Όταν μιλάμε για εξέλιξη και καινοτομία στον χώρο της ομορφιάς, η Grown Alchemist πρωτοστατεί όχι μόνο ως εταιρεία, αλλά και ως φιλοσοφία. Η υγεία του σώματος και της επιδερμίδας αποτελεί το κύριο μέλημα των αδερφών Keston και Jeremy Muijs, ιδρυτών της Grown Alchemist, μέσα από μία ολιστική και επιστημονική προσέγγιση όσον αφορά την παραγωγή των προϊόντων τους.
Αναπτύσσοντας φόρμουλες που συνδέουν τη βιολογία και την αισθητική χημεία, δημιούργησαν τον όρο βιο-συμβατή ομορφιά (bio-compatible beauty) και ένα νέο σύστημα περιποίησης της επιδερμίδας που βασίζεται στο τρίπτυχο «Cleanse, Detox, Activate». Οι φόρμουλες αυτές έχουν την ικανότητα να επηρεάσουν τον τρόπο που το σώμα επισκευάζει και αναζωογονεί το δέρμα, έτσι ώστε να αξιοποιήσουν τη φυσική ικανότητα του σώματος να επιβραδύνει και σε πολλές περιπτώσεις να αντιστρέψει τη διαδικασία γήρανσης της επιδερμίδας.
Δυστυχώς δεν είναι τόσο εύκολο να διατηρήσεις τη νεότητα, με το να βάζεις απλά μία κρέμα. Αν μπορούσαμε να ζούμε ζωές χωρίς στρες, να καταναλώνουμε τροφές που είναι εξαιρετικά αγνές, να μένουμε σε περιβάλλοντα που δεν υπάρχει ατμοσφαιρική ρύπανση, να πίνουμε καθαρό νερό που δεν έχει μολυνθεί από πλαστικά, η ανάγκη για προϊόντα ομορφιάς θα μειωνόταν σε μεγάλο βαθμό.
Με αφορμή το λανσάρισμα των Grown Alchemist στην Ελλάδα μέσω του Ομίλου Σαράντη, είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε με τον CEO της εταιρείας Jeremy Muijs σχετικά με το brand, την έννοια της ομορφιάς και πώς μπορούμε να ενισχύσουμε την υγεία της επιδερμίδας μας:
— Τι σημαίνει για εσάς η λέξη «ομορφιά»;
Πιστεύω πως η ομορφιά είναι στην πραγματικότητα μία λειτουργία. Ας πούμε πως κάποιος πάει διακοπές στη Μύκονο ή τη Σαντορίνη ή κάποιο εξίσου πανέμορφο μέρος. Έχει κοιμηθεί καλά, έχει περάσει τις μέρες του χαλαρώνοντας στην πισίνα ή με τον ήχο των κυμάτων και έχει γυρίσει δείχνοντας ξεκούραστος, με το δέρμα του να λάμπει. Ουσιαστικά, ο λόγος για τον οποίο τα παραπάνω είναι ευνοϊκά για κάποιον, έχει να κάνει με το ότι είναι άμεσα συνδεδεμένα με τη λειτουργία. Μπορεί να έχεις αυτές τις υπέροχες κρέμες και serums, που είναι σημαντικά γιατί χρειαζόμαστε ενεργά συστατικά για να τονώσουμε το δέρμα μας, αλλά η τόνωση του νεκρού δέρματος είναι πολύ δύσκολη. Χρειαζόμαστε το δέρμα μας να είναι ζωντανό και ζωτικό. Η ζωτικότητα προέρχεται απευθείας από την υγεία. Οπότε, η λειτουργία είναι πολύ σημαντική στο σώμα, κάτι που είναι εμφανές. Το ζωντανό δέρμα έχει ένα όμορφο χρώμα. Το γκρι, μουντό και άψυχο δέρμα δείχνει να υποφέρει.
