Ο Κωνσταντίνος Βήτα για τη Μαντόνα

Ο Κωνσταντίνος Βήτα για τη Μαντόνα Facebook Twitter
14

[Σκαναρισμένο, απ' τον Α.Δημοκίδη]

 

Το 1994 η Μαντόνα ήταν 36 ετών. Τις προάλλες έκλεισε τα 55. 

Το κείμενο του Κ. Βήτα στο παλιό 01 ξεχωρίζει, ακόμη. 

 

Ο Κωνσταντίνος Βήτα για τη Μαντόνα Facebook Twitter

 

Ο Κωνσταντίνος Βήτα για τη Μαντόνα Facebook Twitter

 

Ο Κωνσταντίνος Βήτα για τη Μαντόνα Facebook Twitter

 

 

 


 

 

 

 

Αρχείο
14

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

4 σχόλια
ΤΝΚΣ μόλις διάβασα το άρθρο σου και πραγματικά εντυπωσιάστηκα με την ανάλυση του 4 minutes!!! Εκπληκτική.Απο αυτά που γνωρίζω, το Hard Candy και ένα best of album ήταν οι τελευταίες τις υποχρεώσεις για δισκογραφική παρουσία κάτω απο το σήμα της Warner.Η αλήθεια είναι πως η Live Nation ανέλαβε αρχικά την παραγωγή και το στήσιμο των live shows, τη προώθηση τους καθώς και την διάθεση των memorabilia. Πλέον, απο το MDNA και μετά έχει την επιμέλεια του πως θα διαφημιστεί η δουλειά της, τι ύφος θα έχει και πιο θα είναι το καλλιτεχνικό της προφίλ. Χωρίς να είμαι σίγουρος είναι ένα σύνολο εταιριών όπου μπορεί να είναι μέσα και η Universal.Το θέμα με τα όπλα με απώθησε για κάποιους συγκεκριμένους λόγους.Όταν επιθυμείς ειρήνη, ανοχή απέναντι στην διαφορετικότητα και δηλώνεις τον αποτροπιασμό σου για τον πυροβολισμό μιας κοπέλας επειδή διεκδικούσε το δικαίωμα της για μάθηση, τότε δεν "ωραιοποιείς" το φαινόμενο της βίας. Ο άνθρωπος είναι ιδιαίτερα "ευάλωτος" στην παρουσία ελκυστικών σωμάτων και ερωτικών μηνυμάτων. Οι άμυνες του χαλαρώνουν το ίδιο και η κριτική του σκέψη στο τι παρακολουθεί. Το να συνδέονται τα όπλα και η φρίκη που συχνά τα συνοδεύει, με επιδέξια χορευτικά, ερωτισμό, λίκνισμα και θέαμα είναι περισσότερο διγλωσσία και αφέλεια. Η βία έχει μόνο ένα πρόσωπο και αυτό είναι άσχημο. Οι θάνατοι, οι πολεμικές συγκρούσεις, οι συμμορίες, ο θρησκευτικός διχασμός και πολλά άλλα είναι πολύ μακριά απο ένα λίκνισμα και μία "επικίνδυνη" χορογραφία. Άθελα της(?) έρχεται να προσθέσει έναν αισθησιασμό, και μία εμπορικότητα, σε ακραίες ανθρώπινες συμπεριφορές. Αν ο πολιτικός - κοινωνικός ακτιβισμός της είχε κάποια δόση αλήθειας, αυτή τη στιγμή θα χρησιμοποιούσε τη φωνή της για τα γεγονότα που συμβαίνουν στην Αίγυπτο. Τον θρησκευτικό φανατισμό που η ίδια τόσο έντονα στηλιτεύει. Όμως, δεν υπάρχει ακόμη κάποια κυκλοφορία με το όνομα της οπότε ο "θόρυβος" μπορεί να περιμένει. Ίσως πει κάτι με το secret project το οποίο θα βοηθήσει το λανσάρισμα του blu ray για το MDNA TOUR. Της βγάζω το καπέλο για πολά ζητήματα μα υπάρχουν φορές που φαντάζει κάλπικη και νάρκισσος. Πρέπει κάθε χρόνο να μαθαίνουμε για το φιλανθρωπικό της έργο στην Αφρική με video, on line άρθρα και πλέον το instagram. Μπορείς να προσφέρεις αθόρυβα και μπορείς να είσαι μαχητικός ακόμη και απο το παρασκήνιο. Bedtime Stories μάλλον η καλύτερη της δουλειά. Έχεις απόλυτο δίκιο για το Ray Of Light μα θα το ακούω πάντα για το Skin και το Nothing Really Matters.Take care friend!
