4 πράγματα που όλοι οι εργαζόμενοι σε sex shops θα ήθελαν να ξέρετε

4 πράγματα που όλοι οι εργαζόμενοι σε sex shops θα ήθελαν να ξέρετε Facebook Twitter
Οι περισσότεροι από τους εργαζόμενους σε sex shop, εκτός από ευσυνείδητοι επαγγελματίες είναι και πτυχιούχοι ή άνθρωποι που ειδικεύθηκαν σε ένα άλλο επαγγελματικό αντικείμενο, ωστόσο βιοπορίζονται από τη συγκεκριμένη εργασία.
0

 Ας είμαστε ειλικρινείς, κάθε φορά που μπαίνετε σε ένα sex shop, συμβαίνει κάτι από τα εξής δύο: είτε είστε υπερβολικά άνετοι είτε τρομερά μαγκωμένοι. Σε όποια από τις δύο περιπτώσεις, οι αιτίες είναι οι ίδιες, αμηχανία και ντροπή. Στο πίσω μέρος του μυαλού σας, χορεύουν μερικές εξαιρετικά άβολες ερωτήσεις, του τύπου «τι να νομίζουν τώρα για εμένα;», «γιατί κοίταξε έτσι αυτό που αγόρασα;», «μήπως πιστεύει ότι είμαστε ανώμαλοι;»... Κακώς τα σκέφτεστε όλα αυτά, κακώς σκέφτεστε έτσι εν γένει, και γενικώς από εδώ και κάτω θα πρέπει να έχετε κατά νου ότι οι άνθρωποι που εργάζονται σε τέτοια μαγαζιά -συνήθως, γιατί παντού υπάρχουν εξαιρέσεις- είναι 100% επαγγελματίες και κάτι περισσότερο: είναι 100% μαζί σας, σύμμαχοι στο να σας βοηθήσουν για να διαλέξετε αυτό με το οποίο θα περάσετε καλά και επίσης, οι περισσότεροι από αυτούς θα εύχονταν να γνωρίζετε κάτι από τα παρακάτω.

- Ότι τα sex shop είναι το ασφαλέστερο μέρος για να είναι κανείς ο εαυτός του 

Κανείς δεν ασχολείται μαζί σας και με τις προτιμήσεις σας. Απολύτως κανείς. Και αν εσείς νιώθετε άβολα με κάτι, ξεπεράστε την αμηχανία σας, κάνοντας ερωτήσεις. Οι άνθρωποι εκεί ενδεχομένως να γνωρίζουν καλύτερα τι ακριβώς αναζητάτε. Και επειδή πολλές φορές πρόκειται για ακριβά προϊόντα, μην αγοράσετε κάτι στα γρήγορα για να εξαφανιστείτε ταχύτερα από το κατάστημα. Ρωτήστε, ενημερωθείτε, πάρτε αυτό που πραγματικά θέλετε. Οι εργαζόμενοι είναι εκεί για να απαντούν στις απορίες σας. Μην τους φοβάστε, λοιπόν και κυρίως μην τους ντρέπεστε. 

Ο εργαζόμενος εκεί γνωρίζει τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αντικείμενου, αλλά δεν οφείλει να σας δώσει κριτική και βαθμολογία για το ποιο θεωρεί κορυφαίο προϊόν.