Σε ένα ταξίδι μου στο Πεκίνο, όπου η ατμοσφαιρική ρύπανση είναι πολύ έντονη, μετά από μία εβδομάδα παρατήρησα πως το δέρμα μου είχε αποκτήσει ένα γκρι χρώμα. Αυτό που συμβαίνει είναι όταν η ρύπανση και οι τοξίνες επεμβαίνουν στο δέρμα, «κλέβουν» τη λειτουργία του και επομένως την υγεία. Για εμένα, ένα όμορφο δέρμα –και μιλάω για το εξωτερικό κομμάτι– είναι κάτι που προέρχεται από τη λειτουργία. Αυτό που στοχεύουμε ως εταιρεία ομορφιάς, είναι το δέρμα που δείχνει νεότερο – όχι αντι-γήρανση, αλλά αποκατάσταση υγείας. Το ίδιο πράγμα, δηλαδή.
— Είναι πολύ ειλικρινές εκ μέρους σας όταν λέτε πως χρειάζεται πρώτα να είναι κανείς υγιής και μετά να ενισχύσει αυτή την υγεία με τα προϊόντα σας. Σε αντίθεση με το να προτείνατε ένα προϊόν με την υπόσχεση πως θα επαναφέρει μαγικά τη νεότητα.
Δυστυχώς δεν είναι τόσο εύκολο να διατηρήσεις τη νεότητα, με το να βάζεις απλά μία κρέμα. Πιστεύω πως η πραγματικότητα είναι η εξής: Αν μπορούσαμε να ζούμε ζωές χωρίς στρες, να καταναλώνουμε τροφές που είναι εξαιρετικά αγνές, να μένουμε σε περιβάλλοντα που δεν υπάρχει ατμοσφαιρική ρύπανση, να πίνουμε καθαρό νερό που δεν έχει μολυνθεί από πλαστικά, η ανάγκη για προϊόντα ομορφιάς θα μειωνόταν σε μεγάλο βαθμό. Χρειαζόμαστε προϊόντα ομορφιάς για ενυδάτωση, καθώς έχουμε έναν σκληρό ήλιο που γίνεται ακόμα πιο σκληρός με την υπερθέρμανση του πλανήτη και αυτός είναι ο λόγος που χρειαζόμαστε εξωτερική βοήθεια. Ωστόσο, ζούμε σε μέρη όπως Νέα Υόρκη, Πεκίνο, Αθήνα – περιβάλλοντα που δεν μπορούμε να ελέγξουμε. Αυτά που μπορούμε να ελέγξουμε είναι πράγματα όπως η διατροφή μας ή η αγνότητα των επίπλων του σπιτιού μας και οι εκπομπές που προέρχονται από αυτά και επηρεάζουν την ατμόσφαιρα.
— Πώς θα περιγράφατε την Grown Alchemist με τρεις λέξεις;
Με το mantra μας: Υγεία = Λειτουργία = Ομορφιά.
— Μπορείτε να μας πείτε μερικά πράγματα για την ιστορία σας; Πώς ξεκίνησαν όλα;
Ξεκινήσαμε ως συμβουλευτική εταιρεία και κατά τη διάρκεια ανακαλύψαμε πως υπήρχε ένας ανερχόμενος χώρος, αυτός του wellness, ο οποίος μας ζητήθηκε από τους πελάτες μας να ερευνήσουμε. Χρειάστηκε να εξοικειωθούμε με αυτόν και ήταν ένα εμβριθές ταξίδι για εμάς, καθώς άλλαξε τον τρόπο που βλέπαμε ως τότε την έννοια του skincare όπως και το ότι αυτό βασίζεται γύρω στην υγεία. Συνειδητοποιήσαμε πως η φύση είναι μία αφοσιωμένη ισορροπία μεταξύ του εξαιρετικά δυναμικού και του εξαιρετικά εύθραυστου. Κάτι που συχνά υποτιμάται. Για παράδειγμα, μία μαργαρίτα. Θα την κοιτάξει κάποιος και θα πει «Α, μία ωραία μαργαρίτα». Αλλά υπάρχουν προνόμια στη μαργαρίτα που έχει αποδειχθεί πως βοηθούν σε αρρώστιες όπως ο καρκίνος. Είναι κάτι τόσο ισχυρό και απλά στέκεται εκεί, όμορφο. Μετά έχει να κάνει με το πώς διαχειριζόμαστε αυτά τα υπέροχα συστατικά. Αν δεν πάρεις το εκχύλισμα και δεν το αποθηκεύσεις σωστά, αποσυντίθεται γρήγορα και καταλήγει να γίνει από χρήσιμο, επιβλαβές.
