Πώς το ελληνικό μάρμαρο γίνεται διεθνές brand Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

Πώς το ελληνικό μάρμαρο γίνεται διεθνές brand

0

Ο Νίκος Γωνιανάκης είχε ξεκινήσει καριέρα ποδοσφαιριστή, αλλά τον κέρδισε η αγάπη του για το μάρμαρο, που του εμφύσησε ο πατέρας του και ιδρυτής της εταιρείας Μανώλης Γωνιανάκης: «Θυμάμαι που όταν ταξίδευα μικρός με τον πατέρα μου έβλεπα τις μεγάλες μηχανές να σκίζουν τα μάρμαρα στα εργοστάσια. Τότε ένιωσα ένα δέος για τη βιομηχανία του μαρμάρου» είπε ο νυν επικεφαλής της Stonetech. Tην αγάπη του γι’ αυτό το πανάρχαιο υλικό καλλιέργησε ο μεγάλος γλύπτης και μέντορας του Νίκου Γωνιανάκη, Μ. Τζομπανάκης. Το αποτέλεσμα είναι εμφανές στα showrooms της εταιρείας στην Αττική και στην Κρήτη – η αγάπη για το επάγγελμα φέρνει πάντα καρπούς. Ο ολοκαίνουριος εκθεσιακός χώρος και το καινοτόμο eshop με φυσικά πετρώματα που διατίθενται προς πώληση μέσα από το stonetechb2b.com είναι ένα μόνο μέρος της στρατηγικής ανάπτυξης της εταιρείας. H Stonetech κατέχει σήμερα ηγετική θέση στον κλάδο των φυσικών πετρωμάτων και των επιφανειών για αρχιτεκτονικές εφαρμογές. Προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες από την εξόρυξη έως την επεξεργασία και την τοποθέτηση, αναλαμβάνει δημόσια και ιδιωτικά έργα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, ενώ οι συνεργασίες της ενισχύουν ακόμα περισσότερο τη φήμη του ελληνικού μαρμάρου.

— Πώς κατάφερε μια μικρή οικογενειακή επιχείρηση με βάση το Ηράκλειο Κρήτης να γίνει η κορυφαία του κλάδου σε εγχώριο αλλά και διεθνές επίπεδο;
Δεν υπάρχουν συγκεκριμένα συστατικά που οδηγούν με σιγουριά στην επιτυχία. Στη Stonetech επενδύσαμε στη βαθιά τεχνογνωσία που μας διακρίνει από το 1975, την οποία συνδυάσαμε με την ανάγκη μας για συνεχή εξέλιξη. Αυτό οδήγησε στην απόφαση να δημιουργήσουμε μια ομάδα πιο νεανική, με διαφορετικό τρόπο σκέψης και νέο όραμα για την οργάνωση αλλά και την παραγωγή μιας επιχείρησης μαρμάρου. Στρατηγικά και με προσεκτικά βήματα προσπαθούμε να αλλάξουμε τον παραδοσιακό, λιγότερο τολμηρό τρόπο με τον οποίο λειτουργούσαν έως τώρα οι αντίστοιχες ελληνικές επιχειρήσεις και να κάνουμε τη μετάβαση στη νέα εποχή.

Ποσοτικά, εκτιμώ ότι η Νο1 χώρα στον κόσμο είναι η Τουρκία με πιο φθηνή πρώτη ύλη. Όμως ο μεγαλύτερος εξαγωγέας λευκών μαρμάρων στον κόσμο είναι η Ελλάδα, η οποία καταλαμβάνει την τρίτη ή τέταρτη θέση παγκοσμίως στις εξαγωγές του κλάδου σε αξία και ποσότητα. 