- Ότι το λιπαντικό δεν είναι κάτι που πρέπει να ζητάτε... ψιθυριστά 

Σύμφωνα με στατιστικές της τελευταίας 5ετίας αρκετές γυναίκες πελάτισσες των sex shops μάλλον φέρουν βαρέως τη χρήση λιπαντικού. Όμως, ακόμη και γυναίκες που δεν αντιμετωπίζουν πρόβλημα ξηρότητας, μπορούν να απολαύσουν ποιοτικότερους οργασμούς με τη βοήθεια των λιπαντικών. Επειδή, η φυσική υγρασία του γυναικείου κόλπου έχει στερεοτυπικά συνδεθεί με την επιθυμία και τα επίπεδα σεξουαλικότητας, συνήθως οι γυναίκες διστάζουν και να το ζητήσουν, αλλά και να κάνουν μία καλή έρευνα αγοράς για εκείνο που θα ανταποκρινόταν καλύτερα στις ανάγκές τους. Οπότε, αφήστε στην άκρη τους δισταγμούς επί του συγκεκριμένου ζητήματος και εξερευνήστε καλά το ράφι με τις δεκάδες μάρκες λιπαντικών. Οι ιδιότητες κάποιων από αυτά θα σας εκπλήξουν (π.χ. επούλωσης και καταπράυνσης της ερωτογόνου ζώνης), οπότε γιατί να μην περάσετε ακόμη πιο καλά απ' ό,τι υπολογίζατε;

- Υπάρχει μία ερώτηση που καλό θα ήταν να μην τους κάνετε 

Ναι, πρέπει να νιώθετε άνετα στα sex shops και ότι οι άνθρωποι είναι εκεί για να κάνουν το καλύτερο για εσάς. Όμως, υπάρχει μία ερώτηση που καλό θα είναι να μην τους κάνετε. Ας πούμε, ότι δεν πρόκειται για μαγαζιά σαν όλα τα άλλα, δεν πρόκειται για σούπερ μάρκετ ή για τον πάγκο των τυριών στο μπακάλικο της γειτονιάς, οπότε μην τους ρωτήσετε -οτιδήποτε κι αν προτίθεστε να αγοράσετε- «εσύ ποιο προτιμάς; / ποιο θα αγόραζες; / ποιο έχει την καλύτερη απόδοση». Απλώς σκεφτείτε τη στιχομυθία ανάμεσα σε πελάτη και υπάλληλο με φόντο έναν δονητή. Πρόκειται για σούπερ προσωπική ερώτηση, η οποία όντως μπορεί να σας βάλει σε μπελάδες ή έστω να σας φέρει σε εξαιρετικά δύσκολη θέση. Ο εργαζόμενος εκεί γνωρίζει τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αντικείμενου, αλλά δεν οφείλει να σας δώσει κριτική και βαθμολογία για το ποιο θεωρεί κορυφαίο προϊόν. 

- Και ένα συμπέρασμα που εύχονται να μην προεξοφλείτε 

Οι περισσότεροι από τους εργαζόμενους σε sex shop, εκτός από ευσυνείδητοι επαγγελματίες είναι και πτυχιούχοι ή άνθρωποι που ειδικεύθηκαν σε ένα άλλο επαγγελματικό αντικείμενο, ωστόσο βιοπορίζονται από τη συγκεκριμένη εργασία. Μην υποτιμάτε τις γνώσεις τους -κατ' αρχάς- και προς Θεού μην υποθέτετε ότι είναι εργαζόμενοι της βιομηχανίας του πληρωμένου σεξ.  Όσο ευγενείς θα ήσασταν απέναντι σε έναν οποιοδήποτε άλλο υπάλληλο, το ίδιο -και χωρίς αυθαίρετα συμπεράσματα- οφείλετε να είστε και εδώ.

Με στοιχεία από το Men'SHealth.com

Υγεία & Σώμα
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΙΟΥΛΙΑ ΑΡΜΑΓΟΥ

Good Business Directory Vol.5 / Ιουλία Αρμάγου: Επιστήμη, βιωσιμότητα και εξωστρέφεια από μια ελληνική εταιρεία που πρωτοπορεί

Σε μια ενδιαφέρουσα συζήτηση μιλά για την επιμονή της όσον αφορά την εξατομικευμένη φροντίδα του δέρματος, την έμφαση στη βιωσιμότητα, αλλά και την εξωστρέφεια, χάρη στην οποία η Juliette Armand βρίσκεται σε 42 χώρες(!).
ΕΦΗ ΑΝΕΣΤΗ
Σάββας Χαραλαμπίδης