Ακόμα και το πώς τα συνδυάζεις μεταξύ τους μπορεί να τα επηρεάσει, καθώς όλα ζουν σε σχέση το ένα με το άλλο. Έχουμε γνωρίσει πολλούς ενδιαφέροντες ανθρώπους σε αυτό μας το ταξίδι, με διαφορετικούς και δημιουργικούς τρόπους σκέψης. Ένας από αυτούς μου είπε: «Jeremy, το ξέρεις πως ολόκληρη αυτή η γη είναι βασισμένη στις σχέσεις;». Και αν το δεις από επιστημονική ματιά, ακόμα και αυτό το τραπέζι εδώ είναι μία σχέση από άτομα και μόρια που αποφάσισαν να συνδεθούν και να δημιουργήσουν κάτι που λέγεται ξύλο. Αν του βάλεις φωτιά, αυτή η σχέση αλλάζει, το καταστρέφει και το κάνει εύθραυστο.
Αυτό αντικατοπτρίζεται και στις προσωπικές μας σχέσεις, αλλά η φύση είναι πρακτικά μία συλλογή από μοριακές σχέσεις. Αυτό ισχύει και για τη σύνθεση – αν πάρουμε δύο βασικά υλικά και τα βάλουμε μαζί, η σύνθεση αλλάζει. Αυτή η σχέση θα μπορούσε να είναι καλύτερη από τα υλικά μεμονωμένα ή χειρότερη. Γι' αυτό ό,τι παρουσιάζεις, αλλά και το πώς το παρουσιάζεις είναι πολύ σημαντικό.
Πολλοί μας ρωτούν τι προϊόντα παράγουμε. Δεν παράγουμε προϊόντα. Δεν είμαστε εμείς αυτοί που φτιάχνουμε τα συστατικά, εμείς απλά τα αποκαλύπτουμε. Οπότε, η ευθύνη μας είναι να εξακριβώσουμε τη δραστικότητα, την αγνότητα και την ομορφιά σε κάτι – να αποκαλύψουμε τις ικανότητές του προσεκτικά. Γιατί, στην πραγματικότητα, η φύση έχει κάνει η ίδια τη δουλειά. Δεν παράγουμε τα συστατικά και τα προϊόντα μας, έχουν ήδη παραχθεί από τη φύση. Έχουμε την ευθύνη να είμαστε προσεκτικοί με το πώς τα παίρνουμε και τα φέρνουμε στην αγορά, καθώς χρειάζεται να καταλάβουμε το πώς αναπτύσσονται, πώς εξάγονται, πώς μεταφέρονται και πώς αποθηκεύονται.
— Από πού προήλθε το όνομα Grown Alchemist;
Το πρώτο πράγμα που μας ήρθε στο μυαλό ήταν πως είμαστε ένα brand που μεγαλώνει. Από εκεί προήλθε λοιπόν το πρώτο μισό του ονόματός μας (grown) – από τον σεβασμό προς τη διαδικασία με την οποία η φύση παράγει τα συστατικά αυτά. Ωστόσο, πάντα χρειάζεται να καταλαβαίνει κανείς αυτό που λέγεται επιστήμη. Για εμάς, ο καλύτερος τρόπος να το περιγράψουμε ήταν με τη λέξη αλχημεία, τη μαγική στιγμή που παίρνεις κάτι μη πολύτιμο και το κάνεις πολύτιμο. Έτσι δημιουργήθηκε το δεύτερο μισό του ονόματος (alchemist).
