Η σχεδιαστική φιλοσοφία της φιλοξενίας στο ταξίδι

Η σχεδιαστική φιλοσοφία της φιλοξενίας στο ταξίδι Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Aegean Airlines
0



ΣΤΗΝ AEGEAN
, διανύοντας την τρίτη δεκαετία επιτυχημένης πορείας, έχουμε περάσει σε μια νέα εποχή. Πλέον τολμάμε να οραματιζόμαστε την ανάδειξή της από έναν τοπικό ήρωα σε ένα διεθνώς αναγνωρισμένο brand με πλατφόρμα τα νέα υπερσύγχρονα αεροσκάφη Airbus ΝΕΟ Α320/Α321 και ένα φιλόδοξο πλάνο δημιουργίας νέων υπηρεσιών που έχουν πάντα στο κέντρο τους επιβάτες μας. Και, φυσικά, με την ανανεωμένη εικόνα που παρουσιάζει η νέα εταιρική μας ταυτότητα. Μια εικόνα που αποπνέει ελληνικότητα, φιλοξενία, αξιοπιστία αλλά και τη νέα δυναμική της AEGEAN και της Ελλάδας. 

Αυτή η ελληνική μας ταυτότητα αποτελεί όχημα για την εξέλιξή μας σε έναν διευρυμένο ρόλο που δεν περιορίζεται από σύνορα ή στερεότυπα. Είμαστε Έλληνες με τρόπο που δεν αφορά μόνο τους Έλληνες ή μόνο τους ξένους επισκέπτες μας και αυτό επιδιώκουμε να αποτυπώνεται στην εικόνα μας. 

Μια εικόνα που πρόσφατα άλλαξε, αναθεωρήθηκε, αναβαθμίστηκε αισθητικά και τελικά ξαναγεννήθηκε μέσα από μια διεργασία ανανέωσης που διήρκεσε μήνες, αλλά θεωρούμε ότι αισθητικά μάς δικαίωσε, καθώς όχι μόνο καταφέρνει να αποτυπώσει το όραμά μας για τη νέα εποχή της AEGEAN αλλά και γιατί αγκαλιάστηκε από την πρώτη στιγμή από το κοινό μας, την αισθητική του οποίου εκτιμούμε βαθιά. Άλλωστε, κρυφή φιλοδοξία μας ήταν από την πρώτη στιγμή η σχεδιαστική φιλοσοφία της νέας εταιρικής μας εικόνας να αποτελέσει συνώνυμο της φιλοσοφίας της φιλοξενίας κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. 

Το νέο μας business lounge στην εκτός Schengen περιοχή του αεροδρομίου της Αθήνας είναι το σύμβολο της νέας εποχής μας, μιας δυναμικής και βιώσιμης νέας εποχής για την AEGEAN και την Ελλάδα. Μιας εποχής που παντρεύει τον δυναμισμό και την εξέλιξή μας με την κληρονομιά και το μοναδικό ελληνικό μας πνεύμα.

Η καμπίνα αλλά και η εξωτερική όψη των νέων αεροσκαφών μας, τα νέα μας lounges, τα υλικά εξυπηρέτησης που χρησιμοποιούμε στις πτήσεις μας, το οπτικό αλλά και συνολικά αισθητικό ερέθισμα που προτείνουμε στους επιβάτες μας ακολουθώντας τη νέα εταιρική μας εικόνα εκφράζει τη βαθιά και πηγαία κουλτούρα φιλοξενίας, φροντίδας και εγγύτητας που χαρακτηρίζει την AEGEAN από την πρώτη μέρα της λειτουργίας της.  Άλλωστε, το ελληνικό πνεύμα και οι αξίες μας, η ελληνική αισθητική μας, λειτουργούν ως πυξίδα για το branding, το προϊόν, την εμπειρία, τους ανθρώπους.