Ναι, θυμάμαι για την παραγωγή των live shows αλλά νόμιζα ότι έβγαζε και τους δίσκους της. Παρακολουθώ "περιμετρικά" την καριέρα της και μερικά πράγματα μου διαφεύγουν.Πάντως αν ευθύνεται η Warner για την πορεία του δίσκου MDNA, τί να πω... των χαντάκωσε πραγματικά. Και θεωρώ ότι γενικά σαν όχημα, μαζί με τα superbowl και την ταινία της και ταλοιπά, ήταν πολύ βιαστικό και από άποψη χειρισμού εντελώς ερασιτεχνικό. Ούτ εμπορικότητα επέτυχαν, ούτε και τόσο αξιοπρεπή επίλογο στην συνεργασία τουτς. Είναι λες και την άδειασαν. Και κει αναρωτιέσαι, αυτή δεν έχει λόγο τελικά;Σχετικά με την βία και τα όπλα. Πρόλαβα και είδα την Tour, όσο ήταν ανεβασμένο στο youtube το dvd, leaked. Νομίζω ότι δεν ωραιοποίησε και πολύ τα πράγματα. Θυμάμαι ότι εκείνο το section με τα όπλα είχε πολύ θράσος, με την Μ να κάνει ότι πυροβολεί και το κοινό και γενικά να λειτουργεί ως model περισσότερο παρά αποφατικά τύπου, είμαι η Μ και γαμώ και δέρνω. ΄μου φάνηκε περισσότερο να λέει, ότι ναι, αν μπεις μέσα στο σπίτι μου, θα σε φάω πούστη, θα σε ξεφτιλίσω, θα σε σκυλεύσω θα σε σύρω στον τάφο σου. Πολλή οργή γενικά. Αλλά σκέφτομαι ότι δεν παραδειγματίζει, αλλά περισσότερο αφηγείται μια μέση τρομολαγνική φαντασίωση. Θα μου πεις και έχεις δίκιο: πόσο μπορεί μια Μ να αφηγείται καταδεικτικά παρά να παραδειγματίζει; Αλλά έτσι είναι η ποπ. Στον σύμφυτο "στόχο" της να αντλεί από τον υλικό πολιτισμό και τις συλλογικές ψευδαισθήσεις(βλ. Warhol), παράγει είτε με σκοπό την ίδια την προκλητικότητα είτε από την ίδια της την φύση-δηλαδή πηγαία και "αφελώς", αμφισημία και διφορούμενα νοήματα. Θελει μεγάλο ego για να μπεις στην θέση του διφορούμενου role model. Το κάλπικο και το ναρκισσιστικό είναι στοιχεία της ποπ (αλλά και της performance art) ως gn;hsiow απόγονος των απαρχών της εννοιολογικής τέχνης και του image making:http://en.wikipedia.org/wiki/Rrose_S%C3%A9lavyhttp://en.wikipedia.org/wiki/L.H.O.O.Q.(Διάβασε και τα κείμενα.)Αυτό λοιπό που ποτέ δεν μπορούμε να ξέρουμε ή να συμφωνήσουμε μεταξύ μας για αυτούς τους καλλιτέχνες ή "διασκεδαστές", είναι το αν είναι πραγματικά κάλπικοι μέσα στην καπηλευτική φύση της τέχνης τους.