Αυτή η μαγική στιγμή είναι η στιγμή που καταλαβαίνεις τη σύνδεση μεταξύ δύο συστατικών και το πώς η σύνδεσή τους μπορεί να προκαλέσει δράση και αντίδραση στο σώμα, με απόλυτα φυσικό τρόπο. Όπως και το αν αλλάξεις αυτήν τη διαδικασία σε τεχνητή, μπορεί μερικές φορές να έχει ως αποτέλεσμα τοξικά συστατικά –που υπάρχουν σε κάποια skincare προϊόντα– προκαλώντας την αντίθετη αντίδραση στο σώμα. Τα Grown Alchemist έχουν να κάνουν με το πώς η αλχημεία συναντά τη φύση και πώς αυτά τα δύο μπορούν να συνδυαστούν. Είναι σημαντικό να καταλάβουμε τις δυναμικές μεταξύ φυσικών συστατικών και το πώς αυτά απορροφούνται από το σώμα, άρα να καταλάβουμε την επιστήμη και την αισθητική χημεία προκειμένου να διαχειριστούμε τη φύση, έτσι ώστε να είναι χρήσιμη. Είναι μία θεμελιώδης διαδικασία, στην οποία βασίζεται και το όνομα του brand μας.
— Πιστεύετε πως ο λόγος που όλο και περισσότερα brands εστιάζουν στη φύση έχει να κάνει με το γεγονός πως αυτή τη στιγμή εκείνη καταστρέφεται; Πως μας ενδιαφέρει περισσότερο η φύση επειδή σιγά σιγά την χάνουμε;
Πιστεύω πως είμαστε πολύ ματαιόδοξοι. Από τη μια πλευρά, ο κόσμος έχει συνειδητοποιήσει πως δεν μπορούμε να αντιμετωπίζουμε τον πλανήτη με τον ίδιο τρόπο όπως μέχρι τώρα. Ως εταιρείες και ως άνθρωποι χρειάζεται να αναγνωρίσουμε τον αντίκτυπο που έχουμε στον πλανήτη μας, καθώς το να έχουμε οτιδήποτε αγνό, βρίσκεται σε κίνδυνο. Όσον αφορά το κομμάτι της ομορφιάς, σίγουρα υπάρχει μεγάλη αλλαγή στην οικολογική συνείδηση των ανθρώπων, μερικές φορές επειδή είναι βολικό, μερικές φορές επειδή υπάρχει πάθος και αφοσίωση.
Ο κόσμος ενδιαφέρεται για την ομορφιά λόγω του πώς τους κάνει να δείχνουν. Η πραγματικότητα είναι πως πολλοί θα θυσιάσουν την υγεία για την ομορφιά, αλλά όχι την ομορφιά για την υγεία. Ως εταιρείες, έχουμε την ευθύνη του τι συνθέτουμε και πώς το συνθέτουμε, έτσι ώστε να προσφέρουμε υγεία και ομορφιά, κάτι που είναι απόλυτα εφικτό.
Συγχρόνως, η έννοια της ομορφιάς και της πολυτέλειας έχει αλλάξει. Πλέον, δεν έχει να κάνει με το τι πίνω ή πού πάω διακοπές, αλλά με το ότι είμαι 55 χρονών και δείχνω 25, γιατί πάω στο γυμναστήριο, έχω καλό προπονητή, δουλεύω σωστές ώρες, διαβάζω για τη διατροφή, παραμένω ενημερωμένος, ζω έξυπνα. Είναι απόλυτα συνδεδεμένο με αυτό που αποκαλούμε φυσική επιστήμη του να παραμένεις νέος με έναν ολιστικό τρόπο ζωής. Η ομορφιά συνδέεται όλο και περισσότερο με τη διατροφή και τον τρόπο ζωής, όπως και με την οικολογία. Όλοι επιθυμούν έναν κόσμο που να αξίζει για να ζήσουν τα παιδιά τους.