— Πότε αναλάβατε; Τι έχει αλλάξει από τότε;
Ανέλαβα ουσιαστικά την επιχείρηση το 1998, αφού επέστρεψα από τον στρατό. Μέχρι τότε η Stonetech ήταν μια επιχείρηση οικογενειακή. Εδώ να σημειώσω ότι και εγώ μέχρι τότε είχα τελείως διαφορετική κατεύθυνση. Μέχρι τα είκοσι ένα ήμουν επαγγελματίας ποδοσφαιριστής. Έπαιξα στον ΟΦΗ, στον Εργοτέλη και στον Άγιο Νικόλαο. Τελικά άφησα το ποδόσφαιρο και ασχολήθηκα πλήρως με τη Stonetech, όπου δουλεύω και σήμερα. Από το 1998 και κάθε χρόνο μέχρι το 2006, οπότε δημιουργήσαμε το καινούργιο εργοστάσιο στην Κρήτη, αλλάζαμε τον τρόπο λειτουργίας, σχεδιάζοντας μια γραμμή παραγωγής που ήταν πολύ πρωτοποριακή για την εποχή. Ξεκινήσαμε να κάνουμε τις πρώτες αλλαγές μέχρι που ήρθε η κρίση του 2008-2009 και εκεί αντανακλαστικά συνειδητοποιήσαμε πως έπρεπε να αλλάξουμε πορεία ως εταιρεία. Με τολμηρές κινήσεις, από κει που ήμασταν μια μικρή, περιφερειακής εμβέλειας επιχείρηση, το 2012 κάναμε το πρώτο μας βήμα στην Αθήνα. Καθετοποιήσαμε την εταιρεία, έχοντας ακόμα ένα εργοστάσιο με ελλείψεις σε μηχανήματα απαραίτητα για την παραγωγική διαδικασία. Με την κίνηση αυτή γίναμε εξωστρεφείς, αναπτύξαμε τις εξαγωγές. Πήραμε θέση στον κλάδο των πρώτων υλών, αποκτώντας αποκλειστικότητες σε ελληνικά λατομεία μαρμάρου. Φέραμε μπροστά κάποια υλικά και σιγά σιγά καθιερωθήκαμε σε μια αγορά παγκόσμια. 

Πώς το ελληνικό μάρμαρο γίνεται διεθνές brand Facebook Twitter
Ο νέος εκθεσιακός χώρος της Stonetech στην Οινόη. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

— Τι σας δίδαξε το ποδόσφαιρο για την ηγεσία της εταιρείας;
Από το ποδόσφαιρο έμαθα να είμαι πειθαρχημένος, να λειτουργώ ομαδικά και να δουλεύω πολύ.

— Αντιλαμβάνομαι επίσης πως δίνετε έμφαση στην τεχνολογία και στο πιο νεαρό ηλικιακά προσωπικό.
Ο συνδυασμός των νέων σε ηλικία επαγγελματιών με τους έμπειρους τεχνίτες, οι οποίοι γνωρίζουν πολύ καλά τη δουλειά, τουλάχιστον στο κομμάτι της παραγωγής, μας δυναμώνει. Η ομάδα μας αποτελείται από γνώστες του αντικειμένου. Όταν λέω «γνώση του αντικειμένου» εννοώ εμπειρία μεγαλύτερη των είκοσι ετών. Αυτό είναι από μόνο του εφόδιο για να χτίσεις μια δυναμική ομάδα, αφού έχεις εξασφαλίσει την τεχνογνωσία. 

— Εκτός από τα ελληνικά μάρμαρα, που έχουν μεγάλη παράδοση, εισάγετε και μάρμαρα από το εξωτερικό.
Εμείς παραδοσιακά κάναμε εισαγωγή μαρμάρου από πολλές χώρες για έργα που αναλαμβάναμε. Συνεχίσαμε να το κάνουμε και τώρα εντείνουμε τη διαδικασία. Παράλληλα, εξάγουμε ελληνικά μάρμαρα σε πολλές χώρες. Δηλαδή η εταιρεία μας έχει μια ιδιαιτερότητα που λίγοι έχουν στην εγχώρια αγορά: εισάγει μάρμαρα για έργα στην Ελλάδα και εξάγει στο ίδιο δίκτυο ή σε άλλους πελάτες ελληνικά μάρμαρα. Εκτός από το μάρμαρο, όμως, έχουμε εξασφαλίσει μια μεγάλη συλλογή τεχνητών επιφανειών και πολυτελή υλικά που μαζί με την γκάμα των φυσικών πετρωμάτων προσφέρουν μια πλήρη βεντάλια προϊόντων τα οποία αποτελούν λύση για κάθε ανάγκη. Σημαντικά brands στο χαρτοφυλάκιό μας είναι οι επιφάνειες Neolith (Ισπανία) και Quarella (Ιταλία) με διεθνή παρουσία και φήμη, τις οποίες εκπροσωπούμε στην ελληνική αγορά επί σειρά ετών με πολύ μεγάλη επιτυχία.

