτησε να πάω μαζί τους στην Ελλάδα. Τότε κάναμε την φωτογράφιση στο σπίτι του Γιούργκεν. Μ' αρέσει το αποκαλυπτικό συναίσθημα όταν κάνουμε φωτογράφηση. Με πιάνει ένας πολεμιστής και νιώθω μεταξύ ζωής και θανάτου. Πώς θα επιβιώσουμε από την κλιματική αλλαγή και τον υπερπληθυσμό; Μπορεί αν γίνουμε όλοι μας κανίβαλοι- ή να τρώμε πέτρες», λέει η Άντερσον. «Έμαθα από την Βίβιαν πως κάθε μέρα είναι μία ευκαιρία. Πως δεν μπορώ να σωπαίνω. Πρέπει να είμαι ακριβής και να εργάζομαι σκληρά κάθε μέρα για να κάνω κάτι στον κόσμο. Σαν αναγνώστρια, λάτρης της τέχνης και ακτιβίστρια» προσθέτει.
Το μακιγιάζ και τα μαλλιά της καμπάνιας επιμελήθηκε η Ελληνίδα Απολλώνια Μπόντζου γνωστή ως Apollonia B. Αυτές είναι οι φωτογραφίες που σήμερα κυκλοφόρησαν και βάζουν για ακόμη μια φορά την Ελλάδα στα διεθνή μίντια.
σχόλια