— Εξάλλου, η νέα γενιά, η Generation Z, ενδιαφέρεται περισσότερο από κάθε άλλη γενιά για το πώς λειτουργούν οι εταιρείες οι οποίες εμπιστεύεται, όπως και τον αντίκτυπο που έχουν στο περιβάλλον και το πώς παράγουν τα προϊόντα τους.
Αυτό, πιστεύω, σηματοδοτεί την θετική πολυτέλεια (positive luxury) και τα διαφορετικά στοιχεία τα οποία καθιστούν κάθε εταιρεία πολυτελή αυτή τη στιγμή. Το ένα είναι το πώς ανακυκλώνει, τι συστατικά χρησιμοποιεί, πώς συσκευάζει τα προϊόντα της, αν παράγει τοξίνες για το περιβάλλον, πώς αντιμετωπίζει τα απόβλητά της, αν πληρώνει σωστά τους εργαζόμενούς της και αν προσφέρει το σωστό περιβάλλον εργασίας. Ποια είναι η φιλοσοφία της όσον αφορά τους εργαζόμενους που έχουν παιδιά και χρειάζεται να εργάζονται τη μισή μέρα; Με βάση αυτές τις πληροφορίες θα σε κρίνουν και θα αποφασίσουν για το κατά πόσο κάνεις όλα όσα έχεις τη δυνατότητα να κάνεις ως εταιρεία.
— Όπως και για το πώς αντιμετωπίζουν τα ζώα.
Ακριβώς. Δεν μπορείς να είσαι μία positive luxury εταιρεία και να κάνεις πειράματα σε ζώα. Απλά δεν μπορείς και δεν θα έπρεπε κιόλας στην εποχή που ζούμε. Η Generation Z είναι καλή. Αλλά χρειάζεται αρκετός καιρός για να διαχωρίσεις την αλήθεια από το ψέμα στην εποχή μας, καθώς υπάρχουν πολλές εταιρείες που υποστηρίζουν πως τα προϊόντα τους είναι φυσικά, αλλά συγχρόνως έχουν αρνητικό αντίκτυπο στο περιβάλλον με άλλους τρόπους.
— Αυτήν τη στιγμή υπάρχουν εναλλακτικές για τα πάντα – vegan εναλλακτικές, για παράδειγμα.
Πράγματι και αυτήν τη στιγμή τα περισσότερα προϊόντα μας είναι vegan, τα μόνα που δεν είναι περιλαμβάνουν μέλι από μέλισσες. Στο ξεκίνημά μας δεν υπήρχαν vegan προϊόντα, κι έτσι προσπαθήσαμε να βρούμε εναλλακτικές για όλα τα συστατικά που προέρχονταν από ζώα – όπως το υλικό που παράγουν τα σαλιγκάρια, όταν βρίσκονται υπό κατάσταση στρες, και περιλαμβάνεται σε κάποια προϊόντα ομορφιάς. Αυτό λέγεται εξέλιξη της σύνθεσης και πιστεύω πως χρειάζεται να εφαρμοστεί από όλες τις εταιρείες. Έχει να κάνει με τη δέσμευση στην ηθική και τη συνεχή εξέλιξη προς αυτήν. Γι' αυτό δεν πιστεύουμε πως τα προϊόντα μας είναι ποτέ ολοκληρωμένα – τα αποκαλούμε «τα παιδιά μας» επειδή τα παιδιά περνούν από διάφορα στάδια όσο μεγαλώνουν.