Πώς το ελληνικό μάρμαρο γίνεται διεθνές brand Facebook Twitter
Amanzoe

— Σε ποιες χώρες δραστηριοποιούνται οι μεγαλύτεροι παίκτες στη βιομηχανία του μαρμάρου παγκοσμίως;
Θα αναφερθώ μόνο σε χώρες, όχι σε ονόματα εταιρειών, γιατί μπορεί να αδικήσω κάποιους ξεχνώντας τους. Επομένως, πρωτοπόρος παγκοσμίως είναι η Ιταλία, όχι σε ποσότητα αλλά σε αξίες και επεξεργασία, γιατί υπάρχει η τεχνογνωσία και ο κατάλληλος μηχανολογικός εξοπλισμός. Ποσοτικά, εκτιμώ ότι η Νο1 χώρα στον κόσμο είναι η Τουρκία με πιο φθηνή πρώτη ύλη. Όμως ο μεγαλύτερος εξαγωγέας λευκών μαρμάρων στον κόσμο είναι η Ελλάδα, η οποία καταλαμβάνει την τρίτη ή τέταρτη θέση παγκοσμίως στις εξαγωγές του κλάδου σε αξία και ποσότητα. 

— Τι λείπει από την Ελλάδα για να καταλάβει την πρώτη θέση;
Δεν υπάρχει εθνική στρατηγική στην Ελλάδα. Πρέπει όμως να δίνουμε περισσότερη προσοχή και στην ποιότητα της πρώτης ύλης. 

— Τι άλλες βελτιώσεις πρέπει να γίνουν σε εθνικό επίπεδο;
Λείπει η νομοθεσία εξόρυξης και μια στρατηγική επ’ αυτής που να προβλέπει συγκεκριμένες ποσότητες, όχι να πέφτει η αξία του υλικού επειδή υπάρχει μεγάλη προσφορά. Λείπει επίσης η κουλτούρα απ’ όσους επαγγελματίες ασχολούνται με τα φυσικά πετρώματα. Πρέπει να αλλάξει η νοοτροπία τους, να αντιμετωπίζουν με περισσότερη εντιμότητα τον καταναλωτή.

— Έχετε συνεργασίες και με μεγάλα ξενοδοχεία πρώτης γραμμής της χώρας, που παίζουν σημαντικό ρόλο τουριστικά.
Μέσα από συνεργασίες με αρχιτέκτονες έχουμε πετύχει αυτήν τη στιγμή να «απλώσουμε» τα μάρμαρα της Stonetech σε πολλές χώρες. Στο παρελθόν, αλλά και σήμερα, οι συνεργασίες μας περιλάμβαναν τα σημαντικότερα κατασκευαστικά έργα στον τομέα της φιλοξενίας στην Ελλάδα. Ενδεικτικά αναφέρω το Blue Palace και το Daios Cove στην Κρήτη, το Stella Island, το Euphoria Retreat και το Robinson, το Amanzoe, ένα μεγάλο μέρος του Αστέρα (Four Seasons) και τώρα το One&Only στην Κέα. Η σφραγίδα της Stonetech υπάρχει σε πάρα πολλά καλά ξενοδοχεία και πρότζεκτ με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, όπως το Ritz Carlton στο Maui & Kalea Bay στη Φλόριντα. Αυτή είναι μια ιδιαίτερη περίπτωση, καθώς προμηθεύσαμε μάρμαρα για τις πισίνες και τους περιβάλλοντες χώρους. Πρόκειται για ένα trend πολυτέλειας, καθώς, η επένδυση μιας πισίνας με μάρμαρο προσδίδει μια πιο φυσική αίσθηση και αισθητική υπεροχή.  