Επίσης, αφού διάβασα χθες το άρθρο, άρχισα να ψαχουλεύω την καριέρα της και θυμήθηκα αυτό, και βρήκα και τις δύο δήλωσεις της που η δεύτερη με εξέπληξε. Βέβαια ήταν όντως μια πολύ ευαίσθητη περίοδος, είναι αλήθεια. Παρ όλα αυτά φωτίζει αρκετά το θέμα που έθιξες. Τί συμπέρασμα βγάζεις με βάση αυτό λοιπόν; :https://www.youtube.com/watch?v=5iIr6Bc7qjY (Είναι η πιο βίαιη από τις τρεις εκδοχές)http://www.mtv.com/news/articles/1469995/madonna-defends-her-violent-video.jhtmlhttp://www.ew.com/ew/article/0,,439329,00.htmlΚαι μιας και το πιάσαμε, δεν συμφωνείς ότι ως σύνολο, μάλλον ο πιο ισχυρός δίσκος της, παραγωγή, τραγούδια, μελωδίες, πρέπει να είναι το confessions on a dancefloor?Take care too:)
Μην ξεχνάμε ότι στο Gang Bang εκτονώνει την αγανάκτησή της και βγάζει όλο το άχτι της για το διαζύγιο με τον Guy. Και μια που είπα για Guy, θα αναφερθώ και στον άλλο Guy, τον μάνατζερ τον οποίο εξακολουθεί να έχει στο πλάι της... έχω την αίσθηση ότι την κατευθύνει σε όλο και πιο εμπορικά μονοπάτια με αποκορύφωση το άλμπουμ MDNA το οποίο ηχογραφήθηκε αρκετά βιαστικά και με ελάχιστη παρουσία της Μ στο στούντιο σύμφωνα με δηλώσεις του William Orbit. Δε λέω, είχε και το (αριστουργηματικό) WE που ετοίμαζε για 3 χρόνια εκείνη την περίοδο και που θεωρώ ότι ευθύνεται εν μέρει για το σχετικά μέτριο αποτέλεσμα του MDNA.
Καλά θυμόμουν τελικά πως η UNIVERSAL έχει αναλάβει πλέον την δισκογραφική της πορεία. Η Warner πλέον δεν έχει κανέναν ρόλο στην εικόνα της. Το μόνο που εκμεταλλεύεται είναι τα τραγούδια της μέχρι και το best of album Celebration.Διάβασα τα άρθρα του WIKI μα αγνόησα τα άρθρα που αφορούσαν την περίοδο του American Life διότι τα γνώριζα ήδη. Το A.L. είναι ένα album το οποίο ακούω συχνά. Συμφωνώ πως σε επίπεδο παραγωγής το Confessions είναι ένα album που ακούγεται απο την αρχή μέχρι το τέλος και φυσικά η τουρνέ που ακολούθησε είναι για μένα η καλύτερη επι σκηνής παρουσία της. Ξανά, με το θέμα της βίας έχω την αίσθηση πως ξεχειλίζει απο παντού και απλά δεν το αντέχω να γίνεται θέαμα σε μία αρένα. Οι καιροί αλλάζουν δραστικά και νομίζω πως θα υπάρξουν τεράστιες ανατροπές σε ολόκληρο το πλανήτη.Έχουμε ανάγκη απο ανθρώπους με όραμα σε κάθε τομέα. Διάλογος, ευγένεια, μεράκι συνεργασία.Υπάρχει κάτι το οποίο θα της το χρωστάω πάντοτε. Στα 14 μου αγόρασα το Immaculate Collection σε LP και ήταν αυτός ο δίσκος που με παρηγόρησε σε μία δύσκολη οικογενειακή κατάσταση. Τραγούδια φρέσκα γεμάτα ανεμελιά και εφηβικά όνειρα.