Δεν πρέπει να «κλείνεις» το μυαλό σου και να απορρίπτεις την ευκαιρία να βελτιώσεις ένα προϊόν, τα προϊόντα πρέπει να είναι ζωντανά. Έχουμε μία δέσμευση και μία ηθική ευθύνη ως επιχείρηση να υποσχεθούμε κάτι. Η υπόσχεσή μας είναι η ομορφιά. Αν μπορούμε να προσφέρουμε την ομορφιά με έναν διαφορετικό και καλύτερο τρόπο, η ευθύνη μας ως εταιρεία είναι να τον χρησιμοποιήσουμε κι αυτό είναι το ηθικό μας συμβόλαιο με τον καταναλωτή μας. Να βρισκόμαστε πάντα στην πρώτη γραμμή σε αυτό που έχουμε υποσχεθεί να κάνουμε.
Όταν λανσάραμε για πρώτη φορά τα προϊόντα μας, δεν μπορούσαμε να μπούμε σε μεγάλα εμπορικά κέντρα, οπότε στην αρχή τα πουλούσαμε μόνο σε μικρές μπουτίκ. Μία μέρα μπήκα σε μία από αυτές, απλά για να δω τα προϊόντα μας στο ράφι και εκεί βρισκόταν μία κυρία, την οποία παρατήρησα να κοιτά το προϊόν, να διαβάζει τα συστατικά του και τελικά να αποφασίζει να το αγοράσει. Ήταν μία κρέμα σώματος. Και σκέφτηκα, «πόσο υπέροχο είναι αυτό;» Δούλεψε, έβγαλε χρήματα και είναι διατεθειμένη να δώσει αυτά τα χρήματα για να αγοράσει το προϊόν μας. Γι' αυτό και έχουμε την υποχρέωση να βεβαιώσουμε πως αυτό το προϊόν είναι όλα όσα πρέπει να είναι. Όλα όσα υποσχόμαστε. Οι άνθρωποι εργάζονται σκληρά και όταν αγοράζουν κάτι, πρέπει να είναι όσο καλύτερο γίνεται. Αυτή είναι η πίστη τους ως καταναλωτές και η πίστη αυτή αξίζει σεβασμό, που φαίνεται μέσα από το προϊόν.
— Μπορείτε να μου εξηγήσετε τον όρο βιο-συμβατή ομορφιά;
Γενετικά, όλοι είμαστε διαφορετικοί. Ωστόσο, υπάρχουν ομοιότητες στον τρόπο που το σώμα μας λαμβάνει και επεξεργάζεται. Η συμβατότητα, παραδοσιακά, έχει υπάρξει πολλά πράγματα, αλλά για εμάς έχει να κάνει με το ότι αν κάτι δεν μπορεί να αναγνωριστεί, δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Το σώμα αναγνωρίζει τις φυσικές μοριακές δομές με διαφορετικό τρόπο απ' ότι αναγνωρίζει τις τεχνητές δομές και ιστορικά, υπάρχουν πολλά συστατικά στα skincare προϊόντα που δεν είναι ό,τι καλύτερο για το σώμα. Αν το σώμα δεν μπορεί να αναγνωρίσει κάτι, θα το απορρίψει ως τοξικό. Αν είναι όντως τοξικό, η απόρριψη θα είναι εμφανής – όπως για παράδειγμα σε μορφή φλεγμονής στο δέρμα. Ένα βιο-συμβατό προϊόν είναι το προϊόν που συνδέει άμεσα τη δεκτικότητα του δέρματος με τη λειτουργία του.
— Κι αυτό μπορεί να λειτουργήσει σε κάθε τύπο δέρματος;
Ναι. Παρότι έχουμε διαφορετικούς τύπους δέρματος, το δέρμα όλων μας λειτουργεί το ίδιο. Είναι όπως με τις αλλεργίες – κάποιοι άνθρωποι έχουν αλλεργία σε συγκεκριμένα είδη φαγητών, παρ' όλα αυτά, το πεπτικό σύστημα συνεχίζει να λειτουργεί κανονικά. Οι σωματικές διαδικασίες είναι παρόμοιες σε όλους μας. Η γενετική μας είναι διαφορετική. Κάποιοι άνθρωποι είναι πιο επιρρεπείς στους μαύρους κύκλους κάτω από τα μάτια ή στο να αποκτούν πιο γρήγορα ρυτίδες – αυτό έχει να κάνει με τα γονίδιά τους.