Πώς το ελληνικό μάρμαρο γίνεται διεθνές brand Facebook Twitter
Ο νέος εκθεσιακός χώρος της Stonetech στην Οινόη/ Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

— Ποιος είναι ο ρόλος του μαρμάρου στον ελληνικό τουρισμό;
Το ελληνικό μάρμαρο είναι από μόνο του ένα «brand» για τη χώρα. Δεν δίνει απλώς μια ευκαιρία στον ξενοδόχο να κάνει μια επένδυση με αισθητική υπεραξία. Το μάρμαρο είναι ένα ντόπιο υλικό που ενισχύει την ελληνική ταυτότητα και συνδέεται δημιουργικά με τον πολιτισμό και με τον φυσικό μας πλούτο. Ξεκάθαρα, λοιπόν, μιλάμε για ένα premium υλικό που αναβαθμίζει κάθε έργο, προσθέτει κομψότητα και διαχρονικότητα, προσφέροντας παράλληλα μια μοναδικότητα στην εμπειρία του επισκέπτη. Είναι από τα υλικά που είναι φύσει μοναδικά. Κάθε πλάκα μαρμάρου, είτε βρίσκεται σε ένα μπάνιο είτε σε έναν εξωτερικό χώρο, έχει τον δικό της χαρακτήρα.

— Ποιες είναι οι μεγάλες τάσεις όσον αφορά τη χρήση μαρμάρου στον τομέα της φιλοξενίας;
Δεν μπορώ να πω ότι έχουν αλλάξει δραματικά οι τάσεις σε σχέση με τριάντα χρόνια πριν. Τα μάρμαρα τοποθετούνται όπως και στο παρελθόν. Τώρα, με την τεχνολογία, συγκεκριμένα με τις μηχανές CNC, έχουμε τη δυνατότητα να κάνουμε ακόμα πιο δύσκολες κατασκευές, σε μασίφ κομμάτια, με ανάγλυφες επιφάνειες κ.λπ., κάτι το οποίο στο παρελθόν ήταν πολύ πιο δύσκολο και έβγαινε με πολύ περισσότερες ατέλειες σε σχέση με σήμερα. Επίσης, τώρα έχει εξελιχθεί λίγο περισσότερο το μαρμάρινο έπιπλο αλλά και η επιλογή του μαρμάρου για πισίνες, που ως τάση κερδίζει διεθνώς έδαφος λόγω της υψηλής της αισθητικής. Ωστόσο ένα δάπεδο, μια επένδυση ή μια πιο συνηθισμένη εφαρμογή γίνονται πάντα με τον ίδιο τρόπο. 

— Αυτό που αλλάζει είναι η τεχνολογία...
Ναι, η τεχνολογία αλλάζει διαρκώς, διευκολύνοντας τη δουλειά των τεχνιτών. Όχι ότι πριν δεν γνώριζαν τη δουλειά τους, απλώς τότε ο βαθμός δυσκολίας ήταν μεγαλύτερος. Συνδυάζοντας την τεχνολογία και το inhouse atelier, όπου ακόμη έχουμε επεξεργασίες που γίνονται με το χέρι, έχουμε πετύχει τεράστια δημιουργική ελευθερία. Αυτή ακριβώς την ελευθερία εφαρμόζουμε σε φόρμες και κοπές για απαιτητικές, tailor made κατασκευές.

Πώς το ελληνικό μάρμαρο γίνεται διεθνές brand Facebook Twitter
Cayo Resort Elounda

— Πώς αντιμετωπίζετε το φαινόμενο της γρήγορης φθοράς των προϊόντων υψηλής τεχνολογίας που χρησιμοποιείτε στην παραγωγή σας;
Έχουμε φτάσει σε ένα πολύ υψηλό επίπεδο τεχνολογικής ανάπτυξης στον τομέα μας, που από ένα σημείο και πέρα είναι φλυαρία. Η τεχνολογία πλέον μας δίνει τη δυνατότητα να κατασκευάσουμε απίθανα πράγματα και μας πριμοδοτεί με σχεδιαστική τόλμη, αλλά δεν την έχουμε αξιοποιήσει ακόμα επειδή οι κατασκευές δεν έχουν μπάτζετ ικανά να υποστηρίξουν τέτοιου είδους προτάσεις. Οπότε έχεις τη Ferrari, αλλά ο δρόμος δεν είναι καλός ακόμα.

