ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

Η αβάσταχτη μετριότητα της Lady Gaga

Facebook Twitter
60

H Lady Gaga απο τον Terry Richardson

Η Lady Gaga με την τελευταία προώθηση του νέου της δίσκου έκανε το εξής στους χρήστες του ίντερνετ: Τους ζάλισε τον έρωτα για να τους σερβίρει ξαναζεσταμένο φαγητό.

Μπορούσες να αποφύγεις αυτή την διαφήμιση; Κατηγορηματικά όχι.

Εκτός εάν δεν είχες ίντερνετ ή τηλεόραση. Διότι το βίντεο με την μέθοδο της Αμπράμοβιτς έπαιξε με ψηφιδωτό μέχρι και στα ελληνικά δελτία ειδήσεων.

Και μετά ήρθε η διαρροή του νέου της single. Το τελικό στάδιο της προώθησης(hint) και προσπαθούσαμε να κρατήσουμε το στόμα μας από το χασμουρητό. Όλο αυτό τον καιρό για το «Applause» γινόταν ο χαμός;

Η Lady Gaga εκτοξεύτηκε μέσα σε μια νύχτα στην κορυφή, στηριζόμενη κατά ένα πολύ μεγάλο μέρος στην εικόνα της. Μπερδεύοντας τον ήχο με την εικόνα πέτυχε δικαιολογημένα μια δυνατή αρχή. Η συνέχεια όμως ήταν μια αδιάκοπη προώθηση της εικόνας της και μόνο. Γέννημα-θρέμμα της ψηφιακής εποχής έχει προσβληθεί από τον ιό της αυτοπροβολής.

Δεν είναι η μόνη. Το ίντερνετ είναι ο καλύτερος τρόπος να διαφημίσεις την δουλειά σου παίζοντας με την εικόνα σου. Αυτό έκαναν για παράδειγμα τους τελευταίους μήνες και οι Daft Punk, οι οποίοι δεν είναι καινούριοι αλλά παίζουν με καινούρια κόλπα. Έκαναν μια μεγάλη προώθηση της νέας τους δουλειάς πετώντας κάθε φορά ένα κοκαλάκι στον ψηφιακό κόσμο. Δημιούργησαν και αυτοί μεγάλες προσδοκίες όμως στο τέλος δικαιώθηκαν. Διότι αυτό που μετράει στο τέλος δεν είναι η εικόνα αλλά η δουλειά που έχεις να παρουσιάσεις. Το προϊόν που θα δώσεις στον κόσμο έχει πάντα μεγαλύτερη αξία από την διαφήμιση του.

Επίλογος: Δεν είναι άσχημο ένα διάλειμμα όταν δεν έχεις να δώσεις κάτι σημαντικό στον κόσμο και έχεις μαζέψει φράγκα ακόμα και για τα δισέγγονα σου.

60

ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

19 σχόλια
Είδα τη gaga σε συναυλία στην Αμερική και ήταν μοναδική. Και κουλάρετε, είναι ακόμα μικρή σε ηλικία, έχει ακόμα πολύ χρόνο να βελτιωθεί και να "ωριμάσει".
δεν υπάρχει ανθρωπος που δεν θέλει να είναι πρώτος σε οτι κανει,απλα μερικοί το χάνουν κ δεν αντέχουν καμμίας κριτικης..ας σοβαρευτούμε που κάναμε θέμα τη γκαγκα λες και θα μας αφήσει καμμια πολιτιστική κληρονομια !