Το νέο μας Business Lounge, 1.250 τ.μ. στην εκτός Schengen περιοχή του αεροδρομίου της Αθήνας, όπως και το νέο business lounge στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης που δημιουργήθηκε λίγους μήνες νωρίτερα, αποτελούν την πλέον πρόσφατη έκφραση της προσήλωσής μας σε όλα τα παραπάνω και την αφοσίωση στις αξίες που πρεσβεύουμε. 

Επιδίωξή μας ήταν να διαμορφωθεί ένα αρχιτεκτονικό αφήγημα πλήρως ενταγμένο στο περιβάλλον του αεροδρομίου αλλά και του αεροσκάφους –καθώς λειτουργεί ως φυσική προέκταση του χώρου–, το οποίο θα δημιουργεί μια ολοκληρωμένη και ξεχωριστή χωρική εμπειρία στον επιβάτη, οπτικοποιώντας την ίδια τη φιλοξενία και την ταξιδιωτική εμπειρία της AEGΕAN.

Η σχεδιαστική φιλοσοφία της φιλοξενίας στο ταξίδι Facebook Twitter
Παρά την επιβλητική εικόνα και το μεγάλο μέγεθός του, έχουμε φροντίσει ώστε το νέο business lounge να είναι ζεστό και φιλικό και να αποπνέει φιλοξενία και την ίδια αίσθηση οικειότητας που εισπράττουν οι επιβάτες μας στο αεροπλάνο.

Εμπνευσμένο από τη λιτή παραδοσιακή αρχιτεκτονική της Ελλάδας, ενσωματώνει στον σχεδιασμό του την τεχνολογία αιχμής του αεροπλάνου. Παράλληλα, η προνομιακή θέση του στον τρίτο όροφο της νέας πτέρυγας του αεροδρομίου προσφέρει συγκλονιστική θέα στους διαδρόμους προσγείωσης και απογείωσης και άπλετο φυσικό φως. 

Όπως δήλωσε πρόσφατα το σχεδιαστικό δίδυμο Δημήτρης και Κωνσταντίνος Καραμπατάκης του διεθνούς φήμης αρχιτεκτονικού γραφείου K-studio, με το οποίο συνεργαστήκαμε και για τα δύο lounges, o σχεδιασμός τους στηρίχθηκε σε τρεις πυλώνες-πηγές έμπνευσης. «Αφενός, έχουμε την παραδοσιακή, νησιωτική αρχιτεκτονική με τις ροϊκές γεωμετρίες, τις καμπύλες ακμές και το μπλε της ελληνικής θάλασσας. Αφετέρου, ο δυναμισμός των νέων αεροσκαφών της AEGEAN και των χώρων τους, με τους οποίους προσπαθήσαμε να συντονιστούμε, αντλώντας σχήματα, υλικά και υφές, έφερε τη διάσταση της τεχνολογίας αιχμής στο δικό μας σχέδιο με υλικά όπως το τζάμι, το ανοδιωμένο inox και ένα ανάγλυφο ταβάνι που κρύβει τις υψηλές μηχανολογικές απαιτήσεις ενός lounge. Αφορμή υπήρξε και η νέα εταιρική ταυτότητα της AEGEAN, που αποτέλεσε ισχυρή αφετηρία, ώστε να αποτυπώσουμε στον χώρο και την επίπλωση το νέο πρόσωπο της εταιρείας». Για εμάς, αυτή η φράση των συνεργατών μας αποτυπώνει όχι μόνο τον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό των lounges αλλά και την ευρύτερη σχεδιαστική φιλοσοφία που θέλουμε να διαπνέει τους χώρους που διαμορφώνουμε για τους επιβάτες μας. 