— Είναι και αυτή μια πρωτοπορία που σας κάνει leaders στον τομέα σας;
Η αλήθεια είναι ότι έχουμε «κόλλημα» με την τεχνολογία και μια ανάγκη να βρισκόμαστε διαρκώς μπροστά από τις εξελίξεις. 

— Πώς οραματίζεστε το μέλλον της εταιρείας και του κλάδου; 
Το μέλλον της Stonetech το οραματίζομαι σε ένα πιο αυτοματοποιημένο περιβάλλον παραγωγής, το οποίο θα απαιτεί το ελάχιστο δυνατό προσωπικό για εργασίες που θα μπορούν να εκτελούνται χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση. Όμως αυτό δεν σημαίνει παραγκωνισμός των εργαζομένων. Θέλουμε οι άνθρωποί μας να ασχολούνται με τις πιο εξειδικευμένες επεξεργασίες, με το κομμάτι της δημιουργικότητας και της προσωπικής φροντίδας κάθε πρότζεκτ. 

— Αντιλαμβάνομαι πως θεωρείτε σημαντικό τον ρόλο των ανθρώπων στην επιτυχία σας.
Είναι πολύ πολύ σημαντικός. Χωρίς τους ανθρώπους δεν κάνεις τίποτα. Όταν έχεις καλή ομάδα, κερδίζεις. Οπότε οι άνθρωποι της εταιρείας είναι το άλφα και το ωμέγα για μένα. Και μας ενδιαφέρει να είναι ευχαριστημένοι και να μπορούν να υπολογίζουν τη ζωή τους μέσα από τη βιωσιμότητα της εταιρείας.

_____________________

H Stonetech συμμετέχει στο ΑDM3/The Leisure Architecture Issue ως ΧΟΡΗΓΟΣ

H ειδική έκδοση Architecture Design Map: The Leisure Architecture Issue δωρεάν στο σπίτι σας με ένα κλικ.

 
Design
0

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ADM3/22: THE LEISURE ARCHITECTURE ISSUE

ADM3/22: THE LEISURE ARCHITECTURE ISSUE

Η νέα συνεργασία της LiFO με το archisearch.gr και την Design Ambassador παρουσιάζει τις καινούργιες τάσεις στον χώρο του design, της αρχιτεκτονικής, του real estate και του hospitality, ενημερώνει για την εξέλιξη των σημαντικών έργων ανάπτυξης και μας συστήνει μερικούς από τους πιο επιδραστικούς και αξιόλογους αρχιτέκτονες. Με την έκδοση The Leisure Architecture Issue χαρτογραφούμε το νέο τοπίο στον τουρισμό και την ανάπτυξη, υπό το πρίσμα της καλής ζωής, του τόπου, της επιχειρηματικότητας, του οράματος των thought leaders, αλλά και των επιχειρηματιών που πρωταγωνιστούν με έργα, ιδέες, καινοτόμες προτάσεις και στρατηγικές.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένα σπίτι που μας προτρέπει να ζήσουμε στο max/ Ένα σπίτι που φοράει με χιούμορ τον μαξιμαλισμό του

Design / «Ο μινιμαλισμός είναι πλήξη»

Κάποτε η Tina Livanos είχε καθυστερήσει σε έναν γάμο, όπου ήταν παράνυμφος, επειδή είχε βρει μια ιδιαίτερη λάμπα. Μέχρι και σήμερα ψάχνει αδιάκοπα σε αντικερί, ανοιχτές αγορές και παζάρια, προκειμένου να γεμίσει το σπίτι της με έπιπλα και μπιχλιμπίδια.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Αθηναϊκές πολυκατοικίες: Η πιο ζωντανή ιστορία της πρωτεύουσας