"ο Αυτός με τ' όνομα 21.8.2013 | 22:00 τέχνη είναι και το να γράφεις μουσική... μουσική έγραψε... το αν εσύ το θεωρείς έυπεπτο, μέτριο ή κάτι σχετικό είναι άλλο... προφανώς για να έχει κοινό που το αγόρασε κατα χιλιάδες άρεσε σε κάποιους... δεν μπορείς να κρίνεις αν είναι τέχνη αυτό ή όχι... είναι σα να τσακώνεσαι για το αν σου αρέσει πιο πολύ ο Picasso ή ο Da Vinci... "Προσωπικά δεν μου αρέσει...Αλλά δεν έκρινα αν είναι τέχνη ή όχι. Η ίδια και το team της λύσσαξε πως κάνει τέχνη. Ο κόσμος έχει αυτιά και κρίνει...Πες μου κάτι όμως...Το αν κάνει τέχνη θα το κρίνει η ίδια ή το κοινό της ;)
εκείνη και το team της μίλησαν πως κάνει "ARTPOP"... (η "τέχνη" του να κάνεις pop)... δε νομίζω πως αυτό που έχει δώσει μέχρι τώρα με το Applause έιναι κάτι εκτός της ποπ κουλτούρας... απλά προσθέτει και τη τέχνη μέσα σε όλο αυτό... από την αρχή μιλούσε μεταφορικά! όπως και με το "the Fame" μιλούσε για την εσωτερική φήμη.. και όχι για το ότι ζεί για τη διασημότητα... όπως και να χει είναι καθαρά θέμα γούστου το αν αρέσει ή όχι.. το σίγουρο είναι πως για 27χρονη δεν την λες και αποτυχημένη ούτε μη διαβασμένη για ό,τι κάνει ή λέει... δεν έχουμε παρα να δούμε που θέλει να καταλήξει...
'Η "τέχνη" του να κάνεις pop' μεταφράζεται ως The Art of making Pop (music) κι όχι ARTPOP. I think you are reading to much into it, μικρό τερατάκι.Θα σου πρότεινα πάντως τόσο και για το ART κομμάτι, όσο και για το POP να κοιτάξεις αλλού.
ο Αυτός με τ' όνομαARTPOP κατά το Artrock, σημαίνει ότι αποπειράται να κάνει arty pop.Όμως η Pop, είναι καλλιτεχνικό ρεύμα, που στην εξέλιξή του εντάσσει και την Γκάγκα μέσα του, εδώ και 60 χρόνια.Συγκεκριμένα 59. Εκεί βρίσκεται η όλη αντίφαση. Ότι "επαναστατεί" απεναντι σε αυτό που είναι, με αυτό που ούτως ή άλλως ήτανε. Όσον αφορά ένα κλιπ τώρα, έτσι;Για παράδειγμα, εσύ, τί καινούριο είδες ώστε να βγαίνει λάθος ο αρθρογράφος, ότι υπερέθρεψε τις προσδοκίες και ότι το promoting της, είναι πιο πετυχημένο από το προιον της;Και την εύλογη απορία, μήπως πλ΄ςον στην νέα εποχή, την διαδικτυακή, αυτή είναι η τέχνη της; Το Promoting; Αυτό καο το προιον της;
Όσο χάλια να πάει ένας δίσκος... όσο και να πέσουν οι πωλήσεις ενός καλλιτέχνη... δεν αλλάζει το γεγονός πως είναι ακόμα στο προσκήνιο και κάνει αυτό που έχει να κάνει.. το θέμα είναι αν το κάνει με επαγγελματισμό και πάθος... και μόνο αυτό! Από εκεί κι έπειτα είναι καθαρά προσωπικό γούστο αν θα σου αρέσει η Gaga, η Perry, η Madonna ή η Rihanna. Δε νομίζω πως μια καλλιτέχνης όπως η Gaga, που με 1,5 χρόνο στην αδράνεια και με ένα tour που διέκοψε απότομα, ήταν στη κορυφή του forbes με τους καλλιτέχνες με τις μεγαλύτερες πωλήσεις της χρονιάς λανσάροντας απλά ένα άρωμα, έχει ανάγκη να βάλει τους θαυμαστές της να αγοράσουν το τραγούδι της για να γίνει ακόμα πιο πλούσια! Ένας pop καλλιτέχνης σίγουρα θα κάνει διαφήμιση του εαυτού του από τη στιγμή που έχει θέσει τον εαυτό