Οκ Paris. Συμφωνώ για το τί χρειαζόμαστε, αλλά παράλληλα δεν μπορώ να εναντιωθώ στο πως ερμηνεύει κανείς καλλιτεχνικά, με οποιοδήποτε τρόπο, τα σημεία της εποχής. Κρατάω μόνο μια πισινή, στο κατά πόσοαυτό που κάνει η Μ σήμερα είναι αισθητικές επιλογές ή εκφράσεις ή θέμα marketing. To μαρκετινγκ έχει και αυτό την τέχνη του, αλλά έχει άλλο "σκοπό από την τέχνη, ή τουλάχιστον καλύπτει άλλες ανάγκες. Και αυτά όλα αν σταθούμε σε αυτό που είπες: "Τα αδιάφορα album προέκυψαν απο τον υπερβολικό έλεγχο των δισκογραφικών εταιριών και - κακά τα ψέμματα - δικών της ανασφαλειών" και στην δική μου διαπίστωση : "Ούτ εμπορικότητα επέτυχαν, ούτε και τόσο αξιοπρεπή επίλογο στην συνεργασία τουτς. Είναι λες και την άδειασαν. Και κει αναρωτιέσαι, αυτή δεν έχει λόγο τελικά;"Να φανταστείς ότι αφού η Μ είναι στην Interscope, είναι στην ίδια εταιρεία με την Gaga. Παίζει λοιπόν όλο το hype να είναι εμπορικό παιχνιδάκι της εταιρείας. Ακόμα και οι ίδιες οι ομοιότητες-όπου υπάρχουν- στις δουλειές τους. Τί μπορεί να πει κανείς... Επηρεασμένος από μια απάντηση σε ένα άλλο άρθρο σου στέλνω αυτό, μιας και κολλάει στο ζήτημα που συζητάμε:https://www.google.gr/search?q=valie+export+genital+panic&rlz=1C1PRFA_enGR433GR434&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=C30SUo-qNMvCswaNmoDYCg&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1280&bih=961#facrc=_&imgdii=_&imgrc=vxZiu1gY-7d_AM%3A%3BRsgaKLzC738OXM%3Bhttp%253A%252F%252F31.media.tumblr.com%252Ftumblr_l8ikw3DGAk1qc7y4ro1_500.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fboystown.tumblr.com%252Fpost%252F1095558827%3B449%3B600;)
Για πολλά χρόνια πίστευα πως η Madonna ήταν αποκλειστικά και μόνο προϊόν Marketing.Η αλήθεια είναι πως κάθε της album και συνεπώς κάθε της μεταμόρφωση ήταν και μία εμμονή. Η προσκόλληση της σε μία ιδέα - συναίσθημα. Τα αδιάφορα album προέκυψαν απο τον υπερβολικό έλεγχο των δισκογραφικών εταιριών και - κακά τα ψέμματα - δικών της ανασφαλειών.Η Warner δεν επρόκειτο να ανανεώσει το συμβόλαιο της οπότε έπρεπε να βγάλει ένα album σίγουρα εμπορικό και να κάνει έναν αξιοπρεπή επίλογο. Η Live Nation αν θυμάμαι σωστά το όνομα της, εκμεταλεύεται το όνομα της και εξαργυρώνει την φήμη της σε live shows.Η ίδια γνωρίζει πως δεν είναι μόνη της πλέον στη κορυφή οπότε "παίζει" στο δικό τους σκοπό και φυσικά θρέφει τη δική της ματαιοδοξία. Το nipple gate, τα όπλα και τα πριν απο 7 χρόνια ήταν cool grillz επιβεβαιώνουν κάποιον πανικό. Το Hard Candy είναι σαφώς ανώτερο του MDNA. Το μοναδικό project στο οποίο έβαλε την ψυχή της τα τελευταία χρόνια είναι το W.E.Ο σωστός ρυθμός της ταινίας και το επίπεδο παραγωγής έδειχναν την αγάπη της για το υλικό που είχε στα χέρια της. Οι κριτικοί την έθαψαν - και αυτή τη φορά - είχαν πράγματι άδικο.Της βγάζω το καπέλο διότι ακόμη και αν ένας παραγωγός τις χάριζε επιτυχίες σε ένα album, στο επόμενο της βήμα θα επέλεγε κάποιον άλλο για να ανανεώσει τον ήχο της.Immaculate Collection (συνολικά η πορεία της στα 80's)EroticaBedtime StoriesRay Of LightConfessions On A Dance floorΊσως τα καλύτερα μουσικά της δείγματα.