Ωστόσο, παρά την επιβλητική εικόνα και το μεγάλο μέγεθός του, έχουμε φροντίσει ώστε το νέο business lounge να είναι ζεστό και φιλικό και να αποπνέει φιλοξενία και την ίδια αίσθηση οικειότητας που εισπράττουν οι επιβάτες μας στο αεροπλάνο. Οι χώροι είναι διακριτά χωρισμένοι σε περιοχές που μπορούν να ικανοποιήσουν όλες τις διαφορετικές ανάγκες των επισκεπτών μας. Η κεντρική αίθουσα, το media lounge, τα recliners στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο για περισσότερη ιδιωτικότητα και χαλάρωση, τα privée meeting rooms, τα δύο coffee stations καθώς και το μεγάλο εστιατόριο, σε συνδυασμό με το wine bar, δημιουργούν νέα και διαφορετικά σημεία συνάντησης, προσφέροντας πολλές επιλογές σε κάθε επιβάτη. Φυσικά, υπάρχει δυνατότητα πρόσβασης στο ίντερνετ και φόρτισης των ηλεκτρονικών συσκευών σε όλα τα σημεία. 

Επιπλέον, δεδομένου ότι ένα μεγάλο ποσοστό των επιβατών μας είναι επισκέπτες από άλλες χώρες και ταυτόχρονα εμείς, ως μέλος της Star Alliance, υποδεχόμαστε στο lounge μας επιβάτες και άλλων αεροπορικών εταιρειών που ανήκουν στη «συμμαχία», επιδιώκουμε η παραμονή στο lounge μας να λειτουργήσει και ως πλατφόρμα προβολής της ελληνικότητας. Οι γεύσεις και οι επιλογές ζεστών και κρύων εδεσμάτων εκπέμπουν σπιτική φροντίδα και προέρχονται κατά βάση από εκλεκτούς Έλληνες παραγωγούς. Ταυτόχρονα, το wine bar προσφέρει ετικέτες κρασιών από διαφορετικό οινοποιείο κάθε φορά, προκειμένου να γνωρίσουν, τόσο οι Έλληνες όσο και οι ξένοι επισκέπτες, τους οινικούς θησαυρούς της χώρας.

Το νέο μας business lounge στην εκτός Schengen περιοχή του αεροδρομίου της Αθήνας είναι το σύμβολο της νέας εποχής μας, μιας δυναμικής και βιώσιμης νέας εποχής για την AEGEAN και την Ελλάδα. Μιας εποχής που παντρεύει τον δυναμισμό και την εξέλιξή μας με την κληρονομιά και το μοναδικό ελληνικό μας πνεύμα.

Είμαστε πολύ χαρούμενοι που έχουμε τη δυνατότητα να προσφέρουμε φιλοξενία σε έναν χώρο που τιμά και σέβεται τον επισκέπτη και που μας κάνει πραγματικά υπερήφανους. Και, βεβαίως, παραμένουμε πιστοί και προσηλωμένοι στον στόχο μας να εξελίσσουμε διαρκώς τις υπηρεσίες μας και να βελτιώνουμε την εμπειρία των επιβατών μας. 

H ειδική έκδοση Architecture Design Map: The Leisure Architecture Issue δωρεάν στο σπίτι σας με ένα κλικ.

 
Θέματα
0

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ADM3/22: THE LEISURE ARCHITECTURE ISSUE

ADM3/22: THE LEISURE ARCHITECTURE ISSUE

Η νέα συνεργασία της LiFO με το archisearch.gr και την Design Ambassador παρουσιάζει τις καινούργιες τάσεις στον χώρο του design, της αρχιτεκτονικής, του real estate και του hospitality, ενημερώνει για την εξέλιξη των σημαντικών έργων ανάπτυξης και μας συστήνει μερικούς από τους πιο επιδραστικούς και αξιόλογους αρχιτέκτονες. Με την έκδοση The Leisure Architecture Issue χαρτογραφούμε το νέο τοπίο στον τουρισμό και την ανάπτυξη, υπό το πρίσμα της καλής ζωής, του τόπου, της επιχειρηματικότητας, του οράματος των thought leaders, αλλά και των επιχειρηματιών που πρωταγωνιστούν με έργα, ιδέες, καινοτόμες προτάσεις και στρατηγικές.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η σκληρή αλήθεια για την λογοκρισία της Τέχνης στην Ελλάδα