του στη δημοσιότητα και ζεί από αυτό! Όσο για το αν έχει ταλέντο ή όχι, πιστεύω πιο ειδικοί είναι καλλιτέχνες όπως ο Tony Bennett, η Cher, η Cindy Lauper, η Grace Jones, o Sting, o Alice Cooper, oι Kiss, ο Paul McCartney, η Yoko Ono, o Elton John, ο Brian May, η Liza Minelli, o Marilyn Manson, ο Ozzy Osbourne και πολλοί άλλοι που όχι μόνο την έχουν παραδεχτεί ως τραγουδίστρια φαινόμενο της εποχής και μεγάλο ταλέντο... αλλά έχουν μιλήσει και για μια αληθινή καλλιτέχνη που έδωσε τελείως διαφορετική πνοή και όψη στο Hollywood που όδευε προς τη καταστροφή. Υ.Γ: Τουλάχιστον η Gaga εκτός από το να βγάζει το κώλο της επι σκηνής... μαθαίνει στους 15χρονους φανς της ποια είναι η Marina Abramovic, ο Andy Warhol, o Salvador Dali και ο David Bowie. Σε αντίθεση με όλες τις popstars της γενιάς της που το μόνο που δίνανε στους θαυμαστές τους ήταν αποτυχημένα ρομάντζα της στιγμής και στιγμές αυτοκαταστροφής του εαυτού τους για να επιστρέψουν το προσκήνιο ανανεωμένες όπως ποτέ ξανά.
"According to Lucy O'Brien, author of Madonna: Like an Icon, the album artwork was on-par with Andy Warhol's concept of pop art.[23] She felt that the image was a mixture of innocence, idealism, while incorporating 50s-style Technicolor and hand tinted color, characteristic of Warhol's silkscreen printed design, prevalent in the 60s. Jeri Heiden, the album's cover designer commented, "She was already highly aware of the value of her image and was in control of it. After I took the photo, it appeared as if she was floating—her clothing was not visible. She took on the appearance of a marble statue, goddess-like."[23] O'Brien felt that the artwork heralded the arrival of a new Madonna, while drawing on the enduring appeal of her celluloid icon Marilyn Monroe. "With this picture, Madonna made explicit the connection between Warhol and herself, the vivid nexus between pop art and commerce. The late 1980s marked a new era of the pop artist as a brand, and Madonna became the first one to exploit this."http://en.wikipedia.org/wiki/True_Blue_(Madonna_album)Δηλαδή χωρίς πολλά πολλά.
Το τραγούδι δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο, ούτε από στίχο, ούτε από μουσική. Όντως ξαναζεσταμένο φαγητό. Η Γκάγκα προσπαθεί με μανία να παραμείνει στην επικαιρότητα, καλώς η κακός με αυτό το εκκεντρικό της φτιαγμένο στυλ, με την κόντρα της με τον Perez Hilton, με τα -προγραμματισμένα- leaked songs, και πολλά άλλα. Δεν έχει κάτι καινούριο να εκφράσει. Ούτε η Madonna είχε, γιαυτό και το MDNA υπήρξε μετριότητα. Το παιχνίδι με τα leaked songs έχει καταντήσει αηδία (βλ. Lana Del Rey, που μανιωδώς προσπαθεί να κρατηθεί στην επικαιρότητα με τραγούδια γραμμένα στο 5λεπτο, και στίχους κλεμμένους από ποιήματα του walt whitman). Αυτό είναι το Hollywood, αυτό έχει να προσφέρει σήμερα η mainstream μουσική σκηνή, ψεύτικα είδωλα, εμπορική μουσική, χωρίς κανένα νόημα.