Η Warner δεν επρόκειτο να ανανεώσει το συμβόλαιο της οπότε έπρεπε να βγάλει ένα album σίγουρα εμπορικό και να κάνει έναν αξιοπρεπή επίλογο.Για πιο album μιλάς και για ποιον επίλογο; Αν δεν κάνω λάθος υπέγραψε με την Live Nation μετά το Confessions. Τί ισχύει;Το Nipplegate νομίζω ότι είναι ένα συμβαν που έλαβε χώρα στην Κωνσταντινούπολη όσο τραγουδούσε το Human Nature. Οι πολιτικές εξελίξεις που ακολούθησαν ενισχύουν την ευστοχία της πράξης της.Τα όπλα νομίζω ότι δεν είναι έξω από αυτό που όλοι μουρμουρίζουμε διαβάζοντας τα σημεία της εποχής που μυρίζει μπαρούτι. Το όπλο είναι κυριότερο στοιχείο στο κομμάτι Gang Bang στην ΜDNA Tour, όπου γίνεται ξεκάθαρη η φοβικότητα των ανθρώπων μέσα στα κλειδωμένα σπίτια του και η φαντασιωσική ανάγκη της τελεσίδικης λύσης που προσφέρει ένα όπλο σε φανασιωσικούς κινδύνους που "ενοχλούν" τον ζωτικό μας χώρο. Και μάλιστα πότε; Την εποχή της μεγαλύτερης ανασφάλειας από το 72 και μετά. Αν διαβάσει κανείς την επικαιρότητα "Κοινωνία" ή "Κόσμος", θα καταλάβει τί συμβαίνει σε σπίτια και γειτονιές του κόσμου. Τα εγκλήματα που λαμβάνουν χώρα πλέον και η συχνότητά τους είναι να κουφαίνεσαι. Αυτή η κινδυνολογία του MDNA λοιπόν, είναι σε επίπεδο συμβολισμού η αντιστροφή του 4 minutes, όπου σε αντίθεση με την χορογραφία του Gang Bang, ως invader ή καλύτερα ως Τελετάρχης του επικείμενου τέλους(θυμίσου πως ανοίγει και η Sticky & Sweet) παρουσιαζόταν η Μ(αν θυμάσαι έμπαινε η ίδια από ένα παράθυρο σε ένα σπίτι που μια οικογένεια έτρωγε χωρίς να την αντιλαμβάνονται και μετά χόρευε πάνω σε ράμπες του σούπερμάρκετ σέρνοντας από πίσω της μία άυλη μη αντιληπτή επίσης σκοτεινή μάζα η οποία κατέτρωγε τις σάρκες των ανθρώπων δίχως φαινομενικά να τους σκοτώνει. Απλώς τους εξαφάνιζε. Το σώμα αντιμετωπιζόταν εκεί ως μια απειλούμενη οργανικότητα από ένα κάποιο αφηρημένο κακό που εισβάλει πανταχού στην δυτική κοινωνία, όπως περίπου ο αέρινος πλανήτης Μελαγχόλια θα κατάπινε λίγο καιρό αργότερα την Γη.) Η κρίση; Το 2012 και η προφητεία των Μάγιας; Η επέλαση της κινέζικης οικονομίας; Δεν ξέρω τί είχε στο μυαλό της.