Good Business Directory Vol.5 / Βιώσιμο σύστημα υγείας επιτυγχάνεται με καινοτομία και σταθερό πλαίσιο συνεργασίας με την πολιτεία

Σε μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης ο Σάββας Χαραλαμπίδης, γενικός διευθυντής Ελλάδος, Κύπρου & European Distributor Μarkets της Gilead Sciences, χαρτογραφεί τους παράγοντες που διασφαλίζουν τη βιωσιμότητα του συστήματος υγείας στη χώρα μας.
ΑΛΕΞΙΑ ΣΒΩΛΟΥ
Τι στρέφει έναν άνθρωπο στους εθισμούς;

Άκου την επιστήμη / Τι στρέφει έναν άνθρωπο στους εθισμούς;

Oι εξαρτήσεις, οι ψυχοδραστικές ουσίες και η απειλή μιας νέας πανδημίας. Ο καθηγητής Επιδημιολογίας και Προληπτικής Ιατρικής στο ΕΚΠΑ, Άγγελος Χατζάκης, εξηγεί στον Γιάννη Πανταζόπουλο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
SOS, το παιδί μου έχει διάσπαση προσοχής

Radio Lifo / SOS, το παιδί μου έχει διάσπαση προσοχής

Τι είναι η διαταραχή ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικότητας; Πόσα παιδιά και έφηβοι έχουν; Είναι η ΔΕΠΥ διαταραχή της εποχή μας; Τι πρέπει να γνωρίζει ένας γονιός όταν το παιδί του παρουσιάσει σημάδια διάσπασης προσοχής; Η Τζούλη Αγοράκη συζητά με την παιδοψυχίατρο Τέρψη Κόρπα και τον ψυχοπαιδαγωγό Χρήστο Σκαλούμπακα.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
HIV: Στην Gilead δεν κάνουμε εκπτώσεις στην αλήθεια

Υγεία & Σώμα / HIV: Στην Gilead δεν κάνουμε εκπτώσεις στην αλήθεια

Η Βίκυ Τσάμη, Director Public Affairs, και ο Ιωάννης Κατσαρόλης, παθολόγος-λοιμωξιολόγος, Director Medical Affairs της Gilead Sciences, μιλούν για τις πρωτοβουλίες της βιοφαρμακευτικής εταιρείας που στόχο έχουν να προκαλέσουν την κοινωνία ώστε να σκεφτεί βαθύτερα, να αναμετρηθεί με τον φόβο και την άγνοια.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η Φλόγα που ζεσταίνει τις καρδιές των παιδιών με καρκίνο και των οικογενειών τους

Υγεία & Σώμα / Η Φλόγα που ζεσταίνει τις καρδιές των παιδιών με καρκίνο και των οικογενειών τους

Ο παιδικός καρκίνος είναι μια πολύ δύσκολη δοκιμασία. Όμως καμιά οικογένεια δεν είναι μόνη γιατί έχει συμπαραστάτη εδώ και 42 χρόνια τη «Φλόγα», ενώ το ιατρικό οπλοστάσιο διευρύνεται με πρωτοποριακές θεραπείες που εφαρμόζονται στα ελληνικά νοσοκομεία και η χώρα αποκτά περισσότερους δότες μυελού των οστών.
ΑΛΕΞΙΑ ΣΒΩΛΟΥ
MOUTH TAPE

Υγεία & Σώμα / Μπορεί το κλείσιμο του στόματος με ταινία να βοηθήσει με το ροχαλητό και την υπνική άπνοια;

Εικόνες ανθρώπων που κοιμούνται με το στόμα τους κλεισμένο με ταινία έχουν κατακλύσει το Instagram και το TikTok, αλλά και την έβδομη σεζόν του δημοφιλούς ριάλιτι «Love is Blind».
THE LIFO TEAM