Ακριβως!προσπαθει να μιμηθει η να μεινει στην ιστορια της ποπ ως grande persona,αλλα με την μουσικη κ τα τραγουδια της αποτυγχανει,ως τι θελει να μας μεινει αξεχαστη,ως χορευτρια?ως φωναρα?ως ειδωλο?ως fashion freak?δεν εχω καταλαβει...αν θελετε να μιλησουμε για τετοιου ειδους περφομανς παρτε παραδειγμα την Grace Jones η την Μadonna τουλαχιστον αυτες ειχαν και τραγουδια που εμειναν και χορευονται ακομα και σκηνικη παρουσια,η Gaga αν δεν κρεμασει καμια μπριζολα για σουτιεν η κανα κερατο για καπελο δεν πιανει μια.....
Βέβαια είναι της Καλών Τεχνών(εκρ.) έχει κληρονομήσει πολιτισμικά την performace, το Public Art, το Mtv, την ψηφιακότητα, την σε ώριμο στάδιο πλέον commercial pop, την Madonna, την Grace Jones, τον Michael Jackson, τον Freddie Mercury, την Sherman, Orlan, πράγματα δηλαδή στα οποία αναφέρεται αλλά που αυτά ξεπηδούσαν ταυτόχρονα κάποτε όλα μαζί, σχεδόν πηγαία. Είτε ART, είτε Pop. Το πρόβλημα με την Gaga είναι ότι δεν μπορεί εύκολα να θεωρηθεί-αν όχι να είναι- αυθεντική. Δηλαδή, επαναστατική. Και από την άλλη αυτή προχωράει σε μεγαλοστομίες.
Το αν είναι μέτριο ή όχι ένα κομμάτι είναι καθαρά προσωπική υπόθεση ή αλλιώς αν θέλετε προσωπικό γούστο. δεν μπορείς να θεωρείς μέτριο ένα κομμάτι το οποίο έκανε ντεμπούτο στο #3 του Billboard Hot 100 και #1 στο Billboard Dance/Electronic. Επίσης θεωρώ πως είναι μια καλλιτέχνης η οποία έχει καταφέρει πάρα πολλά σε μικρό χρονικό διάστημα και δεν είναι μια απλή τραγουδίστρια,είναι και φιλάνθρωπος. Τη θεωρώ "σωτήρα" της ΠΟΠ πλέον γιατί και φωνή ωραία έχει και πάνω απο ολα είναι και μουσικός και γράφει τα τραγούδια μόνη της. απλά ο κόσμος κρίνει την εικόνα πάντα (δεν μιλάω για το αρθρο,γενικα μιλαω) και δεν βλέπει πέρα απο εκεί.
"Tο αν είναι μέτριο ή όχι ένα κομμάτι είναι καθαρά προσωπική υπόθεση ή αλλιώς αν θέλετε προσωπικό γούστο. δεν μπορείς να θεωρείς μέτριο ένα κομμάτι το οποίο έκανε ντεμπούτο στο #3 του Billboard Hot 100 και #1 στο Billboard Dance/Electronic." Μήπως αντιφάσκεις?
Πρώτο single από come back album, με την Katy Perry να έχει τις τριπλές πωλήσεις, χωρίς καν να τουιτάρει λέξη (και No1 στο Ηot100), στο No5 UK, για να μην πω και για άλλες αγορές που σέρνεται στο top20 και γενικότερα το άλμπουμ στα pre order σε 3 ημέρες να είναι έξω από την 10άδα...δεν το λες και τρελή επιτυχία... υ.γ στα Dance/Electronic είναι No16
Αληθεια, σε ποιο κομματι αναφερεσαι οταν λες οτι "έκανε ντεμπούτο στο #3 του Billboard Hot 100 και #1 στο Billboard Dance/Electronic "? Ρωταω γιατι το Applause δεν εχει μπει στο Billboard ακομα... http://www.billboard.com/charts/hot-100
