καλή βδομάδα!
//////μελοdramaREMIX is back!
το radiobubble.gr σήμερα ξεκινάει το χειμερινό του πρόγραμμα
και μαζί ξεκινάει και το μελοdramaREMIX η ραδιοφωνική
μου εκπομπή σε νέες μέρες και ώρα.
κάθε Δευτέρα,Τετάρτη και Παρασκευή
8 με 9 @ radiobubble.gr
enter the bubble!
//////μελοdramaREMIX is back!
το radiobubble.gr σήμερα ξεκινάει το χειμερινό του πρόγραμμα
και μαζί ξεκινάει και το μελοdramaREMIX η ραδιοφωνική
μου εκπομπή σε νέες μέρες και ώρα.
κάθε Δευτέρα,Τετάρτη και Παρασκευή
8 με 9 @ radiobubble.gr
enter the bubble!
/////ΤΗΕ ΝΕW ugly
H.O.P.E. sings!
music, vocals and video by H.O.P.E.
mask by etten
//////Portrait Of His British Wife
Είναι οι βρεττανοί τεχνοδημοσιογράφοι καλλιτεχνικώς δύσπιστοι όταν έρχονται αντιμέτωποι με ειρωνικά σέκσυ οπτικούς "εκτροχιασμούς"; Συγγράφουν φλογερούς θούριους κατά δικαίων και αδίκων; Μεταλλάσσουν τη οπτική αθυροστομία σε άπλυτο και λιγωμένο ηδονοθηρισμό; Εμβαπτίζουν τους ερωτικούς χυμούς στην αρρωστιάρικη φλέγματικότητα και υμνούν τις εικονογραφικές καθάρσεις;
(ή μήπως, μούμπλε-μούμπλε, τελικά, ερεθίστηκαν υποδόρια τα σωβινιστικά αντανακλαστικά τους από τον ειρωνικό My του τίτλου;)
Αυτά σκεπτόμουν αρχικά χτες όταν διάβαζα στο site του Guardian τη κριτική για την τολμηρή φωτογραφία με τίτλο Portrait Of My British Wife του Έλληνα φωτογράφου Παναγιώτη Λάμπρου η οποία είναι υποψήφια για το φετινό βραβείο φωτογραφίας Taylor Wessing.
Ο Λάμπρου φωτογράφισε τη γυναίκα του σε μια φαινομενικά αθώα πόζα (αν καταφέρεις και επικεντρωθείς στα μάτια βέβαια;-) τολμηρή όταν τη δείς ολόκληρη αφού απεικονίζει το ανοιχτό αιδοίο της συντρόφου του. Τραβηγμένη για προσωπική χρήση, χωρίς πρόθεση δημοσιοποίησης (στη πορεία χωρίς να ξέρουμε γιατί) αλλάζει γνώμη και την υποβάλλει για το βραβείο προκαλώντας έντονες συζητήσεις και ανακινώντας τα γνωστά ερωτήματα περί τέχνης, πρόκλησης, πορνογραφίας και εξμπισιονισμού.
Φαινομενικά απλή στο στησιμό της και στο καδράρισμα συμπυκνώνει διάφορες επιρροές και εικονογραφικά ρεύματα. Ο αρθρογράφος προσπαθεί να την ερμηνεύσει κάνοντας αναγωγές σε διάφορα εικονογραφικά σύμπαντα αλλά για μένα είναι σαφές πως εδώ βρισκόμαστε (ίσως για πρώτη φορά) στην είσοδο του ψηφιακού flicrish ιδιώματος στον επίσημο φωτογραφικό χάρτη.
Όλα μοιάζουν (και μάλλον είναι) βγαλμένα από την ιδιωτική φωτοσφαίρα. Η σχέση φωτογραφιζόμενου-φωτογράφου, η χωροταξία, το σκηνικό, η χρωματική παλλέτα. Και την ίδια στιγμή υπάρχει κάτι απροσδιόριστο στην όλη φωτογραφία που κάνει τον χρόνο που έχει σταθεί ακίνητος να έχει ενθυλακώσει διάφορα layers. Από τουριστικό καρτποσταλισμό, από διαφημιστικές εικονογραφικές μανιέρες και από pulp πορνογραφικό ρεαλισμό μέχρι διάσημες ζωγραφικές απεικονίσεις.
Λουζόμαστε πια όλοι στις ψηφιακές λίμνες του μέλλοντος.
Μ' ανοιχτά ή κλειστά τα πόδια δεν έχει καμμία σημασία;-)
ΨΕΥ-ΤΙ-ΚΟΙ ΕΙ-ΝΑΙ Ο-ΛΟΙ ΟΙ Η-ΡΩΕΣ
http://www.lifo.gr/mag/features/228
(οι Συνθετικοί επέστρεψαν. yeah!)
http://www.lifo.gr/mag/features/228
/ψεύτικος
κι
όλος
ο
κόσμος\
/ψεύτικος
κι
όλος
ο
κόσμος\
/ψεύτικος
κι
όλος
ο
κόσμος\
"όλοι πεθαίνουμε,
πρέπει να περιμένεις στη σειρά"
Φίλιπ Ροθ
σχόλια