— Πώς θα περιγράφατε το τέλειο δέρμα; Τη σωστή skincare ρουτίνα;
Για εμένα αυτά τα δύο είναι άμεσα συνδεδεμένα. Η σωστή skincare ρουτίνα θα πρέπει να δημιουργεί λειτουργία στο δέρμα, πρωτίστως. Η λειτουργία είναι παράγωγο της υγείας. Οπότε χρειαζόμαστε δύο πράγματα για λειτουργία: Πρώτον, να μην προκαλούμε τοξικότητα και δεύτερον να βοηθήσουμε τα κύτταρα του δέρματος να την απομακρύνουν και να επαναφέρουν τη λειτουργία. Αυτό πραγματοποιείται με τη διαδικασία του καθαρισμού (cleanse detox), έτσι ώστε να απελευθερωθούν ρίζες στο δέρμα, να μεταβολιστούν και να εξαλειφθούν. Μετά, επίσης σημαντικό βήμα είναι η ενυδάτωση, κι εκεί χρησιμοποιούμε τον ορό υαλουρονικού οξέως που μιμείται το υαλουρονικό που παράγει το σώμα. Η ενυδάτωση είναι σημαντική επειδή βοηθά τη λειτουργία μας.
Ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της skincare ρουτίνας, που συχνά παραβλέπεται, είναι η επαναφορά της λειτουργίας στα κύτταρα του δέρματος. Αν καθαρίσεις σωστά το δέρμα έτσι ώστε να αποκτήσεις πρόσβαση στα δερματικά κύτταρα, επαναφέρεις τη λειτουργία του και μετά χρησιμοποιείς μία ισχυρή ενυδατική κρέμα. Όλα τα προϊόντα χρειάζεται να εφαρμόζονται σε υγιή δερματικά κύτταρα – οπότε όλα έχουν να κάνουν με την επαναφορά της λειτουργίας.
— Ποια είναι τα επόμενα βήματα για την Grown Alchemist;
Ως εταιρεία δεν μπορούμε να σταματήσουμε να εξελισσόμαστε όσον αφορά το κομμάτι της ομορφιάς. Ένα από τα προϊόντα που πρόκειται να λανσάρουμε την ερχόμενη χρονιά είναι ένα primer που καταπολεμά τους περιβαλλοντικούς ρύπους, κάτι το οποίο για εμάς είναι ένα καινοτόμο προϊόν. Οι άνθρωποι είναι εκτεθειμένοι σε περιβάλλοντα γεμάτα ρύπανση και τοξικότητα για το δέρμα, ενώ φορούν make up που συχνά έχει αρνητικό αντίκτυπο στο δέρμα. Υπάρχει η καταναλώτρια που θέλει να δείχνει όμορφη αυτή τη στιγμή, οπότε θα φορέσει make up που μπορεί μεν να μην της κάνει καλό, αλλά επιθυμεί το άμεσο. Δεν θα προτιμήσει ένα φυσικό προϊόν, επειδή θα θεωρήσει πως δεν είναι αρκετά καλό όπως αυτό που χρησιμοποιεί.
Οπότε, αντί να προσπαθήσουμε να αλλάξουμε τη συμπεριφορά της και να την υποχρεώσουμε σε ένα συγκεκριμένο lifestyle, χρειάζεται να βρούμε μία μέση λύση με ένα προϊόν που θα τη βοηθά να πετύχει αυτό που θέλει. Δεν θα προσπαθήσουμε να τη «φτιάξουμε» ως την ουτοπική καταναλώτρια. Αυτό είναι κομμάτι του να μπορείς να τα έχεις όλα. Δε χρειάζεται να αλλάξεις όλο σου τον κόσμο για να δεις μία θετική αλλαγή όσον αφορά την υγεία και τη λειτουργία του δέρματός σου.
σχόλια