Κακά τα ψέματα. Το applause δεν έχει τίποτα το ξεχωριστό. Η μουσική θυμίζει προηγούμενες δουλειές της και δίνει την εντύπωση ότι αποτελείται από 4 νότες.(χαρωπά τα δυο μου χέρια τα χτυπώ κλαπ-κλαπ) Όσο και αν θαυμάζεις κάποιον καλλιτέχνη δεν είναι κακό να παραδεχτείς πως μία δουλειά του δεν ήταν αντάξια των προσδοκιών. Ειλικρινά πιστεύετε πως αν ήταν άσημη και κυκλοφορούσε το κομμάτι θα γνώριζε τόσο μεγάλη αποδοχή;Δεν αμφισβητώ πως έχει δυνατότητες,αλλά θα πρέπει να μας το υπενθυμίζει με τη δουλειά της. Με τα κομμάτια που βγάζει δεν τις αναδυκνύει. Αντίθετα, χαντακώνει η ίδια τον εαυτό της.Οι φανς της δε, πραγματικά συμπεριφέρονται σαν πρόβατα. Αποθεώνουν κάθε της ενέργεια. (Η ίδια εκμετελλεύεται φυσικά την επιρροή της-ειδικά μέσω των social media) Δεν αντιλαμβάνονται ότι την βλάπτει αυτή η τακτική. Όσο διαβάζει εκατομμύρια θετικά σχόλια θα επαναπαύεται,γνωρίζοντας πως θα τους ικανοποιήσει ό,τι και αν κυκλοφορήσει.Αλλά κάποια στιγμή θα μεγαλώσουν κι αυτοί...
συμφωνώ οτι η Γκαγκα ηταν σε ολα too much , τοσο πολύ που κούρασε γρήγορα , αλλα δεν συμφωνώ με τις κριτικές για το καινούριο της κομμάτι , για τις οποιες κριτικές απορώ κιολας ... τι ακριβώς περίμενατε απο ενα ΠΟΠ κομμάτι και σε τι ειναι καλύτερα τα καινούρια κομμάτια της Ριάνα , Κατι Πέρι και λοιπόν ΠΟΠ καλλιτεχνων ?? Σε παραγωγή ? Σε φωνή ? Σε βιντεο ? Επίσης το επιχείρημα οτι το κομμάτι ειναι "κοριτσίστικο" μου φαίνεται λίγο πρόχειρο και αν θελω να το χοντρίνο και καπως σεξιστικό . Οσο αφορά για τα τρικ που κάνουν οι καλλιτέχνες για να αγοράσει καποιος τη μουσική τους δεν τα βρισκω προιόντα απελπισίας απλά θεωρώ οτι ειναι σημεία των καιρών διότι η μουσική βιομηχανία πάει κατα διαόλου ε και πως να το κάνουμε κατι πρεπει να γίνει για να πουλήσουν .Ας περιμένουμε να ακούσουμε ολο το δίσκο , ας μπούμε στη συνέχεια στη διαδικασία να συγκρίνουμε τον δισκο με δίσκους αλλων ΠΟΠ καλλιτεχνών και ας κρινουμε τότε . Προσωπικά το ξαναλέω οτι δεν μου αρέσει κανένα προηγούμενο κομμάτι της , με εξαίρεση το Bad Romance που στην αρχή το βρήκα συμπαθητικό , αλλα θεωρω οτι ειναι λιγο άδικη η τοσο κακή κριτική για τη νέα της δουλειά . Αυτα .
τέχνη είναι και το να γράφεις μουσική... μουσική έγραψε... το αν εσύ το θεωρείς έυπεπτο, μέτριο ή κάτι σχετικό είναι άλλο... προφανώς για να έχει κοινό που το αγόρασε κατα χιλιάδες άρεσε σε κάποιους... δεν μπορείς να κρίνεις αν είναι τέχνη αυτό ή όχι... είναι σα να τσακώνεσαι για το αν σου αρέσει πιο πολύ ο Picasso ή ο Da Vinci...
"τι ακριβώς περίμενατε απο ενα ΠΟΠ κομμάτι και σε τι ειναι καλύτερα τα καινούρια κομμάτια της Ριάνα , Κατι Πέρι και λοιπόν ΠΟΠ καλλιτεχνων ?? Σε παραγωγή ? Σε φωνή ?"That's the point, bb!