Μικροπράγματα / Η σκληρή αλήθεια για την λογοκρισία της Τέχνης στην Ελλάδα

Ένα ηχητικό ντοκιμαντέρ του Άρη Δημοκίδη για την υποκρισία πίσω απ' τις πιο σημαντικές περιπτώσεις λογοκρισίας και βανδαλισμών των τελευταίων 50 ετών και για το πώς οι τηλεοπτικές εκπομπές τις εκμεταλλεύονται
ΑΡΗΣ ΔΗΜΟΚΙΔΗΣ
Θωμά Ζάμπρα, ποια είναι η καλύτερη γιούχα που έχεις φάει ποτέ;

Lifo Videos / Θωμά Ζάμπρα, ποια είναι η καλύτερη γιούχα που έχεις φάει ποτέ;

Του έχουν πει ότι μοιάζει στον Ζακ Γαλυφιανάκη; Θεωρεί τον εαυτό του φεμινιστή; Πότε θα δούμε τη σειρά «Κακές Ιδέες»; Ο Θωμάς Ζάμπρας απαντά στην Στεφανία Παπαδημητρίου και στον Γιώργο Τσαγκόζη που του θέτουν τις ερωτήσεις του κοινού.
THE LIFO TEAM
Χρήστος Λούλης: «Μεγαλώνοντας με νοιάζει περισσότερο να μου λένε ότι είμαι ωραίος παρά κάλος ηθοποιός»

Χρήστος Λούλης / «Μεγαλώνοντας, με νοιάζει περισσότερο να μου λένε ότι είμαι ωραίος, παρά καλός ηθοποιός»

Η Τζούλη Αγοράκη σε μια εκ βαθέων συζήτηση με τον Χρήστο Λούλη για τον ρόλο του δικαστή που υποδύεται στην «Έντα Γκάμπλερ» του Ίψεν, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καραντζά, αλλά και για τον χρόνο, την υστεροφημία και τον ρόλο της οικογένειας στη ζωή του.
THE LIFO TEAM
Στάθη Σούλιε, πως είναι να είσαι τυφλός προπονητής μιας τυφλής αθλήτριας;

Ζούμε, ρε! / Πώς είναι να είσαι τυφλός προπονητής μιας τυφλής αθλήτριας;

Ο προπονητής τζούντο και ψυχολόγος Στάθης Σούλιος μοιράζεται με τη Χρυσέλλα Λαγαρία και τον Θοδωρή Τσάτσο την ξεχωριστή του εμπειρία ως τυφλός προπονητής μιας τυφλής αθλήτριας, περιγράφοντας τις προκλήσεις, τις δυσκολίες και τις μοναδικές στιγμές που έχει ζήσει. 
THE LIFO TEAM
«Θα πρέπει να αλλάξει ο τρόπος που διδάσκονται οι εθνικοί μύθοι»

Κώστας Κωστής / «Θα πρέπει να αλλάξει ο τρόπος που διδάσκονται οι εθνικοί μύθοι»

Οι μύθοι και οι αλήθειες για την Επανάσταση του 1821. Από που ξεκίνησε, τελικά, και γιατί τη γιορτάζουμε την 25η Μαρτίου; Υπήρξε «κρυφό σχολειό» και τι σχέσεις είχαν πολλοί από τους οπλαρχηγούς με τους Οθωμανούς πριν από την εξέγερση; Ο Γιάννης Πανταζόπουλος συζητά με τον ομότιμο καθηγητή του ΕΚΠΑ και διευθυντή του ΜΙΕΤ, Κώστα Κωστή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Υπόθεση Ζουγανέλη: Ποιοι σκότωσαν τον μπον βιβέρ της Μυκόνου;