Βιβλίο / Αθηναϊκές πολυκατοικίες: Η πιο ζωντανή ιστορία της πρωτεύουσας

Μια νέα ερευνητική έκδοση του Ιδρύματος Ωνάση, ευχάριστη και ζωντανή, αφηγείται την ιστορία της πολυκατοικίας αλλά και της πόλης μας με τις μεγάλες και τις μικρότερες αλλαγές της, μέσα από 37 ιστορίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα σπίτι σε διάλογο με τη δικαιοσύνη και την τέχνη

Design / Ένα διαμέρισμα του ’70 που απορρίπτει οτιδήποτε παλιό

Το σπίτι του Αλέξανδρου Κασσανδρινού είναι γεμάτο τέχνη, χωρίς καμία αντίκα, με έπιπλα περισσότερο βολικά παρά ντιζαϊνάτα και άπειρο φως — τόσο, που το καλοκαίρι στο καθιστικό χρειάζονται γυαλιά ηλίου για να καθίσει κανείς.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Γιώργος και Ρούλης Αλαχούζος

Design / Αδελφοί Αλαχούζοι: Οι πιο διάσημοι Έλληνες «εφετζήδες»

Από την «Ανατομία ενός εγκλήματος» και τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 μέχρι τον Harry Potter και την τελευταία ταινία του Κρόνενμπεργκ, εδώ και σαράντα χρόνια ο Γιώργος και ο Ρούλης Αλαχούζος δημιουργούν εντυπωσιακά και τρομακτικά όντα σαν σύγχρονοι αλχημιστές, επιστρατεύοντας τη φαντασία και τη δεξιοτεχνία τους.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Oι Αθηναίοι / «Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Η αρχιτέκτονας και υπεύθυνη των Αρχείων Νεοελληνικής Αρχιτεκτονικής του Μουσείου Μπενάκη, Μάρω Καρδαμίτση-Αδάμη, δεν λησμόνησε ποτέ στην πορεία της πως η μορφή ενός κτιρίου πρέπει να έχει χαρακτήρα, ειλικρίνεια και κλίμακα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Sotja

Οι Αθηναίοι / Sotja: «Στο ξεκίνημά μου έλεγαν "αυτό το κοριτσάκι θα μου κάνει το tattoo;"»

Όταν μπήκε στα τατουατζίδικα, ελάχιστες γυναίκες εργάζονταν εκεί. Εξασκήθηκε πάνω σε «πανκιά» και βρήκε το προσωπικό της στυλ στις horror ταινίες των ’60s. Η Αθηναία της εβδομάδας θυμάται την εποχή που τα tattoo προκαλούσαν προβλήματα στη δουλειά και κακεντρεχή σχόλια στον δρόμο - και αυτή η πραγματικότητα δεν έχει ακριβώς τελειώσει.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο

Γειτονιές της Ελλάδας / Δύο νέοι αρχιτέκτονες ανακατασκεύασαν τη στέγη ενός σχολείου στα Τζουμέρκα

Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Design / Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Η διοργάνωση του Hotel Experience που πραγματοποιήθηκε 5-6 Οκτωβρίου 2024 στο Ωδείο Αθηνών ξεπέρασε κάθε προσδοκία συμμετοχής καθώς πάνω από 4.000 επισκέπτες βίωσαν από κοντά την εμπειρία
THE LIFO TEAM
H θρυλική Ιταλίδα designer Paola Navone θέλει να ζήσει στην Αθήνα

Design / H θρυλική Ιταλίδα designer Paola Navone θα ήθελε να ζήσει στην Αθήνα

 H προσωπικότητα της αρχιτεκτόνισας και designer Paola Navone είναι πληθωρική, όσο και η ιστορία της ζωής της. Λίγο πριν εμφανιστεί ως ομιλήτρια το Σάββατο 5 Οκτωβρίου στο συνέδριο Hotel Experience στο Ωδείο Αθηνών μας μιλάει με πάθος για ένα πρόσφατο πρότζεκτ που υπέγραψε.
ΘΑΝΑΣΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