ο Αυτός με τ' όνομα,η ίδια είπε ότι θα κάνει τέχνη τώρα και όχι σκέτη ποπ.Τί είναι το pop λοιπόν, και τί το ARTPOP.Αυτή είπε για ART.Πρέπει να περιμένουμε λοιπόν μέχρι τον Νοέμβριο τώρα(κατάλαβες..;) να δούμε αν η λέξη αυτή είναι πλεονασμός(ARTPOP art) , ή εύρημα.
Το μόνο που καταφέρνουν τα κουτοπόνηρα άρθρα σας, είναι πραγματικά να της δίνουν περισσότερη δημοσιότητα! Και παρ'όλο που όλοι υποστηρίζουν οτι την μισούν, ότι είναι υπερεκτιμημένη και όλα αυτά τα χαρούμενα, δεν χάνουν την ευκαιρία να μπουν και να κράξουν! Αλλά φυσικά, η Lady GaGa θα ξεχαστεί, είναι μία φούσκα, τότε για ποίο λόγο να κάτσεις να σπαταλίσεις τον "πολύτιμο" χρόνο σου για να γράψεις ένα άρθρο για δαύτην? Δεν καταλαβαίνω και όσο για την Madonna που έχω σιχαθεί να ακούω το όνομα της πια, να υπενθυμίσω οτι η καριέρα της έχει φτάσει μέχρι τα μέσα του 2000. Απο'κει και πέρα η μία ηλιθιότητα συνοδεύει την άλλη που μόνο οι φαν της μπορούν να υποστηρίξουν! Άλλωστε και αυτήν τώρα πια μόνο οι φαν της την συντηρούν...
Μάλλον ο αρθρογράφος δεν πιστεύει πολύ στην ατάκα του "Όντως οσο καλή και να είναι η διαφήμιση αυτό που μετράει είναι η ποιότητα". Και αυτό γιατί πλασάρει ενα άρθρο με πιασάρικο τίτλο και τη gaga κλαμένη, ώστε να κάνει ο αναγνώστης το κλικ και να βρεθεί απλά μπροστά σε μία ακόμα εμπαθή κριτική.Η μόνη διαφήμιση που κάνει η συγκεκριμένη είναι να μας πείσει ότι είναι καλλιτέχνις . Και μάλλον για να ασχολούνται όλοι μαζί της είναι...
Συμφωνω με το αρθρο! Και θελω να πω σε αυτους που την κακολογουν οτι ας σκεφτουν λιγακι αν θα μπορουσαν αν ηταν στην θεση της, και στην θεση αλλων , ανεξαρτητα "ποιοτητας".. Περυσι ηταν σε world tour για 1 ολοκληρο χρονο, χορευοντας και τραγουδωντας σχεδον καθε μερα, αλλαζοντας χωρες καθε 3 μερες.. και ξερετε.. σε αυτα δεν εχει , αρρωστησα, ποναει το κεφαλι μου, εχω περιοδο, δεν εχω ορεξη..Ειναι σκληρη αυτη η δουλεια.. εχει παραααα πολλα θετικα (δοξα, χρηματα κτλ) αλλα εχει και πολλα αρνητικα..
Πραγματικά...τι τραβάνε κι αυτοί οι καημένοι οι ποπ σταρ...έχουν την ολόπλευρη συμπαράστασή μου. Οταν επιτέλους πληρωθώ - με κανά 6μηνο καθυστέρηση- τον πενιχρό μισθό μου για τις 120 ώρες δουλειάς την εβδομάδα, θυμίστε μου να συμβάλλω στον έρανο για το βαρύ και ανθυγιεινό επάγγελμα όσων χορεύουν και τραγουδάνε ΣΧΕΔΟΝ κάθε μέρα...