Αληθινά εγκλήματα / Υπόθεση Ζουγανέλη: Ποιοι σκότωσαν τον μπον βιβέρ της Μυκόνου;

Ο Νίκος Τσέφλιος ερευνά και αφηγείται τη δολοφονία του 73χρονου μπον βιβέρ, μέσα στο σπίτι του στο Γλυφάδι, που βύθισε στη θλίψη το κοσμοπολίτικο νησί των Κυκλάδων, το φθινόπωρο του 2010.
THE LIFO TEAM
Κομματικοί μηχανισμοί, πολιτική τοξικότητα και αδιέξοδα

LiFO politics / Κομματικοί μηχανισμοί, πολιτική τοξικότητα και αδιέξοδα

«Τα κόμματα αρνούνται να δουν τα λάθη τους και διαιωνίζουν τις ίδιες κακές πρακτικές που μας οδηγούν πάλι σε αδιέξοδα» - Ο σύμβουλος στρατηγικής επικοινωνίας Γρηγόρης Τσιμογιάννης συζητά με τη Βασιλική Σιούτη.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Δρ. Ανεζίνα Σολωμονίδου: «Το Σαρακήνικο μας βοηθά να εξερευνήσουμε το διάστημα και η Πολιτεία το αντιμετώπισε ως οικόπεδο»

Radio Lifo / «Το Σαρακήνικο μας βοηθά να εξερευνήσουμε το διάστημα, ενώ η Πολιτεία το είδε ως οικόπεδο»

Το γεωλογικό γλυπτό στο Σαρακήνικο της Μήλου έχει χαρακτηριστικά παρόμοια με αυτά της Σελήνης, του Άρη και του Τιτάνα, και είναι μοναδικό στον κόσμο. Η Δρ. Ανεζίνα Σολομωνίδου, πλανητολόγος με θητεία στη NASA και τον ESA, συζητά με τη Ντίνα Καράτζιου για τη μοναδικότητά του και τη χρήση του στη διαστημική έρευνα.
THE LIFO TEAM
«Αυτός δεν ντράπηκε να το πει, αλλά αν το ’κανε μια γυναίκα θα ’ταν πουτάνα»/ «Η ελπίδα είναι κάτι που φτιάχνεις»

Θέματα / «Όταν οι γυναίκες καλλιτέχνιδες πεθαίνουν, το όνομά τους παραμερίζεται»

Μια συζήτηση με την Ευγενία Τζιρτζιλάκη για τη φεμινιστική ιστορία της τέχνης, τα double standards του καλλιτεχνικού χώρου και το γιατί το θέατρο χρειάζεται περισσότερες 50άρες. 
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
Γιατί έφυγα από την Ουάσιγκτον Ποστ

Τι διαβάζουμε σήμερα / Γιατί έφυγα από την Ουάσιγκτον Ποστ

Μετά από σαράντα χρόνια στην εφημερίδα, η αρθρογράφος γνώμης της Washington Post Ρουθ Μάρκους υπέβαλλε προχθές την παραίτησή της και εξηγεί στο κείμενο που δημοσιεύεται στο New Yorker γιατί δεν μπορούσε να κάνει αλλιώς.
THE LIFO TEAM
Πώς η METLEN χτίζει γέφυρες προσφοράς και δημιουργεί δεσμούς με τις τοπικές κοινωνίες

Θέματα / Πώς η METLEN χτίζει γέφυρες προσφοράς και δημιουργεί δεσμούς με τις τοπικές κοινωνίες

Σε έναν κόσμο που αλλάζει με ταχύτατους ρυθμούς, ελάχιστες εταιρείες ή επιχειρηματικοί όμιλοι καταφέρνουν να ισορροπήσουν μεταξύ της οικονομικής ανάπτυξης και της βαθιάς σύνδεσης με τις τοπικές κοινωνίες. Η METLEN το πετυχαίνει επενδύοντας στην κοινωνική συνοχή, τη βιωσιμότητα και την ανθρώπινη εμπειρία.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