Τα Cool frillz πραγματικά ούτε και γω τα καταλαβαίνω, θα ταν πιο ταιριαστό επί Hard Candy.Kατά συνέπεια όλων αυτών, οπτικοακουστικά και εννοιολογικά ο δίσκος MDNA και η tour που τον συνόδευσε είναι αρκετά συμπαγής με στοιχεία τα οποία η Μ δεν είχε ξαναχρησιμοποιήσει, πλήρως συγχρονισμένη με το Zeitgeist της περιόδου που διανύουμε. Άλλωστε δεν είναι και η μόνη που εκφράζει την φαντασίωση της βίας και μιας κάποιας θεώρησης ενός επελαύνοντος φασισμού(ας θυμηθούμε και το Alejandro). Επίσης το σώμα αρχίζει πάλι να "απειλείται" και να θεωρείται ναός της αμαρτίας ανά τον κόσμο την ίδια στιγμή που καλλιτέχνες και entertainers το επαναχαρτογραφούν εν είδει ενός γενικόλογου φαντασιωσικού human rights riot με εικονική βίαιη διάθεση που ρέπει προς το punk attitude, για χάρη του οποίου η Μ θα κάνει και μια Επανάσταση της αγάπης(!). Η εποχή λοιπόν αναγκάζει την Μ να πάψει να μηρυκάζει πολιτισμικά κλισέ(η Μ Che Guevara, η Μ στην Ανατολή, η Μ καουμπόι, η Μ disco queen ή πρώτο RnB chick). Το κακό με αυτό το άλμπουμ ήταν ο διττός μουσικός της χαρακτήρας(από την μία τα ηλεκτρονικά house και από την άλλη τα Americana "Give me all your lovin' και τα λοιπά, που δεν συναντώνται πουθενά μεταξύ τους. Είναι σαν δύο δίσκους σε έναν. Ο ένας έπρεπε να συνοδεύει το Superbowl κατά την δική μου άποψη, ο άλλος θα πρεπε να είναι άλλη ιστορία. Αυτός ο άλλος δίσκος λοιπόν θα ταν από τους καλύτερούς της. Δοκιμάστε να αφαιρέσετε από τον Deluxe Edition MDNA τα cheerleaderoτραγουδάκια και ξανακούστε τον. Επίσης η επιλογή των singles ήταν εγκληματική. Κάτω από όλα αυτά, όντως η Μ πρέπει να αλλάξει εταιρεία.Θα μπορούσε να γυρίσει 4-5 βίντεο κλιπ γι αυτόν τον δίσκο μέχρι να βγει το dvd της tour και όχι σίγουρα για τα τραγούδια που έβγαλε τελικά βίντεο.Σχετικά με τον Erotica. Μουσικά ναι, είναι στην πρωτοπόρα γραμμή του κλίματος των αρχών 90s, αλλά εν αντιθέσει με τα άλλα που ανέφερες σήμερα ακούγεται φτωχός. Πολύ φτωχός. Άλλωστε αποτέλεσε μουσικά περισσότερο δάνειο παρά κάτι δικό της. Παρ ότι ήταν χαστούκι στον συντηρητισμό και ολική στροφή στην καριέρα της. Τελικά ο Bedtime Stories αποδεικνύεται με τα χρόνια ο πιο ώριμος και ποιοτικός της δίσκος.Κάποιοι θα λέγανε-ως συνήθως- για τον Ray of light, επιτρέψτε μου όμως να πω ότι φαντάζει πλέον υπέρταταtα kitsch και τίγκα στα κλισέ... Σχετικά με την ταινία W.E. συμφωνώ και επαυξάνω. Δεν νομίζω ότι ξανάδαμε ποτέ τέτοιο κινηματογραφικό στυλ. Έρεε σαν όνειρο, σαν μια ανάμνηση του πιο εκλεπτυσμένου γεύματος.
θα ηθελα πολύ να διαβάσω ενα σημερινό κείμενο του Κ.Β για τη Μαντόνα . Και οι δύο έχουν μεγαλώσει πολύ απο την εποχή του Bedtime story , οι εποχές αλλαξαν , το ίδιο και η μουσική , το ίδιο και όλοι εμείς που αισθανόμασταν έτσι οπως ο Κ.Β εκείνη την εποχή . Αραγε υπάρχει ακόμη ταύτιση ?
Αν θυμάμαι καλά το 2006 κατά τη διάρκεια της περιοδείας Confessions ο Κ. Β. είχε πει σε περιοδικό Κυριακάτικης εφημερίδας ότι οι γκέι βλέπουν τις περιοδείες της Μαντόνα όπως οι στρέητ το Μουντιάλ!