"έχει προσβληθεί από τον ιό της αυτοπροβολής"η απόλυτη περιγραφή.εχτες είδα και εγω το νέο βίντεοκλίπ του "applause" και έψαχνα κάτω στα σχόλια να δω αν κανένας άλλος πήρε πρέφα πόσο άκυρο ήταν το τραγούδι, και πόσο ακόμα πιο άκυρο ήταν το βίντεο.Δυστυχώς όλα ήταν εξτασιασμένα σχόλια και όλο "awesome video" και "love you gaga" ..όπως είπε και ο Αρης, οι φανς της που θα ξετρελαινόταν με οτιδήποτε. ΥΓ. και αυτο το ῾αφού ξέρει να τραγουδά῾ και ᾽είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ λάιβ῾δεν την καθιστα την απόλυτη σταρ, και δεν είναι και αυτός ο λόγος που έφτασε εκεί που έφτασε (και καλά έκανε βεβαια γιατί αυτό δουλέυει την εποχή μας) δεν είναι απιστευτη λάιβ, απλά στην πόπ σκηνη, ξετρελενόμαστε οταν κάποιος εχει μια φωνή που είναι.. υποφερτή.. Το να ΞΕΡΕΙ να τραγουδά είναι άλλο πραμα..... επισυνάπτω μια κυρία που θεωρώ αξίζει να την ακούσετε να τραγουδά με ζωντανά..http://www.youtube.com/watch?v=yJ-9IBZaydQ
Δεν ειμαι φαν της κυρίας αλλα παιδιά η τύπισσα έχει φωνάρα (βλ. Paparazzi acousti) και το βιντεοκλιπ του applause (που μπορει να φτάνει στα αυτια σας σαν ξαναζεσταμένο φαγητό αλλα έχει τρελή παραγωγή και κινείται σε πιο Florence and the machine wanna be song) είναι ένα έργο τέχνης. Δεν γίνονται τέτοια βίντεο πια όσο και να θέλουμε να κράξουμε.
Η λεξη "φωναρα" ειναι υπερβολικα παρεξηγημενη.. δεν εχει φωναρα ουτε καν φωνη καλη, απλα ειναι σωστη στον τονο. Δεν πιανει πανω απο 2,5 οκταβες, δηλαδη οσο ενας μεσος ανθρωπος, δεν εχει καλο βιμπρατο ουτε συγκλονιστικη χροια
Η διαφορά με τη Florence όμως είναι ότι η Florence έχει όντως φωνάρα.Όπως λέει και ο Scrat,η Gaga δεν έχει τίποτα ιδιαίτερο σα φωνή. Είναι απλά σωστή. Τίποτα παραπάνω. Δε θα τη συγκρίνουμε τώρα με φωνάρες απλά επειδή έχει καλό marketing.
"Η Lady Gaga με την τελευταία προώθηση του νέου της δίσκου έκανε το εξής στους χρήστες του ίντερνετ: Τους ζάλισε τον έρωτα για να τους σερβίρει ξαναζεσταμένο φαγητό."Ακριβώς.ΥΓ. Καλώς ή κακώς, οι σπουδαιότερες στιγμές ενός ποπ καλλιτέχνη (και βάζω και τη Μαντόνα μέσα, την σπουδαιότερη ποπ καλλιτέχνιδα της 30ετίας) είναι όταν η μουσική σου τυγχάνει ευρύτερης αποδοχής, και δεν ξετρελαίνει απλώς και μόνο τους φανς σου που θα ξετρελαινόταν με οτιδήποτε έκανες, έτσι κι αλλιώς
Συμφωνώ όσο δεν πάει με το υστερόγραφο σου!Τώρα για την Gaga και το τελευταίο της single.Δεν είμαι fan της. Ούτε καν.Το τραγούδι μου φάνηκε βαρετό, κοριτσιστικό όσο δεν πάει. Για εφηβικό κοινό δλδ. Μη σου πω προεφηβικό!Αλλά ρε παιδιά, έβαλα να δω το κλιπ της και πραγματικά για άλλη μια φορά δεν μπορούσα να πάρω τα μάτια μου από πάνω της. Έχει πάντα τρομερό ενδιαφέρον η εικόνα της. Η δύναμη που εκπέμπει και ίσως αυτό το παρανοικό, το αλαζονικό. Και να θες να την αγνοήσεις, έχει κάτι τόσο επιβλητικό, που δεν μπορείς. "Κάτι" που δεν έχει καμία μα ΚΑΜΙΑ άλλη σημερινή ποπ σταρ. Αυτό είναι το ταλέντο της. Να επιβάλλεται με την δυναμική της εικόνα. Δεν μπορεί να το κάνει ο οποιοσδήποτε αυτό.
Με αυτό που λες ακριβώς διαφωνεί ο αρθρογράφος, θαρρώ.Λέει ότι καλύτερα να μην προετοίμαζε καθόλου το ιματζ της. Ας έσκασε μια νύχτα, το βίντεό της. Με λίγα λόγια, αν και είναι νωρίς ακόμα, ο αρθρογράφος, θαρρώ, λέει ότι η εικόνα της είναι κάτω των προσδοκιών που προσπάθησε η ίδια να δημιουργήσει. Δεν ψαρώ...
Το άρθρο του Βαγγέλη σωστά επισημαίνει μια απελπισία για αυτοπροβολή της Gaga. Από τα social media της παροτρύνει τους φανς να αγοράσουν το τραγούδι της εκατοντάδες φορές και να της στείλουν με ημέιλ τις αποδείξεις αγοράς (ώστε να κερδίσουν σε ένα διαγωνισμό)ενώ επίσης προσπαθεί να "στήσει" τα τσαρτς, προωθώντας 9ωρα λινκ του τραγουδιού της παρ' ό,τι απαγορεύονται απ' τους κανονισμούς των τσαρτς >> http://www.gigwise.com/news/83685/lady-gaga-slammed-for-fixing-youtube-view-us-charts-bossΤο θέμα δεν είναι να δημιουργείς μόνος σου το hype αλλά να υπάρχει λόγος να δημιουργηθεί hype για σένα. Εκτός αν θέλουν κάποιοι πόπσταρς να κάνουν τα ίδια κόλπα με την Στέλλα Μπεζαντάκου και τον Εθνικό μας Σταρ που έκαναν τα πάντα για να είναι στην επικαιρότητα...
Συγγνώμη Άρη, αλλά εμένα ένα αρθράκι που εξηγεί γιατί δεν είναι καλή η Gaga/και όλα της τα τραγούδια δεν μου λέει τίποτα. Και ως προς το "η μουσική της αρέσει μόνο στους φανς, άρα δεν είναι καλή", δεν νομίζω ότι είναι ένα λογικό συμπέρασμα. Μου αρέσει η Gaga, χωρίς να σκίζω και το σουτιέν μου γι αυτήν, και πιστεύω πως έχει να δώσει πράγματα στην μουσική βιομηχανία.Έχει ταλέντο, στην Αμερική δεν γίνεσαι "κάτι" αν δεν έχεις ταλέντο, και έχει αποδείξει ότι δεν είναι μία περσόνα της επικαιρότητας αλλά μία τραγουδίστρια με διάρκεια.Το Applause btw, έχει αποσπάσει στην πλειοψηφία του καλές κριτικές.
[Δεν είναι ένα "αρθράκι που εξηγεί γιατί δεν είναι καλή η Gaga/και όλα της τα τραγούδια", Agapy μου. Δείχνει τις απεγνωσμένες κινήσεις καλλιτεχνών που δεν πουλάνε όσο θα περίμεναν >> http://www.gigwise.com/news/83685/lady-gaga-slammed-for-fixing-youtube-view-us-charts-boss ]
Ντάξει αυτό είναι ξεφτίλα. Δεν ξέρω γιατί δεν αρέσει το κομμάτι, είναι πολύ καλύτερο από πολλά που έχει βγάλει. Ελπίζω με την εμφάνιση στα MTV να πάει καλύτερα γιατί είναι καλό. Anyway, το άλμπουμ θα δείξει αν είναι φλοπα η